Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kelia skrev (1 minutt siden):

Skal man virkelig legge godvilja til, så kan det være sjargong i og med at hun virker ganske emosjonelt involvert i JE uten at det er gjensidig. Her har hun virkelig dummet seg ut på alle mulige måter.

Se for dere at det hadde vært Ari som hadde hatt denne kontakten med JE. Han hsdde blitt kjeppjaget ut av kongehuset, men siden hun er kvinne så skal vi legge godvilje til. For antagelsen er at hun ikke har gjort noe shady-epstein-buisness. Ari hadde ikke fått den godviljen. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Denne er nok den mest problematiske av det som så langt er avdekket. 

Dette er jeg enig med deg i. Denne er vanskelig å bortforklare.

• Liker 7
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (8 minutter siden):

Mette-Marit har alltid fremstått som en som har vært lite interessert i kongelige plikter men svært interessert i kongelige privilegier. Det har vært feriereiser, shopping, party, klesbudsjett hinsides alt, men få offisielle oppdrag. 
Rent bortsett fra den skandaløse forbindelsen med Epstein, så illustrerer jo også disse mailene en livsstil som har vært ganske godt skjult for folket.

Og når hun til og med syter over at gallamiddager og kongelige bryllup er schjeeeeeeedelig! Kom og redd meg!!! - hvordan skal kongehuset noen sinne få folket til å kjøpe narrativet om at hun synes det er «veldig veldig koselig» å besøke gamlehjemmet i Selbu og biblioteket i Fredrikstad? Det er jo bare å le høyt av disse diverse «engasjementene» hennes.

Er det norske folket så dumme at de godtar å bukke og skrape for en person som så tydelig har uttrykt at hun avskyr å være i Norge?

Ikke sant. Kjeder seg veldig, men har fått seg svindyr garderobe og vesker på våre penger....

• Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Synes det er ubehagelig, rett og slett. Som jeg linket til lengre bak; vi vet jo ikke hva det var hun googlet selvsagt. Men hva annet kan det ha vært som "ikke så så bra ut", og om det var noe annet enn dommen hans, kan jo ikke det være det eneste hun har gjort eller fått visst om bakgrunnen hans? Folk snakker jo, også om kun rykter. Da hadde det vært naturlig for meg hvert fall å dobbeltsjekke, om jeg på magisk vis ikke kom over denne dommen ved første google-søk. Hun hadde kontakt med ham i flere år. At ingen skal ha sagt noe, eller at hun selv ikke skulle hørt noe om dette på de årene hun tilbragte i nettverket hans, tror jeg ikke på. 

• Liker 14
Skrevet
Lush skrev (3 minutter siden):

Jeg synes faktisk det er litt urovekkende og finurlig at disse Epstein-filene kommer frem rett etter alt styret som foregikk med Trump og Grønland. Plutselig var det om å gjøre å få ut de dokumentene og få svertet Kongehuset vårt, rett etter at de har fått flere grunner til å ikke like oss. Kan nesten virke som et forsøk på å få resten av verden i mot oss. Grusomme ting, det skal sies.

Selvfølgelig ingen unnskyldning for det som har foregått fra slottets side heller men timingen er RIMELIG spesiell, må jeg få si. Mildt sagt.

Timingen er også god mtp ICE-bråket og et forestående mellomvalg i USA. Kan være mange grunner til at disse kommer nå. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Jeg er uenig med deg. Synes det er vanskelig å rangere hva som er mest problematisk. 

- Å ha kontakt etter å ha googlet.

- Å ha den typen flørtete tone, når du er gift kronprinsesse.

- Å lyve om relasjon og graden av relasjon. 

Å involvere seg med en mann på et så personlig plan når du er gift kronprinsesse.

- Å motta tjenester og gaver uten å reflektere over hvorfor du får det og ikke selv problematisere det nok til å avslutte.

Lista fremstår endeløs. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet
CeXNS skrev (Akkurat nå):

Jeg er uenig med deg. Synes det er vanskelig å rangere hva som er mest problematisk. 

- Å ha kontakt etter å ha googlet.

- Å ha den typen flørtete tone, når du er gift kronprinsesse.

- Å lyve om relasjon og graden av relasjon. 

Å involvere seg med en mann på et så personlig plan når du er gift kronprinsesse.

- Å motta tjenester og gaver uten å reflektere over hvorfor du får det og ikke selv problematisere det nok til å avslutte.

Lista fremstår endeløs. 

Snakker dere ikke om det samme her? At denne likegyldigheten til MM er ekstra ille fordi det resulterte i det du ramser opp? Sånn tolket jeg Ada hvert fall.

• Liker 3
Skrevet
Reisejenta skrev (32 minutter siden):

Det er helt vanvittig å lese det du skriver her. Forsvare MM sin kontakt med en kjent pedofil overgriper. Flørter uanstendig med han, og setter smiley bak at hun har googlet han og det ikke ser bra ut. Det er så ekkelt det, og ikke minst totalt upassende av en kronprinsesse. Tenk på de utallige ofrene til Epstein. Og ditt fokus er at du håper at MM har HM sin støtte?? Jeg kan nesten ikke tro det jeg leser her, bare så ekkelt🤢Håper håper han skiller seg fra henne. Vi kan ikke ha en dronning som henger med pedofile overgripere. Hun er en skam for kongehuset vårt. 

Så din mening er en annen enn min? Ok. Da har vel jeg rett på min mening i det som fremheves som diskusjonsforum. Ikke et ekkokammer.  Er det ekkelt at et ektepar skal støtte hverandre? Det var for øvrig ikke essensen i innlegget mitt, men greit nok, det var det du fikk ut av det. Tenker du at alle kjendiser, politikere, businessfolk osv som pleide omgang og hadde kommunikasjon med JE visste at han var en overgriper? Jeg tror ikke det, selv om han burde vært bannlyst herfra til he….. etter første dom. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Timingen er også god mtp ICE-bråket og et forestående mellomvalg i USA. Kan være mange grunner til at disse kommer nå. 

Definitivt enig! Det virker helt usannsynlig at dette dokumentslippet er helt tilfeldig. USA er jo kjent for å ha kreative løsninger når det kommer til både innen- og utenrikspolitikken sin......

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Voksenstruggles på IG lagde en veldig treffende reel:

»Hvordan skal jeg vite forskjell på overgrep og overdrivelse?»

Jepp. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Lush skrev (9 minutter siden):

Jeg synes faktisk det er litt urovekkende og finurlig at disse Epstein-filene kommer frem rett etter alt styret som foregikk med Trump og Grønland. Plutselig var det om å gjøre å få ut de dokumentene og få svertet Kongehuset vårt,

jeg synes det er bra at sannheten kommer fram 

Hadde du foretrukket at det ble hysjet ned, feid under teppet? Fortjener ikke folket å vite sannheten? 

.. men det jeg synes er finurlig er at DT ikke har dukket opp noe sted. HAN er selvsagt uskyldigheten selv. 

• Liker 6
Skrevet
Lush skrev (Akkurat nå):

Definitivt enig! Det virker helt usannsynlig at dette dokumentslippet er helt tilfeldig. USA er jo kjent for å ha kreative løsninger når det kommer til både innen- og utenrikspolitikken sin......

Trump-administrasjonen jobber hardt for å flytte fokuset. Så er det bare en "bonus" at det går utover vårt kongehus når han likevel ikke fikk fredsprisen eller fordi han truer med å ta Grønland etc.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (30 minutter siden):

Jeg blir også interessert i hvordan dette bildet nå trer mer og mer frem. Jeg har fulgt lite med, så dette med sinne og raseri var nytt for meg. Noen som kan fortelle mer?

Hun har kjeftet på journalister tidligere.

https://www.vg.no/rampelys/i/Onpy1q/hudflettet-journalistene

https://www.nettavisen.no/artikkel/du-gjor-meg-kvalm/s/12-95-892046

Jeg er ellers enig i at journalister ikke burde gå etter barn, men det virker også som at hun har et ganske voldsomt temperament.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Lush skrev (1 minutt siden):

Ja, de tapte første runde med ICE.

Men vi får håpe det blir mulig å holde fokuset der og. 

Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (38 minutter siden):

Ja Trump har nok valgt ut hvilke dokumenter i saken som skulle slippes og da er det litt payback at han slipper de nå. Men at Trump har brukt dette Epstein dokumenter som forhandlingskort og payback er jo ikke overraskende men det  gjør ikke dokumentene mindre ekte eller mindre alvorlige. 

Selv  om Trump er taktisk med  når han slipper det har dette fremdeles skjedd. 

Endret av FruR
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Anne Liese Braun skrev (Akkurat nå):

Hadde du foretrukket at det ble hysjet ned, feid under teppet? Fortjener ikke folket å vite sannheten? 

.. men det jeg synes er finurlig er at DT ikke har dukket opp noe sted. HAN er selvsagt uskyldigheten selv. 

Jepp, de har jobbet hardt med å sensurere han vekk. 

• Liker 6
Skrevet
Anne Liese Braun skrev (Akkurat nå):

Men kjære mi høne, er det dette jeg har sagt? Min observasjon er at den timingen er noe i sin egen klasse. Det betyr ikke automatisk at man er imot det. Jeg er selvfølgelig for at sannheten kommer frem, men to ting kan være sant samtidig vet du.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noen som er bare bittelitt bekymret for hva denne nesegruse, hjernedøde atferden opp mot en enormt ressurssterk og mektig mann med tentakler inn i så godt som alle maktinstitusjoner og personer i hele verden, kan ha kostet kongeriket Norge? Noen som tror at Epstein bare ville være snill med Mette, og ikke var ute etter informasjon, tilgang og innflytelse?

I løpet av disse minst fire årene, hvilken informasjon har hun plapret ut med som ikke var ment for andres ører? Hvor mange muligheter til å presse informasjon ut av noen ved å hinte til at han satt med meget ugreie bilder av kronprinsessen i fri utfoldelse. Dette var altså i en periode hvor kongebarna var 8-10 år gamle og hun hadde vært (lykkelig) gift i 10 år! Hun var +- 40 år! Med en master grad! Jeg ville blitt forferdet hvis mitt 16-årige avkom hadde vært like umoden, ubetenksom og ansvarsløs som det hun, en gift trebarnsmor med høyere utdanning, har vært. 

Vil vi noen gang få vite hvilken skade hun kan ha påført landet? Og hvis hun får fortsette som kronprinsesse, hvor kompromittert er hun? Vi vet jo at hun får informasjon fra blant annet politiet som ikke er ment for henne, og som hun bruker for å forsøke å skjule kriminalitet fra sin sønn. Hva mer? 

Jeg grøsser bare ved tanken. 

• Liker 34
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Lush skrev (1 minutt siden):

Men kjære mi høne, er det dette jeg har sagt? Min observasjon er at den timingen er noe i sin egen klasse. Det betyr ikke automatisk at man er imot det. Jeg er selvfølgelig for at sannheten kommer frem, men to ting kan være sant samtidig vet du.

Er helt enig i at timingen er noe i sin egen klasse. Og tilfeldigvis er timingen også elendig for MM mtp sønnens rettssak og det hun står i der.

• Liker 4
Skrevet
-Pusheen- skrev (5 minutter siden):

Snakker dere ikke om det samme her? At denne likegyldigheten til MM er ekstra ille fordi det resulterte i det du ramser opp? Sånn tolket jeg Ada hvert fall.

Jeg tolker det også på den måten. Spesielt ille var smilefjes etter kommentaren «dette så ikke bra ut»

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...