Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
MissLucy skrev (44 minutter siden):

Takk! Det var det! 

Men med det sagt, mener jeg han fikk jenter til å gå rundt i undertøy og bikini på jevnlig basis også. Mener jeg har lest noen vitnemål fra kvinner som har hevdet det, uten at jeg har kilden foran meg nå.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg også. Og så tenker jeg mer på de yngste barna enn kongeparet for å være helt ærlig. De skal være sosiale og få nye venner i denne perioden av livet. Men så godt som alle de møter vet hvem de er og hva moren er kjent for og er sannsynligvis interesserte i saken. I tillegg kan kongeparet foreta seg noe mht MM. Jeg ser ikke helt hva de yngste barna kan gjøre med saken.

IA som tydeligvis er indoktrinert med hat for pressen bør slippes fri. Sverre vet vi lite om han gjør noe i det hele tatt eller lever på apanasjen eller formuen til foreldrene. Litt spesielt at ingen av barnebarna til kongen og dronningen gjør noe nyttig eller tar utdannelse bortsett fra IA. Men hun er vel alt for preget av foreldrene ellers, ikke minst angående pressen, og også Marius som er forbildet. Slipp de fri og la de leve av milliardene som foreldre og besteforeldre har mottar av den norske stat. Det er nok til å underholde de fremtidige generasjoner.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (6 minutter siden):

Men med det sagt, mener jeg han fikk jenter til å gå rundt i undertøy og bikini på jevnlig basis også. Mener jeg har lest noen vitnemål fra kvinner som har hevdet det, uten at jeg har kilden foran meg nå.

Ja det stemmer nok. Men neppe når det var besøk av folk som skulle manipuleres til å tro at han var en god person.

Endret av MissLucy
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Og der er vi tilbake ved poenget mitt i det originale innlegget. Hva tenkte kronprinsessen av Norge om de halvnakne kvinnene som ruslet rundt i huset hun var på besøk i? Et hus som tilhørte en straffedømt overgrepsmann. Var det ingen bekymringer eller tanker hun gjorde seg? Hvor var undringskompetansen hennes på det tidspunktet? 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

Det bildet er uansett ganske forstyrrende. Veldig spesielt at det hang på veggen, pent innrammet til pynt. Det rimer forsåvidt 100 prosent med det flere ofre har sagt om at det hang bilder av halvnakne jenter og kjendiser på veggene.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
TigerK skrev (47 minutter siden):

Bassenghus eller poolhouse på engelsk er tilsvarende det vi kaller hagestue etc. Det betyr ikke at de sitter ved et basseng. Det er ikke noe basseng på bildet, ingen håndklær, dennlettkledde kvinnen er ikke våt i håret, og det er som sagt stappmørkt på utsiden av vinduet. Ikke noen lys fra et basseng eller noen koselige tiki-lamper eller en «wetbar». 

Bare Mette og en nesten naken ung kvinne på en sofa med en plastpose mellom seg. 

Feil! Bor i USA og «pool house» brukes alltid om et bygg eller en struktur rett ved et badebasseng. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
TigerK skrev (8 minutter siden):

Og der er vi tilbake ved poenget mitt i det originale innlegget. Hva tenkte kronprinsessen av Norge om de halvnakne kvinnene som ruslet rundt i huset hun var på besøk i? Et hus som tilhørte en straffedømt overgrepsmann. Var det ingen bekymringer eller tanker hun gjorde seg? Hvor var undringskompetansen hennes på det tidspunktet? 

Hvorfor tror du at det var masse halvnakne damer tilstede mens MM var der? Vi vet at hun var der med sin yogalærer og muligens tjenerskapet og denne assistenten, og at det var helt stille der og perfekt for meditasjon. Men JE var jo ikke tilstede selv, så hvorfor skulle det være fullt av halvnakne kvinner?

Endret av MissLucy
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Pooh skrev (2 minutter siden):

Feil! Bor i USA og «pool house» brukes alltid om et bygg eller en struktur rett ved et badebasseng. 

Dei sat vel inni dette bassenghuset på det famøse biletet? Som ser ut til å ligga nære bassenget på oversiktsbilete av eigedomen, ja. 

• Liker 1
Skrevet
MissLucy skrev (1 minutt siden):

Hvor tror du at det var masse halvnakne damer tilstede mens MM var der? Vi vet at hun var der med sin yogalærer og muligens tjenerskapet og denne assistenten, og at det var helt stille der og perfekt for meditasjon. Men JE var jo ikke tilstede selv, så hvorfor skulle det være fullt av halvnakne kvinner?

Tanken var vel at assistenten på biletet er halvnaken, med mindre det kan forklarast med at ho nett har bada, men det ser ikkje heilt slik ut. MM har jo teke på seg ein strandkjoleliknande sak (over bikinien?)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (15 minutter siden):

Ja, har også lest det. Det er noe ubehagelig med det bildet, hele settingen med mørket ute og den unge jenta i bikini. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Pilaff skrev (12 minutter siden):

Det bildet er uansett ganske forstyrrende. Veldig spesielt at det hang på veggen, pent innrammet til pynt. Det rimer forsåvidt 100 prosent med det flere ofre har sagt om at det hang bilder av halvnakne jenter og kjendiser på veggene.

Mener bildet ble funnet på eiendommen på LSJ.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Justlooking skrev (15 minutter siden):

IA som tydeligvis er indoktrinert med hat for pressen bør slippes fri. Sverre vet vi lite om han gjør noe i det hele tatt eller lever på apanasjen eller formuen til foreldrene. Litt spesielt at ingen av barnebarna til kongen og dronningen gjør noe nyttig eller tar utdannelse bortsett fra IA. Men hun er vel alt for preget av foreldrene ellers, ikke minst angående pressen, og også Marius som er forbildet. Slipp de fri og la de leve av milliardene som foreldre og besteforeldre har mottar av den norske stat. Det er nok til å underholde de fremtidige generasjoner.

Det løser jo ikke problemet med at alle de møter vet hvem de er og hva mor har gjort. De kommer ikke til å få en normal ungdomstid uansett, og det er ikke først og fremst på grunn av at de er kongelige.

• Liker 7
Skrevet
MissLucy skrev (13 minutter siden):

Ja det stemmer nok. Men neppe når det var besøk av folk som skulle manipuleres til å tro at han var en god person.

Tja, eg trur kanskje han ville normalisera det å gå halvnaken rundt for dei potensielle ofra, slik at dei skulle vera mindre på vakt når det blei deira tur til å gå lettkledde?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
gjest431 skrev (3 minutter siden):

Mener bildet ble funnet på eiendommen på LSJ.

Ja, på kontoret til Epstein på øya hans.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (6 minutter siden):

Tanken var vel at assistenten på biletet er halvnaken, med mindre det kan forklarast med at ho nett har bada, men det ser ikkje heilt slik ut. MM har jo teke på seg ein strandkjoleliknande sak (over bikinien?)

Assistenten på bildet? Jeg tror ikke det har kommet frem hvem det er på bildet. Det var en russisk assistent som sendte bildet, men det virket ikke som hun selv var avbildet (selv om hun også var et offer).

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
TigerK skrev (20 minutter siden):

Jeg vet ikke. Spørs jo hva hun så, om det var det hun så.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Pilaff skrev (2 minutter siden):

Assistenten på bildet? Jeg tror ikke det har kommet frem hvem det er på bildet. Det var en russisk assistent som sendte bildet, men det virket ikke som hun selv var avbildet (selv om hun også var et offer).

Trodde også det var assistenten som var avbildet? Kan ha misforstått.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
MissLucy skrev (14 minutter siden):

Hvorfor tror du at det var masse halvnakne damer tilstede mens MM var der? Vi vet at hun var der med sin yogalærer og muligens tjenerskapet og denne assistenten, og at det var helt stille der og perfekt for meditasjon. Men JE var jo ikke tilstede selv, så hvorfor skulle det være fullt av halvnakne kvinner?

Fordi bildet viser Mette på en sofa med en nesten naken jente mens hun var på besøk der med sin yogalærer? Hvem tar bildet? Yogalæreren? Tjenerskapet?

….

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke. Spørs jo hva hun så, om det var det hun så.

Hun så vel hvem hun satt i sofaen sammen med? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
MissLucy skrev (28 minutter siden):

Når det gjelder Mette-Marit, er det ikke dokumentert at Epstein aktivt forsøkte å få henne til å tro at han var en «god person». De hadde kontakt, men motivene hans – om det var strategisk manipulasjon eller vanlig sosial omgang – er ikke avklart. Vi kan altså ikke slå fast at hun var blant dem han forsøkte å manipulere på den måten.

Endret av Glrmn
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...