Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gulline skrev (14 minutter siden):

Det tviler jeg veldig sterkt på. 

Men det blir spekulasjoner, så det får vi holde oss for gode til.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Thildamor skrev (8 minutter siden):

Men det blir spekulasjoner, så det får vi holde oss for gode til.

Vi har lov til å skrive hva vi tror om saker. Jeg skriver at jeg ikke tror på dem - så sånn er det. De har vel aldri gitt oss noen grunn til å tro på deres uttalelser. 

Endret av Gulline
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (11 minutter siden):

Sikkert nok men er det sånn at «Mette drar og mediterer et sted for Mette vil» eller «Mette stikker til sin gode venn Epstein fordi hun vil» . Forklaringa hennes om at hun ikke forsto det var noe galt med han tilsier at det ikke er noen grunn til å lyve om hva hun skal.

Det virker ikke som noen har noe de skulle ha sagt.

Det er nok derfor slottet også er så stille. De vet antageligvis ikke i nærheten av alt, og er redde for de 3 millioner filene som gjenstår hvor meldinger fra messenger, viber, sms, mms osv gjenstår.

De burde innrømmet istedenfor å obfuskere. Om de ikke vet, bør de bare si det. Ellers vil dette slå de i fleisen hver bidige gang noen finner noe nytt (og det kan jeg garantere at de vil).

Endret av Ellie42
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette stinker noe så voldsomt alt sammen. For å begynne med det åpenbare: hvorfor skal landets kronprinsesse ha en 20 år eldre amerikansk mann som nær «venn»? Og finnes det noen kvinne som ønsker å ha med seg en 20 år eldre mann på luksusshopping - hvis det ikke er for at han skal ta regningen? Og reagerer man ikke på at denne mannen omgåes massevis av  lettkledde tenåringer? Og hvorfor ha en såpass seksualisert sjargong med en mann?

Det finnes ingen troverdig måte å tolke det som har kommet frem hittil på annen måte enn at MM godt visste hva som foregikk - om ikke det fulle omfanget, så i alle fall det store bildet. Og at hun kanskje syntes det var litt edgy og kult, og at fordelene for henne selv uansett var det viktigste. 

• Liker 34
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Ellie42 skrev (4 minutter siden):

Det virker ikke som noe har noen de skulle ha sagt.

Det er nok derfor slottet også er så stille. De vet antageligvis ikke i nærheten av alt, og er redde for de 3 millioner filene som gjenstår hvor meldinger fra messenger, viber, sms, mms osv gjenstår.

De burde innrømmet istedenfor å obfuskere. Om de ikke vet, bør de bare si det. Ellers vil dette slå de i fleisen hver bidige gang noen finner noe nytt (og det kan jeg garantere at de vil).

Det er også kommet frem at MM stadig tok turer til NYC som ikke var meldt fra om, og at det måtte ordnes sikkerhetsvakter på svært kort tid. Mon tro hva slottet trodde hun gjorde? Og var kronprinsen klar over hvem hun møtte? Tenkte han at hun drev med diplomati på vegne av det norske folk, eller fikk han historier som ikke stemte? Mye som er uklart, men det vil nok komme for en dag. MM har gjennom åren vært på utallige «private reiser». Det interessante er hvor mye sympati som ble forsøkt høstet gjennom utallige artikler om hennes lammende flyskrekk. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Molly85 skrev (1 minutt siden):

Det er også kommet frem at MM stadig tok turer til NYC som ikke var meldt fra om, og at det måtte ordnes sikkerhetsvakter på svært kort tid. Mon tro hva slottet trodde hun gjorde? Og var kronprinsen klar over hvem hun møtte? Tenkte han at hun drev med diplomati på vegne av det norske folk, eller fikk han historier som ikke stemte? Mye som er uklart, men det vil nok komme for en dag. MM har gjennom åren vært på utallige «private reiser». Det interessante er hvor mye sympati som ble forsøkt høstet gjennom utallige artikler om hennes lammende flyskrekk. 

Ja, den sagnomsuste flyskrekken fremstår som en stor vits. Det var mye snakk om at hun klarte det hun ville. For eksempel så fremstod ikke shoppingturer til Italia like "flyskrekkende" som en kjedelig innenlandsflyging ifm representasjon. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet

Leste at det var de siste filene som ble offentliggjort nå, men det er vel flere filer? Kommer de også ut tro? 

• Liker 2
Skrevet

Egentlig vil jeg si det er viktigere å få vite hva HM har visst om dette enn å få mer informasjon fra MM. Det er tross alt han som skal ha en juridisk funksjon. Hvor mye visste han om forholdet mellom MM og Epstein. Og skal han også hevde at han ikke ante at Epstein var kriminell?

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
Kvittre skrev (2 timer siden):

Det er ikke noen hemmelighet da. Hun bodde der for å lære om business, var forklaring. At Epstein skulle ha gitt henne i gave til trump er en ny teori. 

Var den hun gikk ut med men saker fra amerikanske medier tyder på noe annet bla the Daily show (det er kjent show i Norge)

• Nyttig 1
Skrevet
Capricorn skrev (9 minutter siden):

Leste at det var de siste filene som ble offentliggjort nå, men det er vel flere filer? Kommer de også ut tro? 

Det er vel omtrent halvparten som er offentliggjort. Jeg har ikke lest om at de ikke skulle offentliggjøres, men det forundrer meg ikke. 

• Liker 4
Skrevet
Kelia skrev (På 3.2.2026 den 9.19):

Personlig så synes jeg det er innafor at folket stiller spørsmålstegn når vår fremtidige dronning har vist seg å ha kontakt med en dømt pedofil, og at hun ikke anså det som en viktig nok grunn til å aldri ha kontakt med han igjen.

Er han dømt for pedofili?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Gunstein123 skrev (4 minutter siden):

Er han dømt for pedofili?

Ja.

I 2008. Dømt for å ha kjøpt seksuelle tjenester fra mindreårige.

Endret av Ellie42
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Neste gang blir det stemme til Rødt eller SV for meg, selv om de står langt borte fra politikken jeg ønsker. 

Dessverre er det visst det som må til for å få en folkeavstemning om monarki... 

EU skal vi få stemme om, men monarkiet skal Stortinget bestemme tydeligvis.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellie42 skrev (5 minutter siden):

Ja.

I 2008.

Link?

• Liker 2
Skrevet
Sinsiew skrev (7 minutter siden):

Neste gang blir det stemme til Rødt eller SV for meg, selv om de står langt borte fra politikken jeg ønsker. 

Neste gang det er valg, så er det nok andre ting som opptar oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...