velociraptor Skrevet 5 timer siden #11921 Skrevet 5 timer siden Dette er jo katastrofe uansett hva HM gjør. MM er en løs kanon, hun vet garantert mye om HM og barna som hun potensielt kan bruke mot dem hvis hun settes til side og blir hevngjerrig. Han kan ikke skille seg fra henne fordi da kan hun hevne seg ved å lekke sensitiv og upassende informasjon om ham og evt IA, i tillegg til at hun garantert har fått vite mye annet i sin rolle som kronprinsens kone. Og hun kan selvsagt heller ikke bli dronning. Det var enklere på Henrik VIII sin tid. 12 3 2
Kelia Skrevet 5 timer siden #11922 Skrevet 5 timer siden velociraptor skrev (1 minutt siden): Det var enklere på Henrik VIII sin tid. Kanskje litt vel drøyt å hinte til at henrettelse hadde løst noe. 15 7
Natttåke Skrevet 5 timer siden #11923 Skrevet 5 timer siden (endret) velociraptor skrev (2 minutter siden): Dette er jo katastrofe uansett hva HM gjør. MM er en løs kanon, hun vet garantert mye om HM og barna som hun potensielt kan bruke mot dem hvis hun settes til side og blir hevngjerrig. Han kan ikke skille seg fra henne fordi da kan hun hevne seg ved å lekke sensitiv og upassende informasjon om ham og evt IA, i tillegg til at hun garantert har fått vite mye annet i sin rolle som kronprinsens kone. Og hun kan selvsagt heller ikke bli dronning. Det var enklere på Henrik VIII sin tid. Jeg skjønner, men det er også mulig at sympatien vår vil ligge hos Haakon ettersom vi kjenner MM. Jeg synes i alle fall ufattelig synd på ham. Det siste vil jeg ikke svare på da jeg er mot henrettelser. Endret 5 timer siden av Natttåke 3
-Pusheen- Skrevet 5 timer siden #11924 Skrevet 5 timer siden Natttåke skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner, men det er også mulig at sympatien vår vil ligge hos Haakon ettersom vi kjenner MM. Jeg synes i alle fall ufattelig synd på ham. Det siste vil jeg ikke svare på da jeg er mot henrettelser. Ja, jeg synes hvert fall veldig synd på ham om dagen. 4 1
CeXNS Skrevet 5 timer siden #11925 Skrevet 5 timer siden Natttåke skrev (1 minutt siden): Husk at vi for noen dager siden så en nedbrutt og ødelagt kronprins i intervju, så det er ikke sikkert. Ja, nå få vi se hva som er viktigst for ham; familien eller institusjonen. Som jeg skrev tidligere; det er jo noe med hvordan man skal knikse og neie, tiltaleformer etc. Der fordrer jo at det er noe å knikse for. 10
SVK Skrevet 5 timer siden #11926 Skrevet 5 timer siden CeXNS skrev (3 minutter siden): Nå kommer det krav om at politikere som har hatt kontakt med Epstein må gå ut av partiet. Så hva gjør vi da med en kronprinsesse. Hvem avsetter henne? https://www.vg.no/nyheter/i/GxQJ3Q/medlemmer-i-stavanger-ber-jagland-og-roed-larsen-melde-seg-ut-av-arbeiderpartiet Etter Grunnloven så svarer kronprinsessen kun overfor kongen. Kongen ville vel aldri benyttet seg av den retten så eneste muligheten for å avsette kronprinsessen er å avskaffe monarkiet. Jeg synes vi burde ha folkeavstemning om vi skal ha monarki etter kong Harald. 14 2
-Pusheen- Skrevet 5 timer siden #11927 Skrevet 5 timer siden (endret) CeXNS skrev (1 minutt siden): Ja, nå få vi se hva som er viktigst for ham; familien eller institusjonen. Som jeg skrev tidligere; det er jo noe med hvordan man skal knikse og neie, tiltaleformer etc. Der fordrer jo at det er noe å knikse for. Om valget står mellom det ene eller det andre, og han velger familien, har jeg faktisk full forståelse. Han har jo barn, og må man velge, ville jo de aller fleste valgt barna. Og spesielt hvis han selv ser at monarki ikke har en fremtid. Endret 5 timer siden av -Pusheen- 2 1
Andrea59 Skrevet 5 timer siden #11928 Skrevet 5 timer siden Veldig, veldig snille tolkninger: Mette is a mess - mette har hangover etter gårsdagen. Ikke heeelt usannsynlig. wants to carry your child - vil bære guddatteren til JE opp trappene… eller: tilber deg, sånn at hun ville ha…. doesn’t look good - googlet et bilde av JE fra en bad hair day. Øh. 4
Natttåke Skrevet 5 timer siden #11929 Skrevet 5 timer siden (endret) CeXNS skrev (2 minutter siden): Ja, nå få vi se hva som er viktigst for ham; familien eller institusjonen. Som jeg skrev tidligere; det er jo noe med hvordan man skal knikse og neie, tiltaleformer etc. Der fordrer jo at det er noe å knikse for. Vi får håpe han vil forholde seg til «Alt for Norge» som tre konger har gjort før ham. Naturligvis innebærer det tungft ansvar dersom det kreves av ham. Endret 5 timer siden av Natttåke 2 4
missLynch Skrevet 5 timer siden #11930 Skrevet 5 timer siden Jeg tror ikke man skal bli overrasket hvis Mette-Marit fratrer fra «vervet» som kronprinsesse og trekker seg tilbake nå. Hun er alvorlig syk og kan uansett ikke representere i særlig grad. Skaden har skjedd og jeg skjønner ikke hvordan den kan rettes opp, 23 3
Natttåke Skrevet 5 timer siden #11931 Skrevet 5 timer siden -Pusheen- skrev (2 minutter siden): Ja, jeg synes hvert fall veldig synd på ham om dagen. Ja! Enig. 3 2
blasfeminist Skrevet 5 timer siden #11932 Skrevet 5 timer siden Natttåke skrev (11 minutter siden): Det beste ville vært om Haakon gikk fra henne. Heldigvis har kongefamilien en tradisjon for å opptre samlende. 1
AprilLudgate Skrevet 5 timer siden #11933 Skrevet 5 timer siden Jeg leste korrapondansen ifbm påstått graviditet. Jeg leser det ikke slik med emojibruken til rådgiveren. Epstein sier: «Mette is a mess!» Rådgiveren spør: «what happened? Is she going to carry your child « Jeg leser sistnevnte som en spøk. Type «hva skjedde, vil hun gifte seg/ha dine barn». I dialogene leser jeg MM som flørtende, men han virker ikke flørte direkte tilbake - han gir henne ikke komplimenter. Hun derimot gjør. Nå er mye dialog ikke gjengitt, men det kan handle om det. At han synes hun var «a mess» med 3 unger og kongehus og flørting. Hun sier jo hun avsluttet fordi hun skjønte han var interessert i hva hennes posisjon kunne gi av fordeler kontaktmessig mot andre. Så det gir jo mening. 8 7
Natttåke Skrevet 5 timer siden #11934 Skrevet 5 timer siden (endret) -Pusheen- skrev (2 minutter siden): Om valget står mellom det ene eller det andre, og han velger familien, har jeg faktisk full forståelse. Han har jo barn, og må man velge, ville jo de aller fleste valgt barna. Og spesielt hvis han selv ser at monarki ikke har en fremtid. Ja og nei. Kan forstå å sette familien høyt, men han kan fortsatt velge rollen og barna uten MM. Legger til at slik jeg ser det har hun valgt bort ham alt. Endret 5 timer siden av Natttåke 7
blvck Skrevet 5 timer siden #11935 Skrevet 5 timer siden Jobbermedbarn skrev (12 minutter siden): Noe som slo meg er at den kommende rettssaken også kan avsløre ufordelaktige ting om medlemmer av kongefamilien. Forsvarets jobb er å gjøre alt for at MBH skal bli frikjent, bla barndom/oppvekst kan i mange tilfeller være formildende/forklarende. Også de som har hatt et tett forhold til MBH og dermed kongefamilien kan ha opplysninger som ikke er til deres fordel. Jeg må bare si jeg ser annerledes på flere av de tingene som er blitt kommunisert i forbindelse med MBH etter gårsdagens avsløringer. Jeg ser også annerledes på en del ting, og tenker at det er godt mulog MM ikke syns det er så alvorlig det Marius er anklaget for å ha gjort. Hun visst jo at Epstein var dømt for overgrep, men syns jo åpenbart ikke var noe hinder for å flørte med han og ta med barna dit (Marius eller flere?) Jeg tror derimot ikke det vil komme ut noe ufordelaktig om Kongehuset. Han første advokaten kan jeg se for meg at kunne spilt det sånn, men de han har nå tror jeg spiller godt på lag med kongehuset og famlien. 9 1 1
Playmogirl Skrevet 5 timer siden #11936 Skrevet 5 timer siden Eufemia- skrev (50 minutter siden): Her skriver Boris Nikolic og Jeffrey Epstein om MM sine angivelig brystkreft - biopsi og evt. kirurgi. Det er meget spesielt når to menn er gjort kjent med slike personlige medisinske utfordringer. https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 9/EFTA00671865.pdf Haakon oppdaterte visst nok Boris direkte da MM hadde operasjon i 2013 From: Boris Nikolic Sent: Wednesday, November 13, 2013 10:54 PM To: Jeffrey Epstein Subject: fyi http://www.hellomagazine.coqroyalty/2013111315637/princess-mette-marit-neck-operation/ Will keep you posted. I am talking to Hakkon non-sto= and he will be with her during a surgery. 10
Andrea59 Skrevet 5 timer siden #11937 Skrevet 5 timer siden AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Jeg leste korrapondansen ifbm påstått graviditet. Jeg leser det ikke slik med emojibruken til rådgiveren. Epstein sier: «Mette is a mess!» Rådgiveren spør: «what happened? Is she going to carry your child « Jeg leser sistnevnte som en spøk. Type «hva skjedde, vil hun gifte seg/ha dine barn». I dialogene leser jeg MM som flørtende, men han virker ikke flørte direkte tilbake - han gir henne ikke komplimenter. Hun derimot gjør. Nå er mye dialog ikke gjengitt, men det kan handle om det. At han synes hun var «a mess» med 3 unger og kongehus og flørting. Hun sier jo hun avsluttet fordi hun skjønte han var interessert i hva hennes posisjon kunne gi av fordeler kontaktmessig mot andre. Så det gir jo mening. Det er vel omvendt, det med mess er svaret på spørsmålet? Mailene er ofte nedenfra og opp i rekkefølge. 5
-Pusheen- Skrevet 5 timer siden #11938 Skrevet 5 timer siden Natttåke skrev (1 minutt siden): Ja og nei. Kan forstå å sette familien høyt, men han kan fortsatt velge rollen og barna uten MM. Legger til at slik jeg ser det har hun valgt bort ham alt. Ja, hvis det også er et alternativ så får vi se. Jeg tenkte MM+barn eller tronen. Vet ikke om det vil la seg gjøre, men kan han fortsatt være gift uten at hun kan bli dronning? La oss si at hun trekker seg på en eller annen måte?
Natttåke Skrevet 5 timer siden #11939 Skrevet 5 timer siden -Pusheen- skrev (Akkurat nå): Ja, hvis det også er et alternativ så får vi se. Jeg tenkte MM+barn eller tronen. Vet ikke om det vil la seg gjøre, men kan han fortsatt være gift uten at hun kan bli dronning? La oss si at hun trekker seg på en eller annen måte? Ja, dersom det kan gjøres.
Andrea59 Skrevet 5 timer siden #11940 Skrevet 5 timer siden missLynch skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke man skal bli overrasket hvis Mette-Marit fratrer fra «vervet» som kronprinsesse og trekker seg tilbake nå. Hun er alvorlig syk og kan uansett ikke representere i særlig grad. Skaden har skjedd og jeg skjønner ikke hvordan den kan rettes opp, Jeg blir heller ikke overrasket hvis hun ikke er syk nok til transplantasjon, men likevel for syk til å reprensentere. Da slipper hun å møte dem hun har antydet om er kjedelige osv 😛 6 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå