Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som husker Celina Midelfart? Rikmansdatteren som var kjæreste med det som den gang var prins Haakon Magnus. Jeg vet hun har benektet det, men hun nevnes i rettsdokumentene i forbindelse med saken mot G. Maxwell. Der omtales hun som «en av Epsteins kjærester».

Litt av et sammentreff at minst to av Haakons kjærester også har hatt forhold til Epstein. Vet ikke hva det skal bety, men det er jo litt underfundig, eller…?

https://www.justice.gov/multimedia/Court Records/United States v. Maxwell, No. 120-cr-00330 (S.D.N.Y. 2020) - Trial Transcripts/Trial Day 12 - 763.pdf Side 121

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ninaen skrev (1 minutt siden):

Ikke bare det, men Støre sin måte å ordlegge seg på generelt er jo ikke akkurat kraftfull og bastant, så dette er faktisk kraftfullt fra ham.

Ja, nettopp.

• Liker 3
Skrevet
Fremmed fugl skrev (4 minutter siden):

20260201_201310.thumb.jpg.332f78e80620b95431dc418839258a7a.jpg

Er i hvert fall ikke noen tvil at MM var svært nært Boris og Epstein. 

Spørsmålene jeg stiller meg er følgende:

1) Hvem betalte for alle disse private jetset turene til Mette? Var det fra skattepengene våre?

2) Hvis Mette ikke orket å være i Oslo men dro til Paris, hvem representerte og ivaretok hennes plikter? Har det vært flere tilfeller der Mette ikke har orket å være i Oslo og har reist fra pliktene sine? Eller noe tilsvarende?
3) Hun har hatt hyppige turer mellom Norge og USA når hun hadde små barn og en tenåring hjemme for å treffe Epstein, var det ingen som stilte noe spørsmålstegn ved denne prioriteringen i heimen på dette tidspunktet? 

• Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Lurer også på hvordan kongeparet tar dette. De har jaggu fått sin del nå på sine eldre dager. 

Var det bryllup hun var i når hun sa "save us, det er kjedelig"? Eller var det NYC? Synes noen linket noe om NYC der hun hadde med Marius, rundt den datoen de mailene ble sendt? Eller var det kanskje senere? 

Bryllupet til storhertug Guilliaueme  av Luxembourg faktisk. Dødsflaut. Går aldri an å rette opp forholdet til Europas kongefamilier etter dette, regner med alle får med seghva hun har skrevet i epost til Epstein

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg mente å huske at JE skrev at han holdt på å for første gang ha skrevet en hel mail til henne uten p bruke ordet «f**k». I jakten på lenken søkte jeg på ordet og jøye meg, rakk å se flere bilder av sladdede unge jenter og nakne menn i filene. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Snurrevippen skrev (Akkurat nå):

Det eneste media har sagt er at hun ikke viste om omfanget og karakteren. Det leser jeg som at hun ikke visste det var snakk om overgrep/mindreårige. Handler e-posten om at hun googlet og at det ikke ser bra ut. så har jeg mine tvil til at hun faktisk forstod det hun leste, det vises tydelig i all dokumentasjon som er fremlagt at hun er språklig svak i engelsk. 

Hun har i ettertid erkjent manglende dømmekraft, beklaget seg ovenfor ofrene og sagt at hun selv synes det er pinlig. Selve kontakten har hun snakket om før, så den har jo vært kjent i lang tid.

Hun er mildt sagt svak i engelsk, så du har kanskje rett i at hun ikke har forstått det hun har lest. Men folk snakker jo også, og som nevnt tidligere, det må da ha vært noen rundt henne som har sagt ifra. Klarer bare ikke forstå noe annet.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Snurrevippen skrev (2 minutter siden):

Det eneste media har sagt er at hun ikke viste om omfanget og karakteren. Det leser jeg som at hun ikke visste det var snakk om overgrep/mindreårige. Handler e-posten om at hun googlet og at det ikke ser bra ut. så har jeg mine tvil til at hun faktisk forstod det hun leste, det vises tydelig i all dokumentasjon som er fremlagt at hun er språklig svak i engelsk. 

Hun har i ettertid erkjent manglende dømmekraft, beklaget seg ovenfor ofrene og sagt at hun selv synes det er pinlig. Selve kontakten har hun snakket om før, så den har jo vært kjent i lang tid.

Ja, hun er sikkert bare dårlig i engelsk, så da er det jo greit. 😊

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Snurrevippen skrev (1 minutt siden):

Omfanget av kontakten har jo ikke vært kjent fra før, de fremstilte jo den helt annerledes i 2019 enn det dokumentasjonen viser nå. Det er jo en stor del av problemet. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvittre skrev (20 minutter siden):

Og forklaringen slottet ga til vg i går var hun ikke hadde bleket tennene, bare renset dem. Ja , da så.. 

Nei. 

VG har spurt om det stemmer at Jeffrey Epstein hjalp kronprinsessen med å få bleket tennene. Slottets kommunikasjonssjef Guri Varpe svarte følgende fredag kveld:

– Epstein anbefalte en tannlege, men tannbleking var ikke en del av behandlingen.

https://www.vg.no/nyheter/i/43zvn9/mette-marit-og-jeffrey-epstein-ekspert-reagerer-paa-slottets-versjon

FA etterlyste lenker på fakta, fint å følge det opp. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Momma skrev (Akkurat nå):

Hun har bodd i Australia. Hun skriver sleng - hun forstår nok engelsk veldig godt

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
missLynch skrev (1 minutt siden):

Bryllupet til storhertug Guilliaueme  av Luxembourg faktisk. Dødsflaut. Går aldri an å rette opp forholdet til Europas kongefamilier etter dette, regner med alle får med seghva hun har skrevet i epost til Epstein

Nei, det skal nok godt gjøres. Hun har dummet seg j*vlig ut for fremtidig representasjon og bryllupsarrangementer etc med den mailen. Og med alt det andre også selvsagt, men skikkelig hyggelig for Guilliaueme å få lese at hun har sutret over kjedelig bryllup til selveste Epstein.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Maud-1919 skrev (Akkurat nå):

Hun har bodd i Australia. Hun skriver sleng - hun forstår nok engelsk veldig godt

Selvsagt, men noen vil bare ikke se det åpenbare.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (9 minutter siden):

Lurer også på hvordan kongeparet tar dette. De har jaggu fått sin del nå på sine eldre dager. 

Var det bryllup hun var i når hun sa "save us, det er kjedelig"? Eller var det NYC? Synes noen linket noe om NYC der hun hadde med Marius, rundt den datoen de mailene ble sendt? Eller var det kanskje senere? 

Ja, jeg mener det («save us») var kvelden før åpningen av Clinton Global Initiative, antageligvis et get-together med seriøse personer i forbindelse med dette:

https://www.nrk.no/sorlandet/mette-marit-i-new-york-1.8333469

bryllupet, der indikerte hun vel også at det var kjedelig, «føltes som en gammel film»

Endret av Andrea59
Tillegg
  • Liker 7
Skrevet
Momma skrev (3 minutter siden):

Og pst eller andre nære rådgivere har helt sikkert ikke nevnt noe heller. 

• Liker 4
Skrevet
Maud-1919 skrev (2 minutter siden):

Det stemmer, det har hun! Tenkte ikke på det. Hun skriver som en unge, da, er slitsomt å lese... Neida, hun må ha visst, jeg tror hun har visst fordi hun faktisk skrev at "det så jo ikke så bra ut :)"

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
TigerK skrev (5 minutter siden):

Noen her som husker Celina Midelfart? Rikmansdatteren som var kjæreste med det som den gang var prins Haakon Magnus. Jeg vet hun har benektet det, men hun nevnes i rettsdokumentene i forbindelse med saken mot G. Maxwell. Der omtales hun som «en av Epsteins kjærester».

Litt av et sammentreff at minst to av Haakons kjærester også har hatt forhold til Epstein. Vet ikke hva det skal bety, men det er jo litt underfundig, eller…?

https://www.justice.gov/multimedia/Court Records/United States v. Maxwell, No. 120-cr-00330 (S.D.N.Y. 2020) - Trial Transcripts/Trial Day 12 - 763.pdf Side 121

Celina var kjæreste med Donald Trump også. Sånn malapropos. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Avispapir skrev (1 minutt siden):

Og pst eller andre nære rådgivere har helt sikkert ikke nevnt noe heller. 

Nei, sikkert dårlige i engelsk de også. 😊

Endret av Momma
  • Liker 10
Skrevet
Andrea59 skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg mener det («save us») var kvelden før åpningen av Clinton Global Initiative, antageligvis et get-together med seriøse personer i forbindelse med dette:

https://www.nrk.no/sorlandet/mette-marit-i-new-york-1.8333469

bryllupet, der indikerte hun vel også at det var kjedelig, «føltes som en gammel film»

Sånn var det, ja! Nå har jeg oversikt, går litt i ett når det lastes opp så mye på en gang.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...