Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Johan uten land skrev (4 minutter siden):

Ja - dette er jo det springende punktet - Epstein var jo en "anerkjent" fyr lenge etter dette - man må jo forstå MM relasjon i sammenheng med at mange med høyere status og viktigere stillinger i verden var "kompis" med vedkommende lenge etter at hun brøt kontakten. Derfor synes jeg det legges for mye vekt på at han var "en sexforbryter" - han var ikke først og fremst det for de fleste, selv om det blir fremstilt slik nå..

Ellers er det greit å være kritisk til alle mulig - men denne tråde her med uthenging, morsomheter, spydigheter og gørr mot hele krongprinsfamilen, synes jeg rett og slett er vemmmelig. Ser at møkka tyter ut av Aabø og Ness også... For en gjeng. Det går da an å ordlegge seg med litt anstendighet over for en familie i krise. 

Nå er det vel først og fremst ikke AT hun har kjent til Epstein, men måten hun har kjent ham på. Selv om bekjentskapet i seg selv er belastende, så er selve innholdet i meldingene så graverende, ustabile og til tider usammenhengende at det bør vekke alvorlig bekymring for mer enn hennes fysiske helse. 

• Liker 28
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Tja, hva de der to skriver til hverandre trenger ikke bety at noe skjedde, hvis man tenker etter hvor fæl Epstein var. Sjåvinistisk svinerisnakk er ikke noe jeg ser på som usannsynlig. At de har snakket om damene de har kontakt med og laget seg scenarier der de holdes "warm and safe *wink wink*". Men sett bort fra det, så vet jeg jo selvsagt ikke om noe har skjedd eller ei. Jeg bare tenker at sånt guttastemning-snakk garantert forekom selv om det muligens ikke skjedde noe. Hadde det skjedd noe, hadde kanskje svaret fra Epstein vært noe annet enn "gikk bare tur i parken i mørket"

Vi vet ikke eksakt hva som har skjedd, men jeg tror jeg har rett i at nesten ingen mann hadde klart å fortsette etter å ha sett det so nå er kjent. Åpent forhold eller noen svære utfordringer med selvfølelse. 

• Liker 11
Skrevet
-Pusheen- skrev (6 minutter siden):

Tja, hva de der to skriver til hverandre trenger ikke bety at noe skjedde, hvis man tenker etter hvor fæl Epstein var. Sjåvinistisk svinerisnakk er ikke noe jeg ser på som usannsynlig. At de har snakket om damene de har kontakt med og laget seg scenarier der de holdes "warm and safe *wink wink*". Men sett bort fra det, så vet jeg jo selvsagt ikke om noe har skjedd eller ei. Jeg bare tenker at sånt guttastemning-snakk garantert forekom selv om det muligens ikke skjedde noe. Hadde det skjedd noe, hadde kanskje svaret fra Epstein vært noe annet enn "gikk bare tur i parken i mørket"

Han svarer ikke ja , snøret i bånn , i den.e-posten iallefall. Bare at alt er bra. Bærer preg til at det er noe bearbeiding på gang iallefall

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (3 timer siden):

image.thumb.png.e3761c7318472192a0ed125c214405ce.png

😳 😳 😳 😳

Hun sov på gulvet - midtgangen - på økonomiklasse på rutefly? Classy . Bra hun er økonomisk ihvertfall . 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

Vi vet ikke eksakt hva som har skjedd, men jeg tror jeg har rett i at nesten ingen mann hadde klart å fortsette etter å ha sett det so nå er kjent. Åpent forhold eller noen svære utfordringer med selvfølelse. 

Ja, dette med selvfølelse er jeg enig i. Hadde blitt knust selv. Jeg synes synd i Haakon. Kan ikke noe for det, synes det er mye på han nå. Stesønn helt ute av kontroll med forestående rettssak, en alvorlig syk kone som han garantert har vært, og er, bekymret for, og så dette kaoset på toppen, forårsaket av nevnte kone. Det er nok mye her han ikke har visst av innhold. Jeg tror han fikk vite om noe om/av dette i forkant av pressemøtet sist, for har knapt sett ham så preget før. Klarer ikke se for meg at det kun er rettssaken som gjorde ham så preget, for den har de jo visst om lenge, og vi har jo sett ham før uten at han har sett så sliten ut. Jeg har ikke sett igjennom alle filene, så skal ikke si for sikkert at han ikke finnes der selv, men det hadde nok blitt blåst opp, det også om han hadde korrespondert på mail/sms med Epstein, han også. Vi vet jo alt om Andrew og at de hadde kontakt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Krokenguri skrev (7 minutter siden):

Han svarer ikke ja , snøret i bånn , i den.e-posten iallefall. Bare at alt er bra. Bærer preg til at det er noe bearbeiding på gang iallefall

Hva tenker du på her, vet ikke helt om jeg forsto hva du sikter til?

Skrevet

Dette er så sykt! Jeg blir kvalm! Så dere meldingen om vise hennes mindreårige sønn nakenbilder? Vel, det kunne vært uskyldig, men dette ble skrevet til en hun VISSTE var pedofil! Straffedømt pedofil! Hun er åpenbart på tynn is her. Jeg er redd for at dette ikke er det siste. Dette er en stor skandale!

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Oh boy, dette ligger an til å bli en marerittsuke for MM, først denne drittpakken av noen meldinger, et problem som hun har stått for HELT selv, og så rettssak som starter på mandag… 

Mye som er ille i de meldingene. Antallet og formen dem mellom viser tydelig at dette ikke er et tilfeldig bekjentskap. 

Jeg har ikke lest alt i tråden her siden sist, men blant de mange tingene man kunne ha sagt om det hun (og han) har skrevet, vil jeg trekke fram dette, som jeg ikke har sett diskutert ennå… (beklager om jeg tar feil)

Shifty flight I refused to pay 3000 dollars for my upgrade as a principle !! I fly air France all the time.. I was fuming So slept on the floor in the end Now my back is fucked.. You would have found amusing Now Marius birthday is starting!! So have to shoot !

Dette er fra VG-artikkelen mange har linket til, jeg får ikke til å linke. Men ordene er uansett MM sine, så det er ikke noe copyright på dem. 
Hun nekter mao å betale for upgrade (til First? Neppe til business, det har hun vel fra før), og forventer å få dette gratis fordi hun er den hun er. Når hun da ikke får varen gratis (go Air France!), som hun forventer, blir hun rasende, og nekter å betale av prinsipp. 🙄 

Entitled much? 🙄

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 minutt siden):

https://www.varsity.co.uk/comment/7077?hl=nb-NO

Er en spiss kommentar om det som på Epstein tiden var bestevenninnen Mette Marit. 

PS. Selvfølgelig hadde ikke den folkelige Mette en norsk bestevenninne, men en 23 år eldre kvinne fra Italia... 

Var det kanskje slik MBH havnet i Italia, via mammas nettverk, som "praktikant" hos en designer han selv ikke kjente? 

https://www.nettavisen.no/livsstil/marius-borg-hoiby-har-flyttet-til-italia/s/12-95-3423376488

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

https://www.varsity.co.uk/comment/7077?hl=nb-NO

Er en spiss kommentar om det som på Epstein tiden var bestevenninnen Mette Marit. 

PS. Selvfølgelig hadde ikke den folkelige Mette en norsk bestevenninne, men en 23 år eldre kvinne fra Italia... 

Oi oi :overrasket: Så man lurer på hvorfor hun var venn med en dritt som Epstein, og så er hun altså også venn med en redaktør som publiserer romantisering av kvinnemishandling. Skal si hun velger venner.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
-Pusheen- skrev (10 minutter siden):

Bety at noe har skjedd?

Det er Norges kronprinsesse vi snakker om her, og hun bør kanskje ikke gå kveldspromenade med straffedømte, pedofile overgripere? Hun skal heller ikke sende kjærlighetsbrev til dem og og skrive "You r such a sweetheart" og "Come save us. Im dying of boredom".

Det som har skjedd er absolutt krise.

• Liker 30
  • Nyttig 9
Skrevet
Maia70 skrev (Akkurat nå):

Oi oi :overrasket: Så man lurer på hvorfor hun var venn med en dritt som Epstein, og så er hun altså også venn med en redaktør som publiserer romantisering av kvinnemishandling. Skal si hun velger venner.

Både hun og HM var på begravelsen av denne damen. Var Epstein som omtalte henne som MM bestevenn, som nok stemmer med tanke på alle turer de to har vær tpå sammen. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Chupacabra skrev (3 minutter siden):

Bety at noe har skjedd?

Det er Norges kronprinsesse vi snakker om her, og hun bør kanskje ikke gå kveldspromenade med straffedømte, pedofile overgripere? Hun skal heller ikke sende kjærlighetsbrev til dem og og skrive "You r such a sweetheart" og "Come save us. Im dying of boredom".

Nå snakket jeg om å holde noen warm and safe. Tenkte ikke at jeg trengte å presisere det i henhold til hva jeg siterte. Ellers kan du jo lese alt det andre jeg har skrevet om disse filene, det kommer tydelig frem at jeg er fullt klar over denne kontakten og hva som foreligger der.

Endret av -Pusheen-
  • Liker 3
Skrevet
Chupacabra skrev (2 minutter siden):

Bety at noe har skjedd?

Og som forteller han at hun ikke trives hjemme... 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
velociraptor skrev (21 minutter siden):

Wow, noen klarte å dra inn jødehat og antisemittisme selv i denne tråden 😶

Hva får deg til å tenke at denne familien er opptatt av hva som tar seg dårlig ut?

snøfreser 

Hvis det er sånt som er ansett som normalt innad i familien er det jo ikke rart om hun ikke anser det som å gamble?

Til det øverste: Selvfølgelig klarer de det. De er overalt med konspirasjonsteoriene sine.

Hva så om Epstein var Mossad? MM og staben hennes har et selvstendig ansvar for å holde seg oppdatert på hvilke krefter hun leker med. 

Jeg som uten skrupler støtter Israel her, sier som Jonathan Conricus: Det at så mange tror at Mossad kan få til hva som helst (ikke sant) og er helt skruppelløse når det gjelder å tjene Israel (sikkert sant) er en ENORM strategisk fordel for oss, altså Israel. 

La de bare holde på.

• Liker 5
Skrevet

«Er det upassende av en mor å foreslå to nakne kvinner som bærer et surfebrett som bilde for min 15 år gamle sønn?»

Å tatt imot betaling på 20.000 dollar fra en straffedømt pedofil og menneskehandler. Hva i alle dager er dette for noe? Dette er så sjokkerende at jeg har ikke ord. 

• Liker 14
  • Nyttig 11
Skrevet

Fortsetter å notere....kjekt med god oversikt.

• Liker 2
Skrevet

Håper HM kan sette skapet på plass og slutter å svare pressen på MMs vegne. Både MBH og Epstein er noe Høibyene har gjort helt selv, og kanskje litt ansvar ville vært godt for en gangs skyld.

Tips til HM: jeg har ingen kommentar, dette må dere spørre MBH eller MM om. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Blondine94 skrev (2 minutter siden):

«Er det upassende av en mor å foreslå to nakne kvinner som bærer et surfebrett som bilde for min 15 år gamle sønn?»

Å tatt imot betaling på 20.000 dollar fra en straffedømt pedofil og menneskehandler. Hva i alle dager er dette for noe? Dette er så sjokkerende at jeg har ikke ord. 

Dette er hinsides. Hva slags person er hun egentlig?

• Liker 25
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...