Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Morgan Le Fay skrev (Akkurat nå):

Er vel ikke så vanskelig å gjette hva dette dreide seg om.

Kanskje bare jeg som er dum?

Hun sitter altså hjemme i Norge med denguefeber, og synes synd på seg selv og frykter å miste håret. Hun er sint. Hun innhalerer et eller annet han vet mer om enn henne. Blander hvitt og rødt, men bare det røde kommer ut igjen, heldigvis fra munnen, ikke nesen. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (23 minutter siden):

Siste kommentaren var vel JEs svar til kameratens spørsmål om kva det var som føregjekk når MM ville bera fram/ha JEs barn. Eg såg dialogen i eit tidlegare innlegg her inne. Akkurat det verkar heilt hinsides for å seia det mildt. 

Helt enig. Så liker hun å fremstå så from og snill som omgås prester og biskoper - og synger salmer. Lurer på hva kirken har å si til dette - hvis de tør lese det. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
anonymBbruker skrev (3 minutter siden):

Hun sitter altså hjemme i Norge med denguefeber, og synes synd på seg selv og frykter å miste håret. Hun er sint. Hun innhalerer et eller annet han vet mer om enn henne. Blander hvitt og rødt, men bare det røde kommer ut igjen, heldigvis fra munnen, ikke nesen. 

Meditasjonsteknikk akkurat dette her :) 

• Liker 3
Skrevet
Susanne skrev (1 time siden):

Det er kanskje litt stygt sagt det her, men jeg skjønner helt ærlig ikke hva kronprinsen ser i den dama

Synes ikke det er så vanskelig å forestille seg at han falt for alt det spennende og frigjorte denne søte, blonde sørlandsdama kunne tilby. Han hadde en beskyttet oppvekst, og hadde vel ikke all verdens erfaring, i motsetning til svært erfarne MM. Ganske annerledes enn velopdragne, borgerlige kvinner han hadde truffet før. Så hadde de felles interesse i musikk blant annet. 

At MM senere har funnet ut at hun ikke kan/vil trives med royale plikter, men bare ønsker fordelene, har vel kommet fram etter hvert. Den royale oppgaven med å bære fram arvinger har hun jo klart. Kanskje er hun fortsatt en morsom og omsorgfull partner å ha, men etter alt bråket rundt særkullsønn, og nå Epstein, kan man jo lure hvor mye mer HM vil tåle.

• Liker 19
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (2 minutter siden):

Mulig at du kan opplyse oss treige?

anonymBbruker skrev (2 minutter siden):

Dette dreier seg om noe farget pulver som skal inhaleres. I andre mailer snakkes det om noe hvitt som skal inn i nesa og holdes i 7 sekunder.

Nei, det kan sikkert være veldig mye. Best å ikke spekulere.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (7 minutter siden):

Ja det gjelder jo begge veier. Bør ikke være så godtroende du heller tror jeg. Vi prøver å se på kun bevisene og de fleste screenshotsa er jo på engelsk så du kan ikke skylde på oversettelse. 

Er nok godtroende av meg, men her er jeg ikke godtroende, vil si at jeg setter spørsmål

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Hva skal man si? Hun har brent alle broer med andre kongelige, herpet det norske kongehus og antageligvis skapt uopprettelig skade. Og for hva? Gratis rom hos pedo-kongen?!

Fy fader.

Endret av Ellie42
  • Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
Fremmed fugl skrev (37 minutter siden):

Det kan han selvfølgelig gjøre, men han kan ikke bestemme det. Men tittelen HKH Kronprinsessen kan han fjerne når han så ønsker. 

Jeg skrev ikke at han kunne HM til å gjøre det, men å be han om å gjøre det. 

Skrevet
TigerK skrev (20 minutter siden):

Kan tenke meg at Mette ikke blir fryktelig populær innad i de royale kretser etter dette, nei. Blir kleint å gå i bryllup, gallamiddager og bursdagsfeiringer når de fornærmende, respektløse og uforskammede meldingene du har skrevet om dem plutselig blir offentliggjort for et internasjonalt publikum. 
Håper faktisk hun er under oppsyn akkurat nå, for folk har dukka under ved mindre stress enn hun er utsatt for akkurat nå, selv om hun er skyld i det selv. 

Ja , jeg hadde kommet til å bli flau, så så flau, tenk å skrive noe så nedverdigende om eldre mennesker.

• Liker 5
Skrevet
Gulline skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Så liker hun å fremstå så from og snill som omgås prester og biskoper - og synger salmer. Lurer på hva kirken har å si til dette - hvis de tør lese det. 

Det blir veldig falskt og hun blir en slags Dr Jekyll and Mr Hyde. Veving, salmer, Gud, pilgrimsturer og litteraturfestival på den ene siden og pedofilt nettverk, luksusliv og en språkbruk og entitlement vi på ingen måte forbinder med det norske kongehus.

• Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Morgan Le Fay skrev (5 minutter siden):

Dette dreier seg om noe farget pulver som skal inhaleres. I andre mailer snakkes det om noe hvitt som skal inn i nesa og holdes i 7 sekunder.

Nei, det kan sikkert være veldig mye. Best å ikke spekulere.

Som sagt, det er meditasjon. Det er pusten som beskrives. De bruker rødt for det mørke. Pust inn det lyse, pust ut det mørke. Hold i 7 sek. 

Endret av Jaimatadi
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Mette Marit kan aldri bli dronning, hun er en stor skam for både Norge og kongehuset. De kongelige skal representere Norge, og den rollen er hun på ingen måte verdig. 

Jeg håper Haakon tar til fornuft å skiller seg fra dette skandaløse menneske. Hun og sønnen påfører kongehuset skandale på skandale. 

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet
Villroses hage skrev (4 minutter siden):

Synes ikke det er så vanskelig å forestille seg at han falt for alt det spennende og frigjorte denne søte, blonde sørlandsdama kunne tilby. Han hadde en beskyttet oppvekst, og hadde vel ikke all verdens erfaring, i motsetning til svært erfarne MM. Ganske annerledes enn velopdragne, borgerlige kvinner han hadde truffet før. Så hadde de felles interesse i musikk blant annet. 

At MM senere har funnet ut at hun ikke kan/vil trives med royale plikter, men bare ønsker fordelene, har vel kommet fram etter hvert. Den royale oppgaven med å bære fram arvinger har hun jo klart. Kanskje er hun fortsatt en morsom og omsorgfull partner å ha, men etter alt bråket rundt særkullsønn, og nå Epstein, kan man jo lure hvor mye mer HM vil tåle.

Screenshot_20260131_175926_Chrome.thumb.jpg.1d3752478a3bff8c9ab85b9686804d98.jpg

Fra amerikanske justisdepartementet. 

Party og narkoliberalt i USA. Elektromusikk, Rave, Quarten, skibums miljø... 

Tror mer at HM og MM er like barn leker best. 

• Liker 13
Skrevet
Villroses hage skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer mer på hvor mye Harald og Sonja vil tåle. To arbeidssomme eldre mennesker skal sitte og se på denne hårreisende oppførselen av svigerdatteren - den kommende dronningen. Tror og håper at hun aldri bli landets dronning. 

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

Som sagt, det er meditasjon. Det er pusten som beskrives. De bruker rødt for det mørke. Pust inn det mørke, pust ut hvitt. Hold i 7 sek. 

Så fargene er metaforer for "det mørke" og "det lyse", og ikke noe som fysisk inhalerers? 

• Liker 3
Skrevet
Gaia skrev (3 minutter siden):

Jeg skrev ikke at han kunne HM til å gjøre det, men å be han om å gjøre det. 

Vet at du gjorde det 🫡

• Liker 1
Skrevet
Rediken skrev (3 minutter siden):

Mette Marit kan aldri bli dronning, hun er en stor skam for både Norge og kongehuset. De kongelige skal representere Norge, og den rollen er hun på ingen måte verdig. 

Jeg håper Haakon tar til fornuft å skiller seg fra dette skandaløse menneske. Hun og sønnen påfører kongehuset skandale på skandale. 

Det må bli skilsmisse! #ikkemindronning 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Susanne skrev (2 timer siden):

Det er kanskje litt stygt sagt det her, men jeg skjønner helt ærlig ikke hva kronprinsen ser i den dama

Helt på sin plass å lure på det !

Vi er en hel skokk som lurer på det samme …

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Gulline skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer mer på hvor mye Harald og Sonja vil tåle. To arbeidssomme eldre mennesker skal sitte og se på denne hårreisende oppførselen av svigerdatteren - den kommende dronningen. Tror og håper at hun aldri bli landets dronning. 

Ja tenk så mye de har gjort og ofret.....trist.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
Gulline skrev (1 minutt siden):

Nei, det er trist som f..., som i en eks-svigersønns boktittel.

Forøvrig forsøkte kongeparet den gangen å forhindre denne forbindelsen, forgjeves.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...