Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
blvck skrev (1 minutt siden):

De som vil kan jo gå inn på Redit å gjøre seg.opp en mening om "bevisene" som legges frem der

https://www.reddit.com/r/norske/s/Jm8liFh2io

Trådene modereres der også, så ikle sikkert at hva som fremkommer nå fremkommer senere 

På Reddit er det også et bilde av Mette-Marit på fanget til Epstein  på flyet til Epstein. Noen som vet om det bildet er ekte?

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Susanne skrev (29 minutter siden):

Hvordan fungerer det med kroninger? Er det i praksis sånn at om vi hadde mistet Harald i morgen, så er MM plutselig dronningen vår? Det ville vært helt skandale i mine øyne, spesielt sett i lys av situasjonen vi står i nå. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men jeg håper i hvert fall at når hun skal fortelle sin historie, slik hun har sagt hun skal, at hun samtidig opplyser at hun velger å avtre. 

Blir nok litt av en historie hun forteller, regner med at hennes egen historie, som hun eier er full av "jeg ble maniplurert, visste ikke". Nei takk, bare spar meg for mer ansvsrsforskrivelse for å fiske etter sympati

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
pøbelsara skrev (15 minutter siden):

Du synes det hun har gjort er like ille som det  Putin og Trump driver med?

Skal man le eller gråte? :dåne:

I en bok som har hatt relativt stor betydning for utviklingen av vår sivilisasjon, sier en relativt berømt person som mange ser på som forbilde, og som ofte omtales i siste del av denneboken,  - til en folkemengde som gjør seg klar til å steine en kvinne som har syndet: "La den som er uten synd, kaste den første stein".

Nå får du gi deg. Når Mette-Marit selv har innrømmet å ha dummet seg kraftig ut, bør du holde deg for god til å la selveste Jesus å være din fanebærer til å hevde hennes uskyld. Dette er lavmål, jeg forventet mer fra deg.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva skjer egentlig om kongen går bort nå midt I dette kaoset? De er jo begge godt oppe i åra.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
pøbelsara skrev (19 minutter siden):

Du synes det hun har gjort er like ille som det  Putin og Trump driver med?

Skal man le eller gråte? :dåne:

I en bok som har hatt relativt stor betydning for utviklingen av vår sivilisasjon, sier en relativt berømt person som mange ser på som forbilde, og som ofte omtales i siste del av denneboken,  - til en folkemengde som gjør seg klar til å steine en kvinne som har syndet: "La den som er uten synd, kaste den første stein".

Ja, noen som henger med overgripere av barn som de har googlet synger til og med lovsanger om han.

Å sammenligne helt reell kritikk med steining er så hyperbolt at man ikke en gang klarer å ta det seriøst.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie42 skrev (3 minutter siden):

Jeg kan beskrive 7/10 av 52000 menneskers følelser, Kollontaj.

image.png.3e3753191448c098ee1954d166c49734.png

Det er jo helt innafor å skrive om. Gjør oppmerksom på at det ikke var det jeg reagerte på. 

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Det er jo helt innafor å skrive om. Gjør oppmerksom på at det ikke var det jeg reagerte på. 

Ok.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
42. skrev (1 minutt siden):

Blir nok litt av en historie hun forteller, regner med at hennes egen historie, som hun eier er full av "jeg ble maniplurert, visste ikke". Nei takk, bare spar meg for mer ansvsrsforskrivelse for å fiske etter sympati

Og ikke minst tror jeg at hovedgrunnen til at ikke vi får denne historien ennå er at hun først skal se hva som kommer ut, iom at det fortsatt er en del dokumenter som fremdeles ikke er utgitt. Jeg har ingen tro på at hun kommer til å si mer enn hun tror hun må. Den fulle sannheten får vi aldri. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
SVK skrev (4 minutter siden):

På Reddit er det også et bilde av Mette-Marit på fanget til Epstein  på flyet til Epstein. Noen som vet om det bildet er ekte?

Det har jeg ikke sett. Lenke? 

• Liker 3
Skrevet
SVK skrev (8 minutter siden):

I tillegg  er Mette-Marit helt uvillig til å gjøre denne jobben. 

Dette er det motsatte av det hun selv sier. Hun har jo sagt mange ganger at hun er lei seg for at sykdommen hindrer henne i jobben.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JustAsking skrev (8 minutter siden):

Jeg håper virkelig HM og hans foreldre har klart å være tilstrekkelig motvekt til den innflytelsen, ellers kan vi bare takke for kalaset og lukke den boken 🧐

Tviler, pågår jo en straffesak nå

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
SVK skrev (5 minutter siden):

Det florerer mange AI-genererte bilder av dem, har jeg sett. Men har også sett dette flybildet, og er ikke sikker på det. Så ikke så detaljert på det.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...