Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Stille Ferd skrev (1 time siden):

MM visste. Klart hun gjorde det. 

Det finnes mange eksempler på de som snur seg bort eller lukker øynene når noen som står de nært begår overgrep. Mødre tror ikke sin døtre når far har forgrepet seg. Kona til ordføreren i Vågå står fortsatt ved hans side. 

MM så på Epstein som en nær venn. Hun ville ikke miste denne vennen. Hun tenkte på seg selv. Ikke på hans ofre. Ikke mannen sin. Sine svigerforeldre. Eller nasjonen hun er satt til å representere.

Hun ville flørte som før, betro seg, feriere under palmer og shoppe på Prada. 

Epstein kjøpte folk. Han kjøpte sultne og fattige småjenter, han kjøpte voksne menn med posisjon og han kjøpte kongelige. 

Han kjøpte MM. Jeg tror nok hun har forstått det i ettertid. 

Det er nettop det. Det er også enormt mange som gjorde det same som Mette Marit. Så  det er ikke sånn at hun må ha en utenkelig personlighet for å være med på dette. 

Kan også legge til den katolske kirken hvor de de ikke var villig til å la guttunger bli voldtatt. Det var også en form for grådighet, men da var det på vegne av statusen til den katolske kirke. At de heller ville la barn fortsette å bli voldtatt enn å innrømme at de har et problem med pedofile overgrep.

Hverken Epstein eller den katolske kirke slet med å finne advokater som jobbet for  at klientene deres skulle få fortsette å voldta barn. 

Endret av SVK
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er enig, og dersom dette skal kokes bort og glemmes er jeg redd vi i Nidaros signer en uegnet dronning om få år.

Ja, dette er en så kraftig ripe i lakken at jeg ikke vet om man kan fikse det. Ikke bare kontakten, men det hun har nedspilt det til. Synes kanskje det er det verste oppi alt dette nå. Kontakten får man liksom ikke gjort noe med, det har skjedd. Men håndtering nå har man kontroll over. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg er enig, og dersom dette skal kokes bort og glemmes er jeg redd vi i Nidaros signer en uegnet dronning om få år.

Er redd for at det er nettopp det som kommer til å skje, "stakkar mette er jo syk, og stakkars kongeparet er jo gamle, og stakkars hm" osvosv

• Liker 10
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Ja, dette er en så kraftig ripe i lakken at jeg ikke vet om man kan fikse det. Ikke bare kontakten, men det hun har nedspilt det til. Synes kanskje det er det verste oppi alt dette nå. Kontakten får man liksom ikke gjort noe med, det har skjedd. Men håndtering nå har man kontroll over. 

Man har det og dersom man ikke velger ærlighet kan man ikke stole på henne. 

• Liker 3
Skrevet
42. skrev (3 minutter siden):

Er redd for at det er nettopp det som kommer til å skje, "stakkar mette er jo syk, og stakkars kongeparet er jo gamle, og stakkars hm" osvosv

Ja, frykter og det.

• Liker 6
Skrevet
42. skrev (14 minutter siden):

Enig. Og nesten så jeg mistenker hele flokken at de er mest sint for at dette har blitt avslørt. Skulle ikke forundre meg

Jeg er er helt enig.  Det ville passe svært godt inn med hva vi har sett til nå. 

• Liker 9
Skrevet
Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Dette er like tynt som sist gang hun løy. 

Nettopp!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Man har det og dersom man ikke velger ærlighet kan man ikke stole på henne. 

Og jo lengre det er stille, jo verre vil det bli. Too little, too late-opplegg når det først kommer noe. 

• Liker 7
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Og jo lengre det er stille, jo verre vil det bli. Too little, too late-opplegg når det først kommer noe. 

Ja, og det vil landet tape på. Pluss at jeg lurer på hvor velkommen hun er i andre kongelige kretser. Når hun beskriver dem slik hun gjør til Epstein. Det var mange i det bryllupet, feks.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (27 minutter siden):

Godt å høre at det også er mange som holder øynene på det som faktisk har skjedd. 

Jeg ser mange på særlig Facebook som lager lange innlegg om å ikke sparke MM når hun ligger nede osv. Innleggene får svært mange likes. Innleggene er fra randomme privatpersoner. 

"Man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv". Og da tenker jeg IKKE på MM, men på ofrene. Jeg nekter å syns synd på MM for at hun har driti seg fullstendig ut. Det er ikke så mange veier tilbake fra å innrømme at googlesøket til JE ikke så bra ut med en emoji som iallefall jeg for all ettertid vil føle er direkte motbydelig. 

Er derfor jeg inderlig håper resten av Epstein-filene blir lagt ut. Tipper det er noe heftig Mette Marit-materiale der som selv skal få heiagjengen til MM til å kapitulere. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, og det vil landet tape på. Pluss at jeg lurer på hvor velkommen hun er i andre kongelige kretser. Når hun beskriver dem slik hun gjør til Epstein. Det var mange i det bryllupet, feks.

Hadde nok ikke vært så gira på å ha noen i mitt eget bryllup om jeg visste at gjestene snakket sånt om andres bryllup, nei...

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg mener jo det. Selv i 2011 - søkte man opp "Jeffrey Epstein" så kom det frem info om det man visste den gang og over det han selv hadde innrømmet. Og det var jo ille nok. Det spiller sånn sett liten rolle for meg hva som kom frem i ettertid mtp.  hennes kontakt med ham. 

I mars 2011 sto det flere artikler i norske medier om Epstein, så dette MM kommer med er bare svada fra ende til annen.

Det var til og med gjengitt, tror det var på tv2 sine sider, for noen dager siden, med faksimile til de nyhetssidene. 

Dette blir søren hakke meg bare dummere og dummere fra MM sin side. Og så sitter det mennesker og synes synd på henne, er det virkelig mulig å være så jævla dumme!!

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Hadde nok ikke vært så gira på å ha noen i mitt eget bryllup om jeg visste at gjestene snakket sånt om andres bryllup, nei...

Nei, eller i andre sammenkomster. Pluss at jeg ville følt vi ble utlevert av noen i vår indre krets. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Thildamor skrev (Akkurat nå):

I mars 2011 sto det flere artikler i norske medier om Epstein, så dette MM kommer med er bare svada fra ende til annen.

Det var til og med gjengitt, tror det var på tv2 sine sider, for noen dager siden, med faksimile til de nyhetssidene. 

Dette blir søren hakke meg bare dummere og dummere fra MM sin side. Og så sitter det mennesker og synes synd på henne, er det virkelig mulig å være så jævla dumme!!

Jeg synes det er åpenbart at hun burde visst. Og hvis hun ikke gjorde det, overså hun som sagt mange flagg. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Annus horribilis skrev (Akkurat nå):

Er derfor jeg inderlig håper resten av Epstein-filene blir lagt ut. Tipper det er noe heftig Mette Marit-materiale der som selv skal få heiagjengen til MM til å kapitulere. 

Er ganske sikker på at du har rett.  Jeg tror også det er noen skikkelige bomber igjen i de filene. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, eller i andre sammenkomster. Pluss at jeg ville følt vi ble utlevert av noen i vår indre krets. 

Ja, hadde hvert fall ikke stolt på at det ikke ble slarv om min egen sammenkomst i ettertid.

• Liker 3
Skrevet

Ja, hadde hvert fall ikke stolt på at det ikke ble slarv om min egen sammenkomst i ettertid.

Nei. 

Så jeg føler at hun har brent alle bruer, om ikke alle velger å tro henne da.

• Liker 10
Skrevet

Fy f…. for et manipulerende brev. Det drypper av “stakkars meg” og “dere har bare med å synest synd på meg” holdning. Det betyr mye for hun?? Så mye at hun setter seg selv foran enhver sak som hun er “beskytter” for, så dypt stikker det…… meg, meg, meg og bare meg - for en drittkjerring🤮 Ikke på noe punkt klarer hun å se hva hun påfører andre, det er kun hun som er offer og alle andre må forstå….. Grandiose tanker om seg selv hele veien, innafor å google narsissist her?

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg synes det er åpenbart at hun burde visst. Og hvis hun ikke gjorde det, overså hun som sagt mange flagg. 

Ja, helt enig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...