Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Linazer skrev (1 time siden):

Hvem er denne felles vennen hun refererer mange ganger til i intervjuet?

Fysikeren Boris Nikolic, tidl Bill Gates rådgiver og ansatt i i flere av hans selskaper og stiftelser. Også en god venn av Epstein.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
CeXNS skrev (14 minutter siden):

Jeg antar du ikke har en livvakt du kan ringe til? Deri ligger forskjellen. 

Hun hadde nok ringt dem om det var en livvakt jobb. Det er ikke sikkert det var, men en samtale hun mest hadde behov for å ta opp med mannen sin. Det må hun vel få lov til om hun vil.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Nuclea skrev (2 minutter siden):

Hadde HM gått fra henne midt oppi alt dette, hadde det også vært galt.
Hvem vil vel ha en fremtidig konge som ikke engang kan stå støtt ved sin kones side når det blåser litt hardt? 

Det er jo ikke direkte landsforræderi hun har begått, selvom hun har oppført seg mildt sagt svært kritikkverdig. 

Hva som skjer når støvet har lagt seg, derimot, er forhåpentligvis en helt annen sak. 

Hvor tar du det i fra at det også ville vært galt om han gikk fra henne? Utrolig merkelig påstand.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
velociraptor skrev (7 minutter siden):

ser mange av de som ellers er kritiske berømmer HM for å stå ved hennes side. Det er et veldig merkelig syn å ha. Personlig var jeg sterkt kritisk til at Vågå-ordførerens kone forble ved hans side, det sier mye om hennes manglende sjelsevner og manglende ryggrad, og det samme mener jeg om at at HM blir hos MM, og for så vidt at han fortsetter å støtte stesønnen.

Enig med deg her. 

Det eneste jeg satt å tenkte under hele seansen var; cry me a river 😴 MM virker sterkere i sine uttalelser enn noen gang før. Bortsett fra de gråte greiene når det var snakk om ofrene da. Som det virket som hun manglet totalt empati for. Hun har hatt 7 uker på å øve seg opp svada. Men tipper det er ganske mange på 50+ som nå er villig til å tilgi. Jeg er under 50…

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
SVK skrev (6 minutter siden):

Det du sier stemmer sikkert. For det er nettopp  slike svar som ikke gir mening Mette-Marit gir.  For hva med jenta som ble igjen med Epstein?  Hva men alle de unge jentene hun så?  Jeg stiller ikke spørsmålene til deg.  Det er som sagt nettopp fordi  et slikt svar ville vært ekstremt selvsentrert og ikke gi noe mening at jeg tror den tolkningen din er riktig. 

Selv om tolkningen din ikke skulle være riktig så har hun jo fortsatt vært med på det bildet og sett mange unge jenter hos Epstein. Mette-Marit sier hun følte seg utrygg. Men det er ikke så farlig med barna.

Første artikkel har kun bilde av ansiktet til Mette-Marit og den andre artikkelen har bilde av Mette-Marit og jenta i biki, men hvor ansikene er fjernet med svarte firkanter.

https://www.nrk.no/norge/hun-skal-ha-sendt-bildet-av-kronprinsesse-mette-marit-til-jeffrey-epstein-etter-besoket-i-palm-beach-1.17752650
https://www.vg.no/nyheter/i/k03roL/bilde-av-mette-marit-fra-epsteins-villa-i-palm-beach

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (3 minutter siden):

Fysikeren Boris Nikolic, tidl Bill Gates rådgiver og ansatt i i flere av hans selskaper og stiftelser. Også en god venn av Epstein.

Fysiker? Han er vel designer?

Skrevet

Journalisten burde spurte rett ut: Har du hatt en seksuell relasjon til Jeffrey Epstein eller noen i hans omgangskret.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
krikelikken skrev (Akkurat nå):

Journalisten burde spurte rett ut: Har du hatt en seksuell relasjon til Jeffrey Epstein eller noen i hans omgangskret.

Hvorfor det egentlig?

• Liker 5
Skrevet
Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Hun hadde nok ringt dem om det var en livvakt jobb. Det er ikke sikkert det var, men en samtale hun mest hadde behov for å ta opp med mannen sin. Det må hun vel få lov til om hun vil.

Hun ville ikke gå innpå hva det var han gjorde som gjorde at hun følte seg utrygg. Jeg tipper at hvis han hadde tatt på henne eller gjort andre fysiske tilnærmelser, så ville hun faktisk ringt livvaktene, og da ville hun ha kuttet kontakt med en gang. Epstein var jo ikke dum, og var nok klar over at han ikke kunne gå så langt over grensen om han fortsatt ville ha henne i nettverket sitt. Var nok snakk om slibrige kommentarer eller noe i den duren, tipper jeg. Noe som er akkurat på grensa, siden hun faktisk fortsatte kontakten en stund til. Epstein var jo en master manipulator, og visste vel nøyaktig hva han drev med.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Leonaen skrev (3 minutter siden):

Enig med deg her. 

Det eneste jeg satt å tenkte under hele seansen var; cry me a river 😴 MM virker sterkere i sine uttalelser enn noen gang før. Bortsett fra de gråte greiene når det var snakk om ofrene da. Som det virket som hun manglet totalt empati for. Hun har hatt 7 uker på å øve seg opp svada. Men tipper det er ganske mange på 50+ som nå er villig til å tilgi. Jeg er under 50…

Hun skammer seg ikke over noe, men hun er krenket av alt. Særlig at pressen er interessert i det hun mener er privatlivet. 

Synes det ser ut som om hun leser svarene sine utenfor kamerafeltet jeg. 

Synes også den falske gråten hennes er latterlig. Har hatt mer troverdige samtaler med ungdomskjærester som har vært på fest i helga og rotet med noen andre. 

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Eneste håpet som gjenstår i den familien er SM. IA står lojalt med mor.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det egentlig?

Fordi det fremstår slik i epostene, blant annet i eposten om hun skal ha barn med Epstein.

Og fordi hun sier at Paris er bra for utroskap, og så avtaler å møte Epstein i Paris.

Men hun binder seg til masta at han var en god venn, der hun har mye "banter". Da blir det interessant om de var venner eller kjærester. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
krikelikken skrev (2 minutter siden):

Klart hun ikke har hatt det.  Det hadde også vært usmakelig om han hadde spørt om dette.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (1 minutt siden):

Eneste håpet som gjenstår i den familien er SM. IA står lojalt med mor.

Glem det. Han kommer vi ikke til å høre noe fra. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
parmanoia skrev (18 minutter siden):

Å begynne å grine er også en måte å manipulere situasjonen på. Dessverre er det mange som ikke skjønner dette. «stakkar, nå må hun få fred, dette ser vi er vanskelig, bla bla bla». Du finner disse i kommentarfeltet på f eks facebook. 

Så sant. Å grine er en velkjent manipulerings-teknikk. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg lurer mest på hva som var hensikten med dette intervjuet, det kom jo ikke fram noe som helst annet enn flosklene hun liret av seg for en del uker siden.

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Momma skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer mest på hva som var hensikten med dette intervjuet, det kom jo ikke fram noe som helst annet enn flosklene hun liret av seg for en del uker siden.

Den utilsiktede konsekvensen er i alle fall at alle i befolkningen som er mulige å omvende nå mister tilliten. De har passert et punkt med dette intervjuet, som er nesten umulig å gå tilbake fra.

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
parmanoia skrev (Akkurat nå):

Glem det. Han kommer vi ikke til å høre noe fra. 

Ikke nå. Men med tid er jeg veldig spent på hvem han er.

Kom forresten på at MM kaller seg selv godtroende/tror det beste om folk. Det tror jeg ikke på et sekund. Hun er jo arrogant som få.

Tonen hennes når hun svarer på at hun ikke husker hva hun skrev for 15 år siden. Hører det tilfeldigvis på nytt nå på radio, får helt negative frysninger. Veldig guffent. 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (5 minutter siden):

Nei, det er en annen Boris Nikolic. Som døde før alt dette. La den mannen være i fred.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (5 minutter siden):

Han er fysiker og investor, tidligere rådgiver for Bill Gates.

Du blander nok med en annen person, en serbisk designer med samme navn som døde i 2008.

• Liker 3
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...