Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (14 minutter siden):

Jeg tenkte umiddelbart at de kan ha vært på et eller annet oppdrag et sted? "Oss" er kanskje hun og HM? Men aner ikke, var bare det som slo meg.

De var vel i kongelig bryllup med hele familien? Jeg vil vite om hun har hatt med Marius på disse turene her. Han er jo hvertfall nevnt to ganger som vi allerede vet om. Og da har jeg sett bort ifra det jeg har sett på X. fordi jeg er usikker på teksten. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Momma skrev (1 minutt siden):

Ja, hun understreker jo det selv også i slutten av nevnte melding med sitt "But then again who am I to talk".

Jepp. "Who am I to talk", som i jeg er jo ikke en god kone selv.....

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
Rastebenk skrev (1 minutt siden):

"Scandis better wife material

But then again 

Who am I to talk?"

Sendt fra MM til Epstein.

received_1284999080106342.jpeg

Nå synes jeg faktisk synd på Haakon 😶

• Liker 23
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Kelsi skrev (14 minutter siden):

Jeg synes det er skremmende at den personen MM fremstår som offentlig, er så langt unna den hun viser privat.

Jeg har vel alltid tenkt at Kongehuset handler om fasade, men denne fasaden er virkelig langt fra det hun gir inntrykk av i disse meldingene. Utenfra fremstår det hele som et skuespill. Hun virker rett og slett uhøvlet i sin væremåte. 

When the shit hits the fan. 

Hun har hatt et globalt kynisk nettverk av de rike menneskene som ikke har mye empati. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
SikkSakk2 skrev (1 minutt siden):

I Storbritannia tok de vel tittelen fra prins Andrew, etter alt som har kommet frem.

Er det mulig å gjøre noe lignende i den norske kongefamilien også?

Titler bestemmer kongen helt selv. Så ja. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

'Kom og redd oss. Jeg dør av kjedsomhet'

Mette Marit har ingen problemer med å innrømme at offisielle oppdrag kan være kjedelig. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Fremmed fugl skrev (Akkurat nå):

Titler bestemmer kongen helt selv. Så ja. 

Kongen kan jo be HM om å skille seg fra MM, og gifte seg igjen senere? Slik som Kong Charles gjorde med Camilla P. Bowles? Så blir man kvitt problemene. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Gaia skrev (Akkurat nå):

Kongen kan jo be HM om å skille seg fra MM, og gifte seg igjen senere? Slik som Kong Charles gjorde med Camilla P. Bowles? Så blir man kvitt problemene. 

Det kan han selvfølgelig gjøre, men han kan ikke bestemme det. Men tittelen HKH Kronprinsessen kan han fjerne når han så ønsker. 

• Liker 4
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (1 time siden):

image.thumb.png.e3761c7318472192a0ed125c214405ce.png

😳 😳 😳 😳

Merkelig oppførsel og fokus fra en med påstått flyskrekk . ..

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun kan faktisk ikke bli Norges neste dronning…

• Liker 21
  • Nyttig 12
Skrevet
-Pusheen- skrev (51 minutter siden):

Tror du HM visste noe om disse private mailene? Eller, innholdet i dem? Jeg er litt usikker på om han har visst omfanget.

Jeg tror nok MM har advart både han og kongehuset om at det kommer avsløringer når dokumentene skulle lekkes. Men jeg tror ikke Haakon har visst omfanget. Det begynner jo å bli noen år siden disse mailene ble utvekslet, og hun fortalte neppe Haakon om hvor fint det var å være utro i Paris, eller hvordan en mystisk mann fikk henne til å føle seg vakker og fikk henne til å begynne å røyke igjen, på den tiden.

Om hun har fortalt det før bobla sprakk, hvem vet. Kanskje hun ikke husker nøyaktig hva hun er skrevet den gangen, hun ble jo beskrevet som "a mess", "twisted" og ett eller annet med substanses i mailene, så det er ikke sikkert minnet fra denne tiden er så tydelig. Men at de har visst at noe kommer, er jeg helt sikker på. Haakon så sjeldent sliten og dratt ut i det siste intervjuet. Han minnet om en mann som hadde mye å tenke på....

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet
Barbiebabe skrev (8 minutter siden):

Nå synes jeg faktisk synd på Haakon 😶

Kanskje…mulig vi bør avvente sympatierklæringene til vi vet hva han har visst, og hvor mye han selv har vært involvert. Er ting i dette materialet som antyder at HM også har pleiet kontakt med Epstein og hans folk. 

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet
Felis skrev (2 minutter siden):

Jeg tror nok MM har advart både han og kongehuset om at det kommer avsløringer når dokumentene skulle lekkes. Men jeg tror ikke Haakon har visst omfanget. Det begynner jo å bli noen år siden disse mailene ble utvekslet, og hun fortalte neppe Haakon om hvor fint det var å være utro i Paris, eller hvordan en mystisk mann fikk henne til å føle seg vakker og fikk henne til å begynne å røyke igjen, på den tiden.

Om hun har fortalt det før bobla sprakk, hvem vet. Kanskje hun ikke husker nøyaktig hva hun er skrevet den gangen, hun ble jo beskrevet som "a mess", "twisted" og ett eller annet med substanses i mailene, så det er ikke sikkert minnet fra denne tiden er så tydelig. Men at de har visst at noe kommer, er jeg helt sikker på. Haakon så sjeldent sliten og dratt ut i det siste intervjuet. Han minnet om en mann som hadde mye å tenke på....

Jepp. Helt enig

• Liker 5
Skrevet (endret)

Tidligere (finner ikke det nå) ble det vist til en mail hvor hun skrev om at "han fikk meg til å føle meg som den vakreste i verden" i fortid, og noe om at "jeg vet at jeg må finne det på en annen måte nå"  - eller noe i den dur.

Min teori nå er at det faktisk siktes til HM, at hun allerede der klager på at det går dårlig med dem, kjærligheten er død. Kanskje er det HM som faktisk har hatt baller til å sette ned foten. Men de har holdt fasaden helt til nå og gudene vet til når, pga hensyn i familien.

Og at det også forklarer dette behover for å være litt dum og gjøre nye ting...jeg tror de har slitt såpass lenge. Og det er vel et tegn når man begynner å ha den tonen med andre, ikke nødvendigvis med intensjon om å innlede nytt forhold med vedkommende, men fordi en annen relasjon er død og man fyller tomrommet.

Endret av Jennyfromtheblock
  • Liker 12
Skrevet
Eufemia- skrev (1 time siden):

I dokumentene kan vi lese at hun blir beskrevet som «a mess», «twisted», og ikke en typisk kongelig. 
Jeg undret på hva det legges i at «Mette is a mess!»? 

På ville veier! 

Siste kommentaren var vel JEs svar til kameratens spørsmål om kva det var som føregjekk når MM ville bera fram/ha JEs barn. Eg såg dialogen i eit tidlegare innlegg her inne. Akkurat det verkar heilt hinsides for å seia det mildt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
TigerK skrev (3 minutter siden):

Kanskje…mulig vi bør avvente sympatierklæringene til vi vet hva han har visst, og hvor mye han selv har vært involvert. Er ting i dette materialet som antyder at HM også har pleiet kontakt med Epstein og hans folk. 

Ja men tror neppe kongeparet og kongefamilien vet om dette 😶😶😶

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Momma skrev (16 minutter siden):

Ja, hun understreker jo det selv også i slutten av nevnte melding med sitt "But then again who am I to talk".

😬

• Liker 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (15 minutter siden):

De var vel i kongelig bryllup med hele familien? Jeg vil vite om hun har hatt med Marius på disse turene her. Han er jo hvertfall nevnt to ganger som vi allerede vet om. Og da har jeg sett bort ifra det jeg har sett på X. fordi jeg er usikker på teksten. 

Dette danske som Durek har bablet om?

Skrevet

For en drittkjerring MM er. Alle disse kosemose mld med Epstein og nå når rettsaken mot tapersønnen nærmer seg, så skal hun på privat reise selvfølgelig. Hun skulle fader meg sitti i rettssalen å hørt alt sønnen har foretatt seg.

• Liker 12
  • Nyttig 15
Skrevet

kpm.thumb.jpg.55111a6e85521bd9c1b8425e36d2415c.jpg

Såvidt jeg har forstått er KPM Mette Marit. 

Ikke bare bekjente de her, og for en merkelig samtale. Hva snakker de om tro?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...