Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
anno19 skrev (1 time siden):

Måten hun oppfører seg på er et hån mot overgrepsofferene i saken.

Det er muligens  den verste oppførselen jeg har sett om man ser bort fra ting som vil gi flere år i fengsel. 

Endret av SVK
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Sonja og Harald som må bære denne byrden MM er. 

• Liker 11
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Hva skal det bevise, mener du? Kronprinsparet venter mens de andre blir fotografert. Hvordan kan det tolkes på noen som helst måte?

Se en gang til om du ikke fikk det med deg.. :)

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 8
Skrevet
Natttåke skrev (2 minutter siden):

Stakkars Sonja og Harald som må bære denne byrden MM er. 

Apropos Sonja og Harald - de begynner å bli gamle, gitt. Synes det er litt vondt å se Harald gå med de krykkene, ser så strevsomt ut.

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Det er en påfallende forskjell mellom inntrykket av MM i intervjuet som et tatt opp for en uke siden og det som fremvises i dag. Jeg sier fremvises, for de må da ha stylister og makeupartister som bidrar. Er dette også kommunikasjon? Hvis MM ikke kan representere bedre enn dette, så burde hun ikke representere. 

Endret av CeXNS
Språk
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
keops skrev (10 minutter siden):

Ikke noe problem at du ikke vet det😄men smått oppsiktsvekkende at MM med sin lange fartstid i gamet ikke har fått det med seg.

Når man baksnakker eldre familiemedlemmer i et bryllup som nær graven, så er vel intimgrenser ovenfor andre kongelige smårips i forhold.

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Natttåke skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg har aldri skjønt dette. Hun burde da ha blitt instruert i sånn enkel kongelære? Er det fordi hun forakter det og dermed ingorerer det?

Aner ikke. Enkle regler igrunn. Men etter hva jeg har hørt liker ikke Mette å bli fortalt om regler. Kanskje derfor? Eller hun er rett og slett mindre sosialt intelligent. 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (30 minutter siden):

Nååh, Sonja er stram i masken. Hun ser ikke en gang på Mette Marit når hun går mot de, mens MM søker hennes blikk. 

84413665.webp?imageId=84413665&x=0.00&y=

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Apropos Sonja og Harald - de begynner å bli gamle, gitt. Synes det er litt vondt å se Harald gå med de krykkene, ser så strevsomt ut.

Ja, veldig sant. Alle blir gamle, selv om det gir vemod.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Eufemia- skrev (1 minutt siden):

84413665.webp?imageId=84413665&x=0.00&y=

Looking Away GIFs | Tenor

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
1600 skrev (2 minutter siden):

Når man baksnakker eldre familiemedlemmer i et bryllup som nær graven, så er vel intimgrenser ovenfor andre kongelige smårips i forhold.

Det er det jo. Men ikke noe god olje i diplomati-maskineriet.

Skal ulike land og kulturer møtes på dette nivået så skaper det jo irritasjon når noen ikke følger de skrevne og uskrevne reglene.

• Liker 10
Skrevet
RoffeHarry skrev (1 minutt siden):

Aner ikke. Enkle regler igrunn. Men etter hva jeg har hørt liker ikke Mette å bli fortalt om regler. Kanskje derfor? Eller hun er rett og slett mindre sosialt intelligent. 

Mulig, trass i at når man velger et liv som hennes, innebærer det respekt for roller og tradisjoner og faktisk i noen tilfeller å underordne seg.

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Håper virkelig Sonja har satt skapet ettertrykkelig på plass med både MM, HM og IA. Deres totale håndtering den siste tiden har jo vært katastrofal.

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Eufemia- skrev (2 timer siden):

Får ikke kongehuset hjemmebesøk av lege om det er behov? Har vi sett Kongen eller dronningen på akutten? 
En forunderlig måte gitt at det er kronprinsparet, på akuttmottaket. Nye tider, eller hva er dette? 

Slipper nok å vente i 5 timer på akutten med en datter med ørebetennelse som hodet hovner opp av. Been there

Endret av Margit777
  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Eufemia- skrev (1 minutt siden):

En påminnelse om hvor vanvittig oppførselen til Norges kronprinsesse er. Artikkelen var den mest leste i Luxembourg over lang tid. Å i det hele tatt tro at dette er glemt er å tro på julenissen. Og, det er det får som gjør. 

https://www.luxtimes.lu/luxembourg/epstein-files-norwegian-princess-calls-luxembourg-royal-wedding-boring/128067617.htmltrounwiessel-avenement-au-trone-de-sar-l

Tror du så ille om storhertugparet i Luxemburg? Kronprinsessen sa jo at hun hadde vært i kontakt med dem og bedt om unnskyldning.

Jeg kan ikke forestille meg at de er så kjipe at de ikke vil ta i mot en unnskyldning.

• Liker 6
Skrevet
Eufemia- skrev (4 minutter siden):

En påminnelse om hvor vanvittig oppførselen til Norges kronprinsesse er. Artikkelen var den mest leste i Luxembourg over lang tid. Å i det hele tatt tro at dette er glemt er å tro på julenissen. Og, det er det får som gjør. 

https://www.luxtimes.lu/luxembourg/epstein-files-norwegian-princess-calls-luxembourg-royal-wedding-boring/128067617.htmltrounwiessel-avenement-au-trone-de-sar-l

Det må være tøft for dem i dag. Men synes de holder maska godt. Proffe i møte med henne.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, Eufemia- said:

Mette Marits oppførsel er pinlig til de grader.  

Kjekt at hun sørger for slike overskrifter med oppførselen sin, det er bare puteflaut. 

Hva med å lære seg litt alminnelig folkeskikk MM? 

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Natttåke skrev (47 minutter siden):

Det er et underlig skue. Jeg skjønner ikke poenget. Utvekslingen av gaver og ordener, hvorfor? Hva skal det bidra til? Belgierne får en vase (??) av Norge. Har de ikke vaser? Hva skal de med den? Hvor blir den av? Kronprinsen får en bok (heldigvis ikke Lolita), Den belgiske kongen sier den ikke er boring. Kommer kronprinsen til å lese boken? Kong Harald kommer best ut; han får belgisk sjokolade. 

Denne gaveutvekslingen forstod jeg ikke hensikten med. Er det offentlig smøring?

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Nå er det altså også galt at hun representerer/jobber. Hun kan virkelig ikke pusse nesen uten negative kommentarer. 

Å lese at oksygen og besøk på legevakten er spill for galleriet… jeg har ikke ord! Jeg kan ikke forestille meg hvilke type mennesker det er som skriver slikt! 

Nei, det kan man jo spørre seg om. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...