Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det egentlig?

Fordi det fremstår slik i epostene, blant annet i eposten om hun skal ha barn med Epstein.

Og fordi hun sier at Paris er bra for utroskap, og så avtaler å møte Epstein i Paris.

Men hun binder seg til masta at han var en god venn, der hun har mye "banter". Da blir det interessant om de var venner eller kjærester. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
krikelikken skrev (2 minutter siden):

Journalisten burde spurte rett ut: Har du hatt en seksuell relasjon til Jeffrey Epstein eller noen i hans omgangskret.

Klart hun ikke har hatt det.  Det hadde også vært usmakelig om han hadde spørt om dette.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (1 minutt siden):

Eneste håpet som gjenstår i den familien er SM. IA står lojalt med mor.

Glem det. Han kommer vi ikke til å høre noe fra. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
parmanoia skrev (18 minutter siden):

Å begynne å grine er også en måte å manipulere situasjonen på. Dessverre er det mange som ikke skjønner dette. «stakkar, nå må hun få fred, dette ser vi er vanskelig, bla bla bla». Du finner disse i kommentarfeltet på f eks facebook. 

Så sant. Å grine er en velkjent manipulerings-teknikk. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg lurer mest på hva som var hensikten med dette intervjuet, det kom jo ikke fram noe som helst annet enn flosklene hun liret av seg for en del uker siden.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Momma skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer mest på hva som var hensikten med dette intervjuet, det kom jo ikke fram noe som helst annet enn flosklene hun liret av seg for en del uker siden.

Den utilsiktede konsekvensen er i alle fall at alle i befolkningen som er mulige å omvende nå mister tilliten. De har passert et punkt med dette intervjuet, som er nesten umulig å gå tilbake fra.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
parmanoia skrev (Akkurat nå):

Glem det. Han kommer vi ikke til å høre noe fra. 

Ikke nå. Men med tid er jeg veldig spent på hvem han er.

Kom forresten på at MM kaller seg selv godtroende/tror det beste om folk. Det tror jeg ikke på et sekund. Hun er jo arrogant som få.

Tonen hennes når hun svarer på at hun ikke husker hva hun skrev for 15 år siden. Hører det tilfeldigvis på nytt nå på radio, får helt negative frysninger. Veldig guffent. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (5 minutter siden):

Fysiker? Han er vel designer?

Nei, det er en annen Boris Nikolic. Som døde før alt dette. La den mannen være i fred.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (5 minutter siden):

Fysiker? Han er vel designer?

Han er fysiker og investor, tidligere rådgiver for Bill Gates.

Du blander nok med en annen person, en serbisk designer med samme navn som døde i 2008.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Momma skrev (22 minutter siden):

Så ble det som jeg fryktet, bare svada, selvmedlidenhet, falsk gråt og betimelig hukommelsestap når det gjaldt viktige spørsmål hun burde ha avklart. Jeg regner med at enda flere nå trekker seg fra samarbeid med henne, og sjansen hun hadde til å gjenopprette noe av sitt omdømmes, må regnes for tapt. Skuffet, men jeg er enda mer skuffet over tøffelen av en mann hun har. 

Helt enig. Har alltid har sympati og medfølelse for Haakon, men det blir mer og mer tydelig at han også er en vesentlig del av problemet som dekker over og forsvarer oppførselen til kona. Intervjuet var et hån mot folket. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
velociraptor skrev (10 minutter siden):

Hvor tar du det i fra at det også ville vært galt om han gikk fra henne? Utrolig merkelig påstand.

Det hadde jo vært ganske usmakelig å gå fra henne mens sønnen hennes er midt i en rettssak? 

• Liker 1
Skrevet
velociraptor skrev (5 minutter siden):

Hvor tar du det i fra at det også ville vært galt om han gikk fra henne? Utrolig merkelig påstand.

Tenker det hadde vært galt, i og med at de begge innrømmer at han visste om kontakten. Fordi om han tilsynetalende ikke pleiet like mye kontakt, så setter det ikke HM i et særlig godt lys at han visste hvem hun besøkt og tilbrakte tid med. Det var den informasjonen som forundret meg mest ved det intervjuet. Så neste intervju bør være med han. Hva gjorde han i sakens anledning? Hva googlet han?

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
viren skrev (1 time siden):

Intervjuet er katastrofalt. Det bekrefter inntrykket av ekstremt privilegerte og selvsentrerte mennesker som har en total mangel på rolleforståelse så vel som moral. Jeg kaster nesten opp i munnen av dette her, og dette er vårt kommende kongepar. 

This

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Orker ikke å se intervjuet på nytt - men mener at de brukte samme taktikk som tidligere («vi vet det Marius har fortalt oss») - da det ble spørsmål om hva Epstein spanderte på henne? Nevnte frisør og opphold, og vanligvis pleide hun å betale for seg ute, så da gjorde hun nok det her også…. Men sa vel aldri at det ikke dreide som mer enn de tingene hun sa. Sånn at hvis det dukker opp bevis for annet senere, så var det jo ikke løgn, men det oppfattes jo som at hun sier at det kun var opphold og frisør.

Endret av Andrea59
Typo
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

En annen sak er jo at dette intervjuet overhodet ikke bidrar til å "roe medietrykket", dersom det overhodet skulle være en tanke bak...dette gjør bare så mange ting verre. Flere spørsmål dukker opp, mer press på alt som er ubesvart, mer uro og usikkerhet rundt hvorfor de opptrer som de gjør. Forstår de ikke egentlig det selv da? Stusser veldig over dette, og de helt forutsigbare reaksjonene som nå kommer. Oppfølgningsspørsmål vil jo forfølge dem med enda mere trykk enn før, for nå er de åpenbart "klare til å svare".

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Noen her har nevnt det allerede. Men Mette fremstår som et barn som prøver å lyve i dette intervjuet.
Gråtestemmen hadde jeg forventet, men dette er så ille at jeg begynner å lure på hva Det Kongelige Slott tenkte når de lot MM gjøre dette intervjuet på denne måten? Eller tenker de hun er en "lost case"?
Mette gjør så grundig karakterdrap av seg selv når hun intervjues at hun hadde kommet bedre ut av det om hun hadde blitt gjemt bort i fort Skaugum. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Forutsigbart intervju. Skal alt være bra nå da? Intervjuet stiller bare flere spørsmål. Hun svarer ikke på hva hun googlet. Husker ikke. Sier hun har blitt utsatt for noe ubehagelig, men vil ikke si hva. Dette var en privat kontakt bla bla bla. Hvor er sikkerheten? Var visst privat for UD og PST dette. Dette var en stor nothing burger og jeg registrerer det roses opp i skyene. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Håper absolutt ikke at orginasjonene føler seg pressa til å ta henne tilbake.

• Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det intervjuet kunne de spart oss for. Alt som hun ikke vil svare på eller henviser til at det er privat. For noe bullshit. Måtte hun aldri bli dronning av Norge.

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...