Gå til innhold

Kongehuset

Tråden låses automatisk den kl. 22:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
1600 skrev (1 time siden):

Har du noen gang sett på en pressekonferanse hvor en statsråd må gå av? Tør jeg minne deg på hva Erna gjorde når hennes mann ble tatt i å handle aksjer borte i gangen?

Vil du ha en dronning som ikke har kapasitet til å svare på spørsmål som omhandler åpenhet, skikkethet og faktiske forhold om ikke de kommer i en form som er regissert, redigert og nøye planlagt?

1: Ja. 
2: Ja, og hun avsluttet sin på forhånd skriftlige redegjørelse med : De samtalene om tillitsbruddene til Sindre skal jeg ha med ham, og ikke dere ( journalistene). 
3: Jeg vil faktisk ikke ha en dronning i Norge  i det hele tatt, uavhengig av hvem det er. 
Når det gjelder Mette Marit så tror jeg ikke hun har kapasitet til det du spør om akkurat nå. Når det  er sagt så forventer og håper jeg at hun forklarer seg på en rederlig måte i morgen. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg blir intervjuet i morgen fullstendig urelevant, jeg skjønner hva som kommer og er ikke interessert. Hadde det vært en direktesendt pressekonferanse eller direkteintervju skulle jeg fulgt med for underholdingen sin skyld. 

Det er absolutt ingenting hun kan si som vi gi meg tillit til kongefamilien igjen. Its done.

ML/Durek, MBH, IA, MM og HM. 

+ det stakkarslige kongeparet som ikke evner å sette grenser. 

Nei takk!

• Liker 24
  • Hjerte 6
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

Hun skal få kred hvis det kommer gode svar i morgen, og ikke bare flere bortforklaringer og floskler fra de begge.

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hørte nettopp de første klippene fra intervjuet på radio. Forbered dere på mye gråting.

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Viki6 skrev (5 minutter siden):

Hørte nettopp de første klippene fra intervjuet på radio. Forbered dere på mye gråting.

Hører nå. Det er veldig striglet og virker planlagt og gråt.

Endret av Natttåke
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så det ble det vanlige, husker ikke, vet ikke, kjenner seg selv så godt at hun allikevel vet at hun ikke visste at Epstein var den han var. Hun er syk, i en vanskelig situasjon for ikke å nevne den den stakkars unge mannen hun er mor til. Og så at hun vil beholde sin integritet og vil ikke snakke om andre. Hun følte seg utrygg etter en situasjon med Epstein, men har ikke lyst til å snakke om det.

Gråtkvalt stemning, minner litt om den pressekonferansen når hun satt og sa hun hadde bedrevet utagerende festing.

For min del så kunne de like gjerne spart seg for dette er bare unnskyldninger 

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Syns ikke det virket troverdig på en flekk. Hun burde sagt konkret hva Epstein gjorde som gjorde henne utrygg. Hva har hun å tape å det? Alle kort på bordet! 

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet

Ja, og hun fremstår gå rundt grøten, fraskrive seg ansvar (manipulasjon) og  dette vil hun ikke svare på.

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Intervjuet var akkurat som forventet. Har omtrent 0% mer tillit nå enn før Intervjuet. 

• Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Jeg håper ingen kjøper dette. Jeg er enig i at beskytterskapet ikke skal ha dårlig samvitighet da. De har ikke gjort noe galt.

Endret av Natttåke
  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvem er denne felles vennen hun refererer mange ganger til i intervjuet?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette her var dårlige greier, altså. Blir så skuffa over at dette er måten de "rydder opp" på. Tilliten til dem som  neste kongepar er liten etter alt som har skjedd både med sønnen i en " utfordrende (!) " situasjon og det her. 

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Linazer skrev (1 minutt siden):

Han legen Boris kanskje?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Linazer skrev (1 minutt siden):

Vi vet jo ikke, siden hun er vag, men ettersom MM sier at de drøftet henne regner jeg med Boris Nikolic. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg føler hun sitter og lyver og kommer med gråten i halsen for sympati med smilet på lur i neste setning!
- bekalger MM men dette var ikke noe du kom godt ut av for min del.. 

• Liker 36
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
luna1 skrev (1 minutt siden):

Tenk at NRK sender VM i arroganse kl. 07.00 en vanlig fredagsmorgen... 

Godt sagt, Luna. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...