Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet. Pr nå vil det for denne tråden bety at den forblir stengt på natt, samt helger.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir jo sikkert kjempepopulært i andre land dette, sånn som i Polen hvor de endrer lovverket for å straffe dem som er i filene med livstid, eller i Storbritannia hvor folk mister jobben og er under politietterforskning for det samme som henne, gaver, ferier og turer.

I bakvendtland, der hvor alt går an.

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1600 skrev (3 minutter siden):

Hun sier også at han angivelig gjorde noe siste dag i Palm Beach som gjorde at hun ville hjem. Like vel så fortsatte kontakten i ett år?

Hallo?!

Jeg merket meg også det der og tenker at grunnen til at hun kommer med en slik halvveis opplysning er å sikre seg hvis det kommer fram senere. Det kan for eksempel ha noe med bildet som ble nevnt i en e-post. Da har hun tenkt å si at hun følte seg presset.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
velociraptor skrev (2 minutter siden):

og HM som fullstendig under hennes kontroll. Det er faktisk litt skremmende.

Det er jeg veldig enig i. En mann som står så last og brast med en kvinne hele Norge, kanskje hele verden, gjennomskuer så til de grader, har enten meget begrenset vurderingsevne, eller så er han under et eller annet press som han ikke kan komme seg ut av. En fullt oppegående person ville ikke fortsatt å støtte en ektefelle i en slik situasjon. Det ser ut som at han tror at det er beundringsverdig å støtte henne, og å stå ved hennes side i gode og onde dager og alt det der. Men det er faktisk et tidspunkt hvor det er riktig å innrømme at man valgte feil, og å la ting gå. At han nekter å gjøre det uansett hvor belastende Mette er, er jo nettopp det du sier; skremmende!

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Hanne67 skrev (16 minutter siden):

Uansett hva hun hadde sagt i intervjuet så blir det aldri godt nok i denne tråden. 

Har du lest reaksjonene i mediene? Det er ikke mange som synes at dette er godt nok.

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
1600 skrev (13 minutter siden):

Den løstsittende av/på gråtingen er bare ekkel og falsk. Spesielt når den følges opp med smil 0.1 sekunder senere.

Det er noe riv røskende galt.

Enig, den virket langt ifra ekte. Og jeg tror ikke jeg så en eneste tåre? Ikke blanke øyne engang.. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
1600 skrev (8 minutter siden):

Hun sier også at han angivelig gjorde noe siste dag i Palm Beach som gjorde at hun ville hjem. Like vel så fortsatte kontakten i ett år?

Hallo?!

Haha. Ja da svarte hun at han manipulerte henne til å fortsette kontakten i nok et år?

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette straffer seg 10x om mer kommer ut. 

Halvsannheter og uærlighet er ikke løsningen i krisehåndtering.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

PR-avdelingen på slottet bør avvikles. Reformer må til.

Dette går ikke i lengden om man ikke evner å være litt ærlig og ta bare bittelitt reelt ansvar utover å si det på en flosklete måte.

Handling er det eneste som betyr noe, og der feiler MM på så mange punkter at det er trist.

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Dette var et veldig "underwhelming" intervju! Nå kjenner jeg (selvsagt) ikke MM, men syns hun virket fake. Dette intervjuet, og hvordan fremstå troverdig, har hun øvd mye på (tror jeg). Med det sagt, let it go. Dette får ikke noen flere konsekvenser. De (MM + HM) syns dette er en storm i et vannglass (tror jeg). Kongehuset har fått en ripe i lakken, og om litt er alt glemt.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ydmykhet var det lite av i dette intervjuet. Hun har mest stilt opp for å si at hun ble manipulert og lurt, at hun synes synd på ofrene, ikke er synd på henne (DER ER VI HELT ENIGE) og at hun ikke vil svare på så private spørsmål. 

0/10 poeng. At Nrk måtte betale lønn til disse i Nrk som har stilt opp for å produsere dette intervjuet er meningsløs bruk av skattebetalernes penger. Synd at de måtte bruke tiden på dette.

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Hanne67 skrev (25 minutter siden):

Uansett hva hun hadde sagt i intervjuet så blir det aldri godt nok i denne tråden. 

Se intervjuet. 

Ved ettertanke så mener jeg faktisk at eks-prins Andrew kom bedre ut av sitt intervju. Well played, Høiby-fam.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
anno19 skrev (3 minutter siden):

Selektiv hukommelse på de rette steder ser ut til å være et genetisk trekk hos Høiby klanen. Det passer vel best å si at hun også ble et offer, men vil selvfølgelig ikke fortelle om det….for da blir det jo enda mer synd på hun….. Det er så utrolig barnslig oppførsel, dette var bare pinlig å se på. Blikket vandrer på en måte som tilsier at hun lyver, og hun blir fort litt skarp i tonen når det er noe hun ikke vil snakke om. “Må få beholde min integritet” - hva er det da? Party? Flørting med pedofile? Luksusreiser?

Skarp i tonen, ut med klørne, arrogant og ikke ydmyk.

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)

Et intervju som har blitt planlagt av Pr rådgiverene og residert over lang tid.  Beklager men tilliten til MM er null.

Endret av Stina234
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...