Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (10 minutter siden):

Hva tenker du på her, vet ikke helt om jeg forsto hva du sikter til?

Jeg oppfatter samtalen de to har, er at de har en bearbeiding til et eller annet med mm. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 time siden):

Ja det passer med det røde og hvite, og at hun er sint, samt «inhale white» som jeg ville sagt i engelsk undervisning. 

Men hvorfor er hun redd for å miste håret - er det rehab det er snakk om? Kan jo stemme med at hun er sint? 

Skrevet (endret)
Ellie42 skrev (2 minutter siden):

Håper HM kan sette skapet på plass og slutter å svare pressen på MMs vegne. Både MBH og Epstein er noe Høibyene har gjort helt selv, og kanskje litt ansvar ville vært godt for en gangs skyld.

Tips til HM: jeg har ingen kommentar, dette må dere spørre MBH eller MM om. 

Åh, det hadde faktisk vært veldig deilig om det skjedde. Det er rett og slett ubehagelig å se han stå sånn og svare om alt mulig. Til og med journalistene får sikkert vondt av han, men må gjøre jobben sin. 

Måtte Høibyene fjernes!

Endret av Jennyfromtheblock
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er virkelig krise. Og rent bortsett fra alle graverende fakta som har kommet frem, så fremstår jo MM i disse mailene som dum, usympatisk, selvopptatt, sutrende og bortskjemt. Det er direkte vondt å lese. Og i tillegg så flørtende og betatt av Epstein. 
Jeg kan faktisk ikke skjønne hvordan kongehuset kan komme videre etter dette.

Men det gjør de nok.
Sånn er monarkiet. Vi risikerer å  få tildelt de mest ufyselige personer i rollen, og det er ingenting vi kan gjøre med det.

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Jeg oppfatter samtalen de to har, er at de har en bearbeiding til et eller annet med mm. 

Aner ikke. Ser uansett ikke bra ut. Hva snakket de om på denne turen i parken i mørket og kulden...? Når de allerede snakker så varmt til hverandre på e-post, liksom.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
FORFAR skrev (22 minutter siden):

Dette er hinsides. Hva slags person er hun egentlig?

Lurer på det samme. Videre, hun var ikke bare på besøk hos epstein, hun bodde hos han over flere dager i slengen. Gudene vet hva som foregikk. Hva gjorde hun der alene, uten H? 

Endret av Blondine94
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Se «Året med kongefamilien 2012» på NRK, 13-14 minutter ut i programmet snakker hun veldig om kvinner og barns helse. Skuespill verdt en Oscar 🌟👏👏👏

Endret av missLynch
  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
blvck skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor er hun redd for å miste håret - er det rehab det er snakk om? Kan jo stemme med at hun er sint? 

Var det ikke snakk om denguefeber? Det kan gjøre at man mister hår i ettertid. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fatter ikke at Slottet i det hele tatt bryr seg med å kommentere og avvise diverse. Det har jo blitt dokumentert gang på gang at de enten lyver eller ikke har peiling.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (19 timer siden):

Aner ikke. Ser uansett ikke bra ut. Hva snakket de om på denne turen i parken i mørket og kulden...? Når de allerede snakker så varmt til hverandre på e-post, liksom.

Sett med hans historikk, så er det vanskelig å tro så mye annet enn at de har en plan og agenda her. 

Vet ikke men måten han sier de har gått på tur, høres ut som, hun er fortsatt på gli, eller jeg er fortsatt ikke avvist. Får ikke intrykk at , målet ikke er helt nådd, hva nå enn det er. 

Mulig jeg leser det feil. Mulig kommer det flere mekdinger som belyser det

Endret av Krokenguri
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet

Det er ingen vits å stole på noe som kommer fra Slottet. De ka bare la være å si noe i det hele tatt når de holder på sånn. Vi skjønner det er svada. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Må bare presisere at det ikke er noe dokumentasjon på pengeoverføringer, og at det ikke er bekreftet at bilde av den blonde kvinnen er Mette. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (1 minutt siden):

Jeg fatter ikke at Slottet i det hele tatt bryr seg med å kommentere og avvise diverse. Det har jo blitt dokumentert gang på gang at de enten lyver eller ikke har peiling.

Det er nettopp det - slutt å grave egen grav! Troverdigheten står til minus, slutt å gjøre det enda verre, før det ikke er noe igjen å redde.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Sett med hans historikk, så er det vanskelig å tro så mye annet enn at de har en plan og agenda her. 

Vet ikke men måten han sier de har gått på tur, høres ut som, hun er fortsatt på gli, eller jeg er fortsatt ikke avvist. Får ikke intrykk at , målet er nådd, hva nå enn det er. 

Mulig jeg leser det feil. Mulig kommer det flere mekdinger som belyser det

Han har jo mange innflytelsesrike og viktige personer på lista si. Lurer veldig på hva de hadde som han ville ha. Sosial makt for å kunne misbruke barn? Og hva hadde han som de ville ha, selv om mange sannsynligvis visste om denne dommen? Det er så mange spørsmål.

• Liker 4
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (2 timer siden):

Noen tror visst at det bare var på øya overgrepene foregikk, men det stemmer jo ikke. I huset hans i Palm Beach (der MM bodde) ble unge jenter fraktet inn for å bli voldtatt, og dette skjedde flere ganger om dagen!!! Dette foregikk overalt der han oppholdt seg:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-15514087/jeffrey-epstein-raped-attacked-girls-sickening-routine.html

Ja, der bodde mette i  fire dager. Tenk på det. Og sikkerhetsfolka bodde på hotell. Merkelig

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet

Litt overraskende. Men bra at både VG og Dagbladet nå legger ut alle kontroversielle meldinger mellom MM og JE. Nå er det fullstendig frislipp. Så får de i folket som ikke gidder å gå gjennom filene få dem servert på et sølvfat. 

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet
Mmmwhatever skrev (22 minutter siden):

Shifty flight I refused to pay 3000 dollars for my upgrade as a principle !! I fly air France all the time.. I was fuming So slept on the floor in the end Now my back is fucked.. You would have found amusing Now Marius birthday is starting!! So have to shoot !

Dette er fra VG-artikkelen mange har linket til, jeg får ikke til å linke. Men ordene er uansett MM sine, så det er ikke noe copyright på dem. 
Hun nekter mao å betale for upgrade (til First? Neppe til business, det har hun vel fra før), og forventer å få dette gratis fordi hun er den hun er. Når hun da ikke får varen gratis (go Air France!), som hun forventer, blir hun rasende, og nekter å betale av prinsipp. 🙄 

Entitled much? 🙄

Narissisten Tudor som lager videoer om narsissisme hadde meninger om henne for flere år siden. Syns jeg har sett flere og flere ting som støtter hans syn etterpå: 

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet

Ja, endelig! Det blir gjort godt og grundig. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vil få argumentere for at en person som Epstein alltid hadde en agenda, alle mennesker hadde en funksjon/det var et mål. De gikk tur sammen på kvelden? Hvorfor? Hva ville han få ut av det. Time is money, whats in it for him? Hvorfor HENNE og ikke feks Victoria av Sverige? Hva fikk Epstein ut av å gå kveldstur med henne? Kan være jeg tar feil, men tviler på at det var veving de snakket om.

• Liker 15
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...