Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gaia skrev (36 minutter siden):

Jeg ser faktisk nå at hun google han, og skrev at det "ikke så bra ut". Fy faen. Hva slags menneske er hun når hun har googlet at han har forgrepet seg på mindreårige og likevel ville ha kontakt med han? 

Ikke sant, jeg har syntes lenge at Mette Marit ikke er noe Dronningen mg emne, hun har dårlig moral og dårlig dømmekraft, til å være en kronprinsesse.Og hun må ha visst at alt vi skriver internett aldri er hemmelig, burde ha visst det.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Inn med teskje:

Den mailen hun sendte med at hun hdde googlet han og det ikke så bra ut med en smiley (den var salatplask): det var FØR hun lånte kåken med venninne i 4 dager? 

Jessufader, leser på NRK nå om mail og da lpn av bolig i etterkant OG «du må være med på shopping på Prada».

Går det an? 

Nei hva skal man si. The devil wears Prada..?😏

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
TigerK skrev (7 minutter siden):

Kanskje…mulig vi bør avvente sympatierklæringene til vi vet hva han har visst, og hvor mye han selv har vært involvert. Er ting i dette materialet som antyder at HM også har pleiet kontakt med Epstein og hans folk. 

Enig. Og sitatet at vi har vist det Marius har fortalt oss tror jeg også det mangler litt sannhet bak.

Kjip situasjon, men kan noe være selvforskyldt? Liker han den rebelskesiden hennes? Har han en selv. Mye vi ikke vet. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Barbiebabe skrev (17 minutter siden):

Nå synes jeg faktisk synd på Haakon 😶

Det kan du godt si, men jeg vil vektlegge at alt annet enn MM ved hans side i fremtiden er det beste for ham og monarkiet. 

• Liker 13
Skrevet
Jaimatadi skrev (34 minutter siden):

Det går rykter om at han har møtt barna. Har dette kommet frem? Jeg så screenshot men usikker på om det var ekte. 

Eg såg screenshot i Aftenposten i natt om at MM skulle møta JE i hamna ein stad og skreiv at ho hadde med «borna».

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
anonymBbruker skrev (3 minutter siden):

kpm.thumb.jpg.55111a6e85521bd9c1b8425e36d2415c.jpg

Såvidt jeg har forstått er KPM Mette Marit. 

Ikke bare bekjente de her, og for en merkelig samtale. Hva snakker de om tro?

Fy f! "Hard rock life these days"? Æææ det er nesten litt cringe, som at hun prøver å være kul for han kule.
Og er det bare meg som hittil kun har sett eposter hvor det er MM som er mest "på"? Hun er driveren, hun er den som er under i rang og passer på å pleie relasjonen. JE bare svarer liksom. Flaut flaut flaut.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
exictence skrev (5 minutter siden):

Tro ikke alt

Hva tenker du på? På MM? Det som står i filene? Litt kontekst hadde vært fint😅

Endret av -Pusheen-
  • Liker 2
Skrevet
Vonbrotenrojalist skrev (2 minutter siden):

Eg såg screenshot i Aftenposten i natt om at MM skulle møta JE i hamna ein stad og skreiv at ho hadde med «borna».

Ja nettopp det er denne jeg sikter til. Jeg er med barna ved kirken, følg piren, eller noe slikt? 

• Liker 2
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (12 minutter siden):

Tidligere (finner ikke det nå) ble det vist til en mail hvor hun skrev om at "han fikk meg til å føle meg som den vakreste i verden" i fortid, og noe om at "jeg vet at jeg må finne det på en annen måte nå"  - eller noe i den dur.

Min teori nå er at det faktisk siktes til HM, at hun allerede der klager på at det går dårlig med dem, kjærligheten er død. Kanskje er det HM som faktisk har hatt baller til å sette ned foten. Men de har holdt fasaden helt til nå og gudene vet til når, pga hensyn i familien.

Og at det også forklarer dette behover for å være litt dum og gjøre nye ting...jeg tror de har slitt såpass lenge. Og det er vel et tegn når man begynner å ha den tonen med andre, ikke nødvendigvis med intensjon om å innlede nytt forhold med vedkommende, men fordi en annen relasjon er død og man fyller tomrommet.

Det var vel på denne tiden det gikk så sterke rykter om skilsmisse at avisene skrev om det til og med.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
anonymBbruker skrev (7 minutter siden):

Wow, høres ekstremt internt ut, og litt utflippa som om de ikke er nyktre.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
SikkSakk2 skrev (24 minutter siden):

I Storbritannia tok de vel tittelen fra prins Andrew, etter alt som har kommet frem.

Er det mulig å gjøre noe lignende i den norske kongefamilien også?

Gaia skrev (21 minutter siden):

Kongen kan jo be HM om å skille seg fra MM, og gifte seg igjen senere? Slik som Kong Charles gjorde med Camilla P. Bowles? Så blir man kvitt problemene. 

Her må man skille på hva man kontrollerer. Kongen kontrollerer hvem som er prinser og prinsesser ihht grunnloven. Han har ikke noe om folk skiller seg.

Men det følger jo av dette at når vi får en ny konge så er det han som bestemmer titler. Så hvis Kong Harald fjerner MMs tittel og HM er uenig kan han gi den tilbake når han blir konge selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (4 minutter siden):

Hva tenker du på? På MM? Det som står i filene? Litt kontekst hadde vært fint😅

Jeg tenker bare generelt sett. Det gjelder det meste.

Leste litt over de meldingene i VG. Det var i hvert fall veldig overdrevent og noe direkte feil oversatt fra engelsk til norsk

Endret av exictence
Skrevet
-Pusheen- skrev (14 minutter siden):

Dette danske som Durek har bablet om?

Bryllupet i Luxembourg som er oppe i media nå, der skrev hun kom å hent OSS. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (Akkurat nå):

Bryllupet i Luxembourg som er oppe i media nå, der skrev hun kom å hent OSS. 

Åja, I see!

• Liker 1
Skrevet
anonymBbruker skrev (12 minutter siden):

Er vel ikke så vanskelig å gjette hva dette dreide seg om.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Leste litt over de meldingene i VG. Det var i hvert fall veldig overdrevent og noe direkte feil oversatt fra engelsk til norsk

Ja det gjelder jo begge veier. Bør ikke være så godtroende du heller tror jeg. Vi prøver å se på kun bevisene og de fleste screenshotsa er jo på engelsk så du kan ikke skylde på oversettelse. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Har ikke brukt VG selv for å lese filene, har vært inne der filene er sluppet og lest der. Mye av som er postet her, er vel derfra.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Veldig greit, da, at alle disse meldingene ligger offentlig tilgjengelig for alle. Og språket som er brukt er så barnslig og banalt at selv en med engelskkunnskaper på fjerdetrinnsnivå bør kunne forstå det grei. Da kan man gjøre seg opp sin egen mening om hvorvidt de er feil eller overdrevet oversatt. Problemet er vel snarere at at meldingene er så «cringe» at man må holde igjen for ikke å lukke dem i vemmelse. 

• Liker 21
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (3 minutter siden):

Er vel ikke så vanskelig å gjette hva dette dreide seg om.

Mulig at du kan opplyse oss treige?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...