Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debattanter vil bli fjernet som avsporinger. Vi forventer også en saklig tone i debatten, og vil rydde for dette. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
MissLucy skrev (6 minutter siden):

De snakker om bøker. Det er ikke rart å snakke om bøker. 

Jeg stusser ikke over tonen de har. Jeg kjenner den igjen fra mange platoniske relasjoner jeg har vært i, eller observert blant venner og kolleger.

Du tenker dette er normalt for en gift kvinne å skrive? 

r/norge - Samling av sus meldinger mellom Mette-Marit og Epstein

Om du tenker dette er normalt, er jeg glad jeg ikke er gift med deg. Konteksten er at JE på dette tidspunktet er dømt og meget godt kjent overgriper, listet i overgriper-registere, med et enormt fokus på Andrew.

Merk for øvrig 'u' brukt som forkortelse for you. ;)

Endret av 1600
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1600 skrev (2 minutter siden):

Du tenker dette er normalt for en gift kvinne å skrive? 

r/norge - Samling av sus meldinger mellom Mette-Marit og Epstein

Om du tenker dette er normalt, er jeg glad jeg ikke er gift med deg.

Du må nesten respektere at folk er forskjellige.

Det er ikke sånn at min tone er uakseptabel for min partner, selv om den ville vært det for deg.

Jeg vet ikke hva som er akseptabelt i MMs ekteskap.

Jeg sier bare at det er ikke en objektiv sannhet at dette er uakseptabel flørt bare fordi det ville vært det for akkurat deg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Fremmed fugl skrev (24 minutter siden):

Det er akkurat det som det står... 

Første setning:

Kanskje det er derfor som du ikke vil ha sex med hennes kongelige høyhet. 

Andre setning:

Kan fortsatt ikke tro at hun spurte deg det. 

Må mye mental gymnastikk til å ikke lese det som faktisk står der. 

Du vet det var en annen "híghness" i livet hans som også var til tider SVÆRT pågående? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
MissLucy skrev (1 minutt siden):

Du må nesten respektere at folk er forskjellige.

Det er ikke sånn at min tone er uakseptabel for min partner, selv om den ville vært det for deg.

Jeg vet ikke hva som er akseptabelt i MMs ekteskap.

Jeg sier bare at det er ikke en objektiv sannhet at dette er uakseptabel flørt bare fordi det ville vært det for akkurat deg.

Er det en akseptabel tone å ha med en velkjent overgriper for en kronprinsesse, som skal bli dronning av Norge?

For øvrig er siste mail et perfekt eksempel på MMs tigging. Hun regelrett prøver seg på typisk 14-iss manipulering av Epstein. 

Det virker ikke som hun er særlig offer, men du har kanskje noe dokumentasjon på dette, siden du ber meg om dokumentasjon?

Endret av 1600
  • Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
1600 skrev (Akkurat nå):

Er det en akseptabel tone å ha med en velkjent overgriper for en kronprinsesse, som skal bli dronning av Norge?

Nei!

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (10 minutter siden):

Du vet det var en annen híghness i livet hans som også var pågående? (Sarah Ferguson)

2012 var året etter Sarah og Andrew hadde brutt med Epstein offentlig. De kan jo ha fortsatt privat etter det. Finner ikke så mye direkte kommunikasjon etter det.

Men, han hang også med andre royale, noen hertuginner fra Tyskland osv, så kan godt være noen andre, men det kan absolutt også være MM.

Det finner vi kanskje ut når de slipper resten av filene. Glad jeg ikke jobber i hoffets PR-team.

Endret av 1600
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
1600 skrev (6 minutter siden):

2012 var året etter Sarah og Andrew hadde brutt med Epstein offentlig. De kan jo ha fortsatt privat etter det. Finner ikke så mye direkte kommunikasjon etter det.

Men, han hang også med andre royale, noen hertuginner fra Tyskland osv, så kan godt være noen andre, men det kan absolutt også være MM.

Det finner vi kanskje ut når de slipper resten av filene.

Jepp, det finner vi kanskje ut.

Sarah Ferguson har fått veldig mye kritikk for at hun liksom-tok avstand fra Epstein samtidig som hun har vært veldig pågående i sin korrespondanse med ham. Det står bla om det her. https://www.bbc.com/news/articles/cddgv9nvj9zo 

"Marry me" har hun bla skrevet til ham. 

Endret av pøbelsara
  • Nyttig 4
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Jepp, det finner vi kanskje ut.

Sarah Ferguson har fått veldig mye kritikk for at hun liksom-tok avstand fra Epstein samtidig som hun har vært veldig pågående i sin korrespondanse med ham. Det står bla om det her. https://www.bbc.com/news/articles/cddgv9nvj9zo 

"Marry me" har hun bla skrevet til ham. 

Ja, hun sendte vel siste mail de kan finne i 2012, hvor hun skriver typ 'long time no see'.

Hun er ikke den eneste som er/var gift med en prins som går alt for langt i sin personlige korrespondanse med Epstein.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis alt er i den skjønneste orden og alt er platonisk og rett frem, så lurer jeg på hvorfor MM ikke bare tar den samtalen med det norske folk. 

Hvorfor skriver hun at innholdet ikke representerer det mennesket hun ønsker å være.

Noem har sikkert et mental gymnastikk forklaring på dette også. 

Saken er så tung for MM at hun trenger å samle seg. Hun er så kjørt at hun ikke får lov til å uttale seg. Hvorfor, hvis alt kan settes inn i en grei kontekst. HVORFOR?

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
CeXNS skrev (Akkurat nå):

Hvis alt er i den skjønneste orden og alt er platonisk og rett frem, så lurer jeg på hvorfor MM ikke bare tar den samtalen med det norske folk. 

Hvorfor skriver hun at innholdet ikke representerer det mennesket hun ønsker å være.

Noem har sikkert et mental gymnastikk forklaring på dette også. 

Saken er så tung for MM at hun trenger å samle seg. Hun er så kjørt at hun ikke får lov til å uttale seg. Hvorfor, hvis alt kan settes inn i en grei kontekst. HVORFOR?

Fordi det ikke er i skjønneste orden. Det skjønner egentlig alle.

Dette er fortsatt bare toppen av isberget. Det jobbes på spreng i USA for å slippe resten. Meldinger, videofiler, viber, whatsapp, messenger.

Det kommer ikke til å bli bra for noen på slottet.

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet
1600 skrev (10 minutter siden):

Ja, hun sendte vel siste mail de kan finne i 2012, hvor hun skriver typ 'long time no see'.

Hun er ikke den eneste som er/var gift med en prins som går alt for langt i sin personlige korrespondanse med Epstein.

De har vært skilt siden 90-tallet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje Mette rett og slett ikke uttaler seg fordi hun ikke får lov. HM sa vel noe slikt som at han ikke ville la henne uttale seg enda. Måten han sa det på fikk det til å høres ut som han gjorde dette for å beskytte henne i en vanskelig situasjon, men det kan også være at kongehuset ser på Mette som en såpass løs kanon at de ikke tar sjansen på å la henne uttale seg fritt. Vi har jo alle sett hvordan hun uttaler seg ved å gå rett i strupen på blant annet pressen hver gang hun får kritiske spørsmål, og forsvarer Marius med nebb og klør. 

Kanskje noen ikke lengre tar sjansen på at Mette skal gå «off track» og gjøre situasjonen enda verre for kongehuset og monarkiet. Bedre å gi henne munnkurv. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
TigerK skrev (Akkurat nå):

Kanskje Mette rett og slett ikke uttaler seg fordi hun ikke får lov. HM sa vel noe slikt som at han ikke ville la henne uttale seg enda. Måten han sa det på fikk det til å høres ut som han gjorde dette for å beskytte henne i en vanskelig situasjon, men det kan også være at kongehuset ser på Mette som en såpass løs kanon at de ikke tar sjansen på å la henne uttale seg fritt. Vi har jo alle sett hvordan hun uttaler seg ved å gå rett i strupen på blant annet pressen hver gang hun får kritiske spørsmål, og forsvarer Marius med nebb og klør. 

Kanskje noen ikke lengre tar sjansen på at Mette skal gå «off track» og gjøre situasjonen enda verre for kongehuset og monarkiet. Bedre å gi henne munnkurv. 

Tja, det kan jo være, men samtidig så vil det jo bare forskyve problemene til en senere anledning. Merkelig hvordan Kongehuset har valgt å håndtere alt dette, det skal sies.

• Liker 11
Skrevet (endret)
MissLucy skrev (1 time siden):

Dette ser ut som et direkte sitat fra AI, og er et godt eksempel på hvorfor vi må være kritiske til AI, for her drar de jo inn ting som vitterlig skjedde i 2011 i et svar som foregir å handle om 2008.

Her er de sentrale punktene fra mediedekningen i 2008 og tiden etter, står det. 

Selvfølgelig er det et  direkte sitat. Jeg husker skriveriene godt på grunn av Andrew.  Det var jo rimelig oppsiktsvekkende. Slike treff fikk ganske sikkert  MM når hun googlet Epsteins navn i Norge i 2012. It didn't look good :)

Sorry for kursiv, får det ikke bort.

Endret av Pilaff
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kelia skrev (2 minutter siden):

Tja, det kan jo være, men samtidig så vil det jo bare forskyve problemene til en senere anledning. Merkelig hvordan Kongehuset har valgt å håndtere alt dette, det skal sies.

Kan jo bruke tiden til å jobbe med en «exit strategi».

• Liker 5
Skrevet
Kelia skrev (24 minutter siden):

Jeg har flere ganger i tråden her spurt om hvorfor folk tilsynelatende har et enormt behov for å forsvare MM. Har ikke fått noen svar fremdeles.

Anyone?

Det er så veldig rart. Lik uansett hva som skjer, så ta fram bagatellhatten og i tillegg trekk frem alle de andre som er værre. Smør på med kilder, og la oss for all del ikke glemme hvor synd det egentlig er på de, og for et press de står i. Fiiiine kongehuset vårt, som har skjemt seg ut så til de grader at man kan lure på om noen der egentlig er i vater

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
TigerK skrev (6 minutter siden):

Kan jo bruke tiden til å jobbe med en «exit strategi».

Marius er god på Exit.

• Liker 6
Skrevet
MissLucy skrev (12 minutter siden):

De har vært skilt siden 90-tallet.

Brukeren skriver med henblikk på MM som er gift med en prins og Sarah som er skilt. Det ser du vel?

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...