Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sioux skrev (19 minutter siden):

Alt, tipper jeg. Man betaler ikke sikkerhetsvakter uten å vite hvor de skal.

En ting er hvis de hadde en avtale om åpent forhold eller no. Særlig når du er kongelig er skilsmisse er litt større greie enn for oss andre. Men hvis Håkon visste at Epstein var dømt for sex med mindreårige og likevel synes det var helt ok at MM hang med ham er han ikke egnet som konge. 

Endret av FruR
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie42 skrev (2 minutter siden):

Enig i det, men det er bare fascinerende for meg hvordan folk kan få beviser presentert rett foran seg, og så flytte målstreken videre. Nå er det at hun ikke er dømt for noe (selv om hun har immunitet), om hun hadde blitt dømt for noe, så hadde det sikkert vært noe annet.

Det er bare så dørgende naivt. Folk vil regelrett bedras, og tror heller på den som er tatt i løgn enn egne øyne.

Ja, vi trenger noe å tro på, og Kongehuset har vært siste skanse for mange.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (23 minutter siden):

Jeg er, eller , var  medlem aV  en av organisasjonene MM er høy beskytter for. Fikk nylig regning på  medlemskontigent men kommer ikke å betale den eller fornye medlemskapet i organisasjonen før MM ikke er beskytter lenger og det er ene og alene pga MM. Dette går ikke ann!

Husk å gi organisasjonen beskjed om ikke å være medlem, ellers får du bare ny faktura. Medlemstallet er viktig for organisasjoner, spesielt for de som får støtte etter antall medlemmer.

• Liker 10
Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/i/ExwMpa/epstein-avsloeringene-flere-spor-foerer-til-russland

Det er så jeg ikke klarer å sette ord på dette, for det føles jo som helt ville hypoteser. Men likevel; VG skriver om Epstein og hvordan han prøvde å få kontakt med Putin. Klart alt materialet han satt på kunne brukes av dem, inkludert litt snacks på Kronprinsessen. Den russiske kvinnen som tok bilder av MM føyer seg pent inn i dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
CeXNS skrev (3 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/ExwMpa/epstein-avsloeringene-flere-spor-foerer-til-russland

Det er så jeg ikke klarer å sette ord på dette, for det føles jo som helt ville hypoteser. Men likevel; VG skriver om Epstein og hvordan han prøvde å få kontakt med Putin. Klart alt materialet han satt på kunne brukes av dem, inkludert litt snacks på Kronprinsessen. Den russiske kvinnen som tok bilder av MM føyer seg pent inn i dette. 

Dersom det er en connection til Russland, så er det bare enda verre for Kongehuset, synes jeg. Da bør det på ingen måte herske noen tvil om at MM aldri må bli dronning, og hun burde ikke være kronprinsesse lenger.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
CeXNS skrev (15 minutter siden):

Våre kjære Jagland og co var jo akk så milde med Lavrov og flere. Det er mer og mer som kommer frem. De har gått i den klassiske honningfellen.

Endret av Molly85
Mente Jagland. Men kan vel heller si Ap.
  • Liker 3
Skrevet
Kelia skrev (1 minutt siden):

Dersom det er en connection til Russland, så er det bare enda verre for Kongehuset, synes jeg. Da bør det på ingen måte herske noen tvil om at MM aldri må bli dronning, og hun burde ikke være kronprinsesse lenger.

Det er ikke forbindelse til Russland, bare media som forsøker å spinne igjen. Epstein jobbet for Mossad/Israel, eller for å være helt presis, han var løpegutten til Rothschilds. Står svart på hvitt i e e-posten hans.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Salamandra skrev (Akkurat nå):

Det er ikke forbindelse til Russland, bare media som forsøker å spinne igjen. Epstein jobbet for Mossad/Israel, eller for å være helt presis, han var løpegutten til Rothschilds. Står svart på hvitt i e e-posten hans.

Uavhengig om det er Russland eller en annen nasjon, så er det like ille for kongehuset. 

• Liker 7
Skrevet
Kelia skrev (Akkurat nå):

Uavhengig om det er Russland eller en annen nasjon, så er det like ille for kongehuset. 

Joda, enig i det. Men disse folkene her tilhører nettverk som går over mange land, nasjonaliteter blir litt underordnet når vi har med globalister å gjøre. 

• Liker 3
Skrevet

Joda, enig i det. Men disse folkene her tilhører nettverk som går over mange land, nasjonaliteter blir litt underordnet når vi har med globalister å gjøre. 

Det blir en debatt som er mer passende for en annen tråd.

• Liker 1
Skrevet
Kelia skrev (Akkurat nå):

Det blir en debatt som er mer passende for en annen tråd.

Ikke så lenge kronprinsparet  er tilknyttet WEF, som er en globalistorganisasjon. De har i aller høyeste grad vært politiske.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
CeXNS skrev (8 minutter siden):

Epstein hadde dette jetflyet sitt som tok folk til og fra øya, det hadde nick name Lolita Express (står om det i Wikipedia artikkelen om MM og JE). Så det var kanskje denne "boken" MM og JE snakket om i epostene sine.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke så lenge kronprinsparet  er tilknyttet WEF, som er en globalistorganisasjon. De har i aller høyeste grad vært politiske.

Ja, det er jo ikke bra. Jeg tenker at det er svært mye som må ryddes opp i i Kongehuset, men de må slukke de verste brannene først. Etter min mening er det at man har en kommende dronning som har lagt seg langflat etter en straffedømt pedofil noe som bør hanskes med først. 

• Liker 8
Skrevet
Salamandra skrev (3 minutter siden):

Der er forbindelser til Russland også. Det du skisserer blir for enkelt mtp hva sommer kommet frem. 

• Liker 3
Skrevet

Skal ikke MM si noe snart? Hun er jo ikke kjent for å være konfliktsky. 

• Liker 6
Skrevet
digggpizza skrev (Akkurat nå):

Skal ikke MM si noe snart? Hun er jo ikke kjent for å være konfliktsky. 

Nei, hun kommer nok til å la Kongen ta støyten i kjent stil, tenker jeg.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
CeXNS skrev (14 minutter siden):

Mange aviser i Europa skriver om KGB (som ikke engang eksisterer) som satte opp "honey trap". Tipper de kommer til å spinne videre på dette narrativet. "Putin fikk meg til å gjøre det!"

• Liker 1
Skrevet
Kelia skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jo ikke bra. Jeg tenker at det er svært mye som må ryddes opp i i Kongehuset, men de må slukke de verste brannene først. Etter min mening er det at man har en kommende dronning som har lagt seg langflat etter en straffedømt pedofil noe som bør hanskes med først. 

Det henger jo sammen, de har ikke hatt kontakt med Epstein på tross av han virksomhet men på grunn av
Alt henger sammen med alt som Gro sa.

• Liker 7
Skrevet
Nymerïa skrev (5 timer siden):

I teorien kan hun jo ha løyet til HM slik at han faktisk trodde at de møttes tilfeldig på gata. Men da må jo han vurdere om han skal gå ut og si det til oss eller om han skal ta støyten for at hun skal slippe å innrømme at hun har sveket han i tillegg til alt hun allerede har på seg.

Det er mye mulig - men da har kronprinsessen IGJEN løyet for det norske folk. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Salamandra skrev (6 minutter siden):

Det henger jo sammen, de har ikke hatt kontakt med Epstein på tross av han virksomhet men på grunn av
Alt henger sammen med alt som Gro sa.

Jeg regner med at det er noe som eventuelt vil ta tid å nøste opp i. Fremdeles mener jeg at Kongehuset er nødt til å først slukke de største brannene, og når en så stor andel av folket mener at MM er uegnet til å være Norges fremtidige dronning, så er de nødt til å ta grep.

Endret av Kelia
Endret skrifttype.
  • Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...