Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aldri syntes noe om mette marit, og iallefall ikke nå. 

det hadde jo vært noe annerledes om kongehuset fungerte som før, at de tok avgjørelser for folket. Da måtte hun ha blitt fjernet derfra, med sine helt elendige ferdigheter til å ta gode avgjørelser. 

Men nå er det jo ikke sånn at kongehuset bestemmer noe som helst. 
håkon liker jeg , og han skilles neppe fra moren til sine barn, selv om begeret burde være godt fylt opp nå med alt hun og sønnen har dratt kongefamilien inn i. 

Hun bør fratas tittelen iallefall

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.aftenposten.no/verden/i/d4m8Ez/tidligere-epstein-assistent-til-aftenposten-bildene-av-kronprinsessen-skulle-brukes-til-aa-lure-nye-overgrepsofre

Jeg lurer på hva MM tenker om å ha blitt brukt av Epstein til å skape trygghet for ofrene. Bildene viser ikke nødvendigvis kompromitterende ting, men han hang dem rundt i huset sitt for å vise hvor mange som gav ham legitimitet. Et av de to bildene finnes i artikkelen og er et helt vanlig bilde. Slik sett blir MM en del av manipulasjonen han drev på med. Tenk på det. Hennes valgte kontakt med ham hadde så vidtrekkende konsekvenser. 

«– Han brukte dette for å gi seg selv legitimitet

Kvinnen forteller at de mange bildene av kjente personer i Epsteins hus bidro til å gi potensielle ofre en falsk følelse av trygghet.

En norsk kronprinsesse ville på denne måten kunne ha stor verdi, og hun mener det også var hensikten med bildene av kronprinsesse Mette-Marit, som Epstein ba om å få»

• Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet
CeXNS skrev (1 minutt siden):

https://www.aftenposten.no/verden/i/d4m8Ez/tidligere-epstein-assistent-til-aftenposten-bildene-av-kronprinsessen-skulle-brukes-til-aa-lure-nye-overgrepsofre

Jeg lurer på hva MM tenker om å ha blitt brukt av Epstein til å skape trygghet for ofrene. Bildene viser ikke nødvendigvis kompromitterende ting, men han hang dem rundt i huset sitt for å vise hvor mange som gav ham legitimitet. Et av de to bildene finnes i artikkelen og er et helt vanlig bilde. Slik sett blir MM en del av manipulasjonen han drev på med. Tenk på det. Hennes valgte kontakt med ham hadde så vidtrekkende konsekvenser. 

«– Han brukte dette for å gi seg selv legitimitet

Kvinnen forteller at de mange bildene av kjente personer i Epsteins hus bidro til å gi potensielle ofre en falsk følelse av trygghet.

En norsk kronprinsesse ville på denne måten kunne ha stor verdi, og hun mener det også var hensikten med bildene av kronprinsesse Mette-Marit, som Epstein ba om å få»

For et monster av en manipulator. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
-Pusheen- skrev (11 minutter siden):

Kan jo hende hun ville vente til rettssaken startet, og si ha det før hun dro, være med familien.

Hun har sommerferie 

• Nyttig 4
Skrevet
Orly skrev (9 minutter siden):

Hun har sommerferie 

Ja, jeg vet. Men de starter opp igjen i februar, så å dra litt før ferien er ferdig er jo ikke unormalt sånn sett. Tenker uansett at hun ønsker å være her frem til nå hvert fall. Men ja, hun har ferie.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er 3 millioner filer som ikke er frigitt. 

Vi er ikke en gang nær vannkanten på isberget. Oppriktig så tror jeg ikke kongehuset vet hva de skal si, de har antageligvis ikke oversikt over alt MM har sendt til Epstein og Boris, og risikerer å fare med løgn om de ikke innrømmer at de ikke har det.

Men åpenhet trenger ikke være 'MM utviste dårlig dømmekraft', det kan holde med en klype ydmykhet og at man faktisk innrømmer at dette er verre enn man trodde. Men da blir MM kastet under bussen.

Om MM lyver til hele Norge, er hun også kapabel til å lyve til Kongehuset, HM og alle rundt seg.

Endret av Ellie42
  • Liker 24
Skrevet

Skjønner ikke hva det er å lure på engang. Hva gjør hun der? Hun er jo en fornærmelse mot all kognitiv forstand. 

• Liker 12
Skrevet

Er alle disse filene mailer? Jeg fatter i såfall ikke hvordan det kan være korrespondanse i den størrelsesorden til og fra ett menneske. Og hvor jævlig dum Mette Marit er som har brukt jobbmailen til veldig privat kommunikasjon - det gjør man jo bare ikke.

Jeg er nysgjerrig på om Kongehuset har rådgivere som er tøffe nok til å si eksakt hva de mener eller om det bare jattes med. 

• Liker 8
Skrevet
Gulline skrev (1 time siden):

Halvparten av norges befolkning mener at MM er uegnet som dronning:

https://www.vg.no/rampelys/i/y57Mng/fersk-vg-maaling-naer-halvparten-mener-mette-marit-ikke-boer-bli-dronning

I tillegg faller folk støtte til monarkiet. 

Lurer virkelig på hva disse bildene innholder:

https://www.seher.no/kongelig/na-venter-alle-pa-bildene/84174917

Halvparten av Norges befolkning? Det er halvparten av 1030 spurte personer. Altså ikke i nærheten av å gi et troverdig resultat. 

Det er greit å være kritiske, men man må ikke miste hodet helt 😂

• Liker 10
Skrevet
nordnorsk skrev (3 timer siden):

Jeg kommer sent inn i diskusjonen her, så kan hende dere allerede har tatt opp dette. Men hva betyr det å være en "broker"? Og hun få 2% av en sum her? 

IMG_6912.thumb.jpeg.ce7d5f0185802795aca99a0220a80898.jpeg

IMG_6913.thumb.jpeg.877b7a14ba57273e8fcc335557ee850f.jpeg

IMG_6914.thumb.jpeg.d23d2ca75a09528bd29c4f391cf5f330.jpeg

Dette er noe som Økokrim kan se nærmere på. 

• Liker 7
Skrevet
etnavn skrev (1 time siden):

Uff og huff, hun må være en grusomt jålete snobb. Hun har nok identifisert seg med jetset-livet og kjendisene i usa.

Jeg vil mene at det er en flørtete tilnærming til Epsteins såkalte wifehunting. Det er jo ikke et slikt fokus en kronprinsesse gjør når hun er gjest - og en meget gift sådan. 
Det er patetisk. 
Om det ønskes å komplimentere boligen hans kunne hun gjort det uten å bringe seg selv, personlig, inn i det hele. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Avstemning i Stortinget om i dag hvorvidt man skal beholde monarkiet.

141 stortingssrepresentanter stemte for. 26 stemte mot.

Avstemningen er som det blir opplyst om av rituell karakter, og skyldes ikke utviklingen den siste tiden.

• Liker 4
Skrevet
FORFAR skrev (6 minutter siden):

Avstemningen er som det blir opplyst om av rituell karakter, og skyldes ikke utviklingen den siste tiden.

Jeg tviler på at dette representerer folkeopinionen. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
FORFAR skrev (10 minutter siden):

Ritualer, ja, men skal det ikke være et innhold i dette? 

Endret av Eufemia-
  • Liker 5
Skrevet
FORFAR skrev (9 minutter siden):

Som forventet. Er vel nøyaktig samme tall som for 4 år siden? 

• Liker 3
Skrevet
Eufemia- skrev (2 minutter siden):

Jeg tviler på at dette representerer folkeopinionen. 

Det gjør det neppe. I allefall ikke hva folk svarer i dag. Nå tror jeg stortingsrepresentantene stemmer litt mer ut i fra de egentlig mener på sikt, og ikke forandrer mening i siste liten på grunn av denne skandalen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvittre skrev (1 minutt siden):

Som forventet. Er vel nøyaktig samme tall som for 4 år siden? 

I - 22 ble resultatet 35 for å innføre republikk, mens 131 stemte imot. Dermed er det 9 representanter færre som ønsker republikk nå enn i 2022. 

Det ser ikke ut til at Stortinget tar innover seg de siste meningsmålingene. 
Når det er sagt, så kan det også være slik mange ønsker å støtte opp om monarkiet, men da UTEN MM som kronprinsesse og fremtidig dronning. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...