Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er skremmende at den personen MM fremstår som offentlig, er så langt unna den hun viser privat.

Jeg har vel alltid tenkt at Kongehuset handler om fasade, men denne fasaden er virkelig langt fra det hun gir inntrykk av i disse meldingene. Utenfra fremstår det hele som et skuespill. Hun virker rett og slett uhøvlet i sin væremåte. 

When the shit hits the fan. 

• Liker 30
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Jeg tenkte umiddelbart at de kan ha vært på et eller annet oppdrag et sted? "Oss" er kanskje hun og HM? Men aner ikke, var bare det som slo meg.

Det går rykter om at han har møtt barna. Har dette kommet frem? Jeg så screenshot men usikker på om det var ekte. 

• Liker 3
Skrevet
Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

Det går rykter om at han har møtt barna. Har dette kommet frem? Jeg så screenshot men usikker på om det var ekte. 

Jeg tror hun tok med Marius på et eller annet? Usikker på om det var til han, men på noe han også var på? Eller nettverket hans? 

• Liker 4
Skrevet
Junijulia skrev (22 minutter siden):

Det kan jeg ikke tenke meg. En skriver ikke slikt til en annen mann. Det er ganske respektløst ovenfor HM.

Ja, hun skrev også: skal du besøke meg snart ?  I miss my crazy friend, Paros er bra for utroskap , skandinaver er bedre konemateriale, men igjen, hva vet vel jeg ? 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Veldig, veldig bra at dette kom fram. For et uspiselig menneske Mette er.

#ikkemindronning

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Jeg tror hun tok med Marius på et eller annet? Usikker på om det var til han, men på noe han også var på? Eller nettverket hans? 

Nettopp. Det gir jo mening i så mye. Det er til å grine av. Redd dette bare er toppen av isfjellet. 

• Liker 7
Skrevet
Barbiebabe skrev (Akkurat nå):

Ja, hun skrev også: skal du besøke meg snart ?  I miss my crazy friend, Paros er bra for utroskap , skandinaver er bedre konemateriale, men igjen, hva vet vel jeg ? 

Paros er vra for utroskap. Hvem skrev dette? Kontekst? Hva betyr det?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaimatadi skrev (10 minutter siden):

Den mailen fra 2012 «jeg dør av kjedsomhet, kom å redd oss». 
Hvem er oss?!? 

Hvis hun skal presenrere noe i fremtiden vil man jo tenke på hvordan hun har uttalt seg om tidligere oppdrag...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Avispapir skrev (1 minutt siden):

Mette marit skrev dette til Epstein, ikke paros, jeg mente Paris.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Jaimatadi skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Det gir jo mening i så mye. Det er til å grine av. Redd dette bare er toppen av isfjellet. 

Det var dokumentert tidligere i tråden, men nå finner jeg det ikke selv. Kanskje den som postet det kan finne det frem igjen? Husker ikke hvem det var 😬

Skrevet
Avispapir skrev (2 minutter siden):

Paris er bra for utroskap

Scandi er bedre konemateriale

• Liker 10
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 time siden):

Jeg synes det er skikkelig ubehagelig å lese. Det er utaktisk av flere grunner, hun er mor til en gutt på 15 som hun burde la vær å nevne i den sammenhengen (nakne damer), hun bryr seg ikke om hva det evt gjør med hennes rykte, så da er hun altfor komfortabel med pedoen, og hvorfor skulle hun spørre ham? Hvis hun virkelig lurte på om det var inappropriate, burde hun kanskje spørre hans far eller stefar? Hva skal Epstein med den informasjonen å gjøre? Med mindre hun visste mer enn hun sier...?

Og ikke minst er det stor forskjell på å spørre noen om det er innafor å la tenåringssønnen få lov å sette opp et slikt bilde, og å SELV, som mor, nærmest forlange at han gjør det!

Hva fanken!!

Det er jo langt forbi forstyrret, og et godt stykke på vei mot noe som burde undersøkes av folk i hvite frakker!

Hadde ALDRI forestilt meg at jeg skulle si dette, men nå begynner jeg å forme en aldri så liten sympati med «gutten». 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
blvck skrev (3 minutter siden):

Hvis hun skal presenrere noe i fremtiden vil man jo tenke på hvordan hun har uttalt seg om tidligere oppdrag...

Tror det kan bli en stund til hun evt representerer igjen nå...

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
-Pusheen- skrev (12 minutter siden):

Jeg tenkte umiddelbart at de kan ha vært på et eller annet oppdrag et sted? "Oss" er kanskje hun og HM? Men aner ikke, var bare det som slo meg.

Hun er veldig ofte på reise med venninneharemet sitt, så det kan ha vært noen av disse også.

• Liker 18
Skrevet
TigerK skrev (Akkurat nå):

Og ikke minst er det stor forskjell på å spørre noen om det er innafor å la tenåringssønnen få lov å sette opp et slikt bilde, og å SELV, som mor, nærmest forlange at han gjør det!

Hva fanken!!

Det er jo langt forbi forstyrret, og et godt stykke på vei mot noe som burde undersøkes av folk i hvite frakker!

Hadde ALDRI forestilt meg at jeg skulle si dette, men nå begynner jeg å forme en aldri så liten sympati med «gutten». 

Synes den setningen er helt... Ja, jeg vet ikke hva jeg skal si... Har faktisk ikke ord. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Krinoline skrev (Akkurat nå):

Hun er veldig ofte på reise med venninneharemet sitt, så det kan ha vært noen av disse også.

Aha, kanskje det?

Skrevet
2 minutter siden, Jennyfromtheblock said:

Oh the irony - når det kommer fra skandinaviske MM....

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Mulig dette er skrevet før, orker ikke lese absolutt alt 🙈

Angående den mailen om den 17-åringen. Han skriver jo god daughter. Kan det være datteren til Eva Andersson?  Epstein datet Eva Andersson for en million år siden. Datteren hennes heter visstnok Celina Dubin og er født i 1995, så da var hun jo mest sannsynlig 17 år enda i januar 2013. Epstein ønsket visstnok å gifte seg med henne. 

Blir sikkert slettet dette, jeg er så dårlig på kilder...Men jeg fant ut av dette ved å google iallefall.

Endret av Salmonella
Rettet
  • Liker 7
Skrevet
M4rin skrev (Akkurat nå):

Oh the irony - når det kommer fra skandinaviske MM....

Ja, hun understreker jo det selv også i slutten av nevnte melding med sitt "But then again who am I to talk".

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Jennyfromtheblock skrev (4 minutter siden):

"Scandis better wife material

But then again 

Who am I to talk?"

Sendt fra MM til Epstein.

received_1284999080106342.jpeg

• Liker 11