Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det holder å si at HM er så uskyldig i alt dette. Til syvende og sist er det han som skal bli konge, så det er hans ansvar å sørge for at hans kommende dronning ikke omgåes med slike folk. Han har åpenbart kjent til kontakten, da det nevnes i epostene at han har vært med på turer (iallefall med denne Boris) og hatt tett kontakt med Boris.

Det nevnes i media om man burde hoppe over et ledd i arverekken nå. Det tror jeg nok er riktig.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Burde brukt egne ord, hadde virket mer troverdig. 

Jepp, spesielt med tanke på at han er venn med kronprinsparet. Ved å bare gjenta det hun sier, kan det fremstå som at han forsøker å opprettholde vennskapet i mine ører, ved å unngå å si noe annet enn det som allerede er uttalt av henne selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Ikke sant. Vi får se om det kommer en bedre uttalelse etter hvert, men nå har han jo "sagt noe", sånn at han er off the hook...

Så sant. Feigt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (36 minutter siden):

Nei. 

VG har spurt om det stemmer at Jeffrey Epstein hjalp kronprinsessen med å få bleket tennene. Slottets kommunikasjonssjef Guri Varpe svarte følgende fredag kveld:

– Epstein anbefalte en tannlege, men tannbleking var ikke en del av behandlingen.

https://www.vg.no/nyheter/i/43zvn9/mette-marit-og-jeffrey-epstein-ekspert-reagerer-paa-slottets-versjon

FA etterlyste lenker på fakta, fint å følge det opp. 

I følge vi i går morges var forklaringen at hun ikke hadde tatt tannbleking bare tannrens jo. Så du har funnet en link hvor de sier det ikke var tannbleking , bare generelt tannbehandling? Hva er forskjellen, sånn egentlig ? 

den saken ble oppdatert utover dagen , det startet med tannrens, og etter hvert som de turte mer ble den oppdatert og med nye e-poster publisert og oversatt. Link til den første nyheten tidlig i går morges har jeg ikke. 

• Liker 3
Skrevet
etnavn skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke om det holder å si at HM er så uskyldig i alt dette. Til syvende og sist er det han som skal bli konge, så det er hans ansvar å sørge for at hans kommende dronning ikke omgåes med slike folk. Han har åpenbart kjent til kontakten, da det nevnes i epostene at han har vært med på turer (iallefall med denne Boris) og hatt tett kontakt med Boris.

Det nevnes i media om man burde hoppe over et ledd i arverekken nå. Det tror jeg nok er riktig.

Vil si det er hennes eget ansvar å sørge for at hun ikke omgås slike folk. Og vi vet jo ikke hva de rundt henne har sagt til henne. Som jeg har nevnt mange ganger før, noen må jo ha gitt henne en heads up. Til syvende og sist, er det jo hun selv om styrer hva hun gjør og hvem hun vil høre på. 

• Liker 6
Skrevet
K_mb skrev (1 minutt siden):

Så sant. Feigt.

Ja, jeg synes det.

• Liker 2
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (3 minutter siden):

Kan det vera fordi dei som skreiv grunnlova i si tid ikkje kunne forestilla seg at ein kongeleg nokon gong skulle bli skild?

Nei, det tror jeg ikke. Skilsmisser har forekommet i protestantiske kongefamilier. Bare tenk på Henrik VIII. Selv om hans skilsmisser muligens teknisk sett var annulleringer. Og så har du Dronning Victorias barnebarn Victoria Melita. Da var vel grunnloven allerede skrevet, men det var før unionsoppløsningen så de gjorde vel endringer uansett og kunne ha tatt med noe om skilsmisse hvis de ville.

Det er egentlig logisk at ekteskap er regulert men ikke skilsmisser. Det har mye større betydning hvem man tar inn i familien enn hvem man sender ut.

• Liker 10
Skrevet

Hoppe over ett ledd i arverekken? 
Hva hvis ikke IA eller SM vil da, gjett hvem som er nestemann… 

Plutselig har vi engledronning og øglekonge. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (5 minutter siden):

Vil si det er hennes eget ansvar å sørge for at hun ikke omgås slike folk. Og vi vet jo ikke hva de rundt henne har sagt til henne. Som jeg har nevnt mange ganger før, noen må jo ha gitt henne en heads up. Til syvende og sist, er det jo hun selv om styrer hva hun gjør og hvem hun vil høre på. 

HM har åpenbart frekventert miljøet rundt JE, denne Boris er jo nær JE, det fremkommer i eposter at HM og Boris har hatt mye kontakt. Det fokuseres det lite på. Jeg vil si det alene er kritikkverdig. Men det er klart, det er MM som har skrevet i epost at hun googlet JE og kjente til negative ting i hans bakgrunn, og det kan jo hende at ikke HM kjente til det samme. 

Endret av etnavn
  • Liker 6
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Ingen må vell ha gitt henne heads up? Utifra den rapporterte oppførselen til MBH mot gardistene og andre vanlige så tror jeg at de faktisk ikke rapporterer til noen andre enn seg selv. De lever i et opphøyd glassbur på tide at det fjernes. Privilegier taes for gitt og brukes til det motsatte av hva menneskeheten trenger.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde jeg jobbet som kommunikasjonssjef på slottet hadde jeg skaffet meg en annen jobb nå 😅😂 Må være utrolig utfordrende å jobbe ett sted hvor de er mer opptatt av å tåkelegge og bevisst lyve lengst mulig, istedenfor å respektere folket og være mest mulig sannferdig. 

Disse epostene kan ikke bortforklares. Hadde hun i det minste skaffet seg en vanlig hotmail adresse så kunne hun påstått at det ikke var henne, men når du bruker den offisielle kronprinsesse kontoen... 

Det finnes virkelig ikke ord. Men det ble mye mer tydelig nå hvorfor MBH har blitt som han har blitt..  

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ville91 skrev (1 minutt siden):

Det finnes ingen verdige arvtagere.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Maud-1919 skrev (43 minutter siden):

Hun har bodd i Australia. Hun skriver sleng - hun forstår nok engelsk veldig godt

Poenget mitt er ikke at hun ikke kan engelsk, men at e-posten hennes er språklig svake og lite presise. Språkferdigheter er noe som gjerne må vedlikeholdes over tid. I tillegg er juridiske tekster og dommer på engelsk ofte vanskelig å forstå, selv for folk med gode språkkunnskaper. Det ser vi jo bare i denne tråden, hvor mange sliter med å tolke e-postene korrekt og gjengi det som faktisk står der. 

I tillegg var det helt andre algoritmer når man søkte etter noen i 2011 enn det er i dag. Selv Wikipedia artikkelen av Epstein har blitt endret siden den gang. 

Jeg tviler derfor ikke på at hun, og andre i det norske miljøet rundt han ikke forstod omfanget eller hvilken type kriminalitet det dreide seg om.

• Liker 3
Skrevet
Kvinne31 skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg jobbet som kommunikasjonssjef på slottet hadde jeg skaffet meg en annen jobb nå 😅😂 Må være utrolig utfordrende å jobbe ett sted hvor de er mer opptatt av å tåkelegge og bevisst lyve lengst mulig, istedenfor å respektere folket og være mest mulig sannferdig. 

Disse epostene kan ikke bortforklares. Hadde hun i det minste skaffet seg en vanlig hotmail adresse så kunne hun påstått at det ikke var henne, men når du bruker den offisielle kronprinsesse kontoen... 

Det finnes virkelig ikke ord. Men det ble mye mer tydelig nå hvorfor MBH har blitt som han har blitt..  

det synes jeg nesten er det mest ubegripelige oppi dette. At hun er så forbanna tjukk i huet at hun bruker HKH-mailen sin! Gmail, Hotmail, what ever! Men å bruke HKH-mailen.. da er du faktisk mindre intelligent. 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
-Pusheen- skrev (10 minutter siden):

Ikke sant. Vi får se om det kommer en bedre uttalelse etter hvert, men nå har han jo "sagt noe", sånn at han er off the hook...

Jeg tviler på det. Alle politikere virkere å ha en vanvittig stor respekt for kongehuset. Har alltid tenkt at de elsker å sole seg i glansen av dem. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Ville91 skrev (2 minutter siden):

For det første er det ikke så sannsynlig at verken IA og SM vil. For det andre så kan det diskuteres om sjaman er verre enn overgriperkompis. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
TigerK skrev (2 minutter siden):

-Passord til festen «Pussy Riot».
-Sømmer seg ikke for Hennes Kongelige Høyhet.
-Best om hun sier passordet med et alvorlig ansikt og tiara på hodet.

Sjarmerende…

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 10/EFTA01999526.pdf

Vi trenger «😳» og et par andre som reaksjonsmulighet på KG i tillegg til de 3 som er nå…

p.S. dette føles som å lese mailer mellom de på satsebussen i russetida…

Endret av Ninaen
  • Liker 31
  • Hjerte 2
Skrevet

Det som også er interessant er når MM har såpass god kontakt og kjemi med Epstein og Boris, så må det jo ha vært mer enn bare disse epostene, men også sms'er.

Hun har iallefall vist at hun virker å være like spenningssøkende, som før hun ble kronprinsesse, med like dårlig dømmekraft. Blir ikke visere med alderen heller. 

IKKE en kommende dronning verdig. 

• Liker 32
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...