Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var Stortinget klar over at dette ville komme ettersom de drøfta monarkiet for tre dager siden?

• Liker 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Var Stortinget klar over at dette ville komme ettersom de drøfta monarkiet for tre dager siden?

Har lurt på det samme...

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Pilaff skrev (Akkurat nå):

Det gjør hun nok. Så skal de 140 menneskene i hoffet bruke år og evigheter på å pønske ut Plan Z for å få disse folkene til å virke spiselige. Blir sikkert en "åpen" og "ærlig" angre og grine-session på NRK, der de dårlige lungene får stor plass.

Vi kjøper jo ikke kortet vår sårbare og gråtende prinsesse igjen. Det er ikke mulig nå.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Har lurt på det samme...

Noen ganger er jo det tilfeldige tilfeldig, men andre ganger ikke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er skandaløst, men dessverre har tidene alltid vært sånn. Rike, vakre, mektige og kongelige har omgang. 
Så sjokkert er jeg ikke akkurat. Ønsker henne god ferie på ukjent sted, tror det er livsnødvendig for henne. Synes faktisk kontakten med diplomatene og Jagland var mye verre…

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Løsningen: Haakon skiller seg fra henne, det er grunn nok til det nå og hun blir ikke monark. Han må fortsatt forholde seg til henne som mor til mine barn, ikke lenger som prinsesse. Her bør kongen strippe henne for tittelen.

Legge til: så er hun igjen Tjessem Høiby

Endret av Natttåke
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Noen har vært informert, men ikke hele Stortinget. Det har vært jobbet med dette siden i høst da man skjønte at alle filene ville bli sluppet. Men selvsagt ikke helt åpent, men mange nok har visst til at det har vært snakket om i middager jeg selv har vært i, fra mennesker som vet.

Kongehuset kan bare ikke overleve dette, de kommer til å få så lav oppslutning fremover at det vil måtte tvinge frem en avstemning.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Natttåke skrev (4 minutter siden):

Godt spørsmål.

• Liker 7
Skrevet
Krinoline skrev (1 minutt siden):

Noen har vært informert, men ikke hele Stortinget. Det har vært jobbet med dette siden i høst da man skjønte at alle filene ville bli sluppet. Men selvsagt ikke helt åpent, men mange nok har visst til at det har vært snakket om i middager jeg selv har vært i, fra mennesker som vet.

Kongehuset kan bare ikke overleve dette, de kommer til å få så lav oppslutning fremover at det vil måtte tvinge frem en avstemning.

Takk!

• Liker 3
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Løsningen: Haakon skiller seg fra henne, det er grunn nok til det nå og hun blir ikke monark. Han må fortsatt forholde seg til henne som mor til mine barn, ikke lenger som prinsesse. Her bør kongen strippe henne for tittelen.

Kongen? Du mener samme kongen som i flere år har sagt at de skal ha samtaler med datteren om hvordan hun bruker prinsessetittelen? Det kommer ikke til å skje.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

IMG_4693.thumb.jpeg.22e09b3de6b4f20cfabcd3ae05b5a44b.jpegIMG_4694.thumb.jpeg.c246da3d35e6d9c5ca68bd49583dfc86.jpegIMG_4695.thumb.jpeg.fdc00b1ade047ccf926d0537cb6bb5b2.jpegNår man blar litt rundt i disse e-postene så  danner det seg jo en bilde av en ganske «kort» kvinne som kjeder seg på offisielle oppdrag, ikke vil være i Norge og helst bruker tiden sin på private reiser til Karibia og Paris og Dubai, er opptatt av klær og shopping, elsker ville fester og dill. Hun omtales som «crazy», «twisted» og «a mess» - og det av selveste Epstein! 
Det er mye annet rart også, tydelig at de har en felles forkjærlighet for snuskete litteratur. Bøkene hun anbefalte ham skriver han at han godt skjønner hvorfor HUN liker, for det er «powerful images, nothing left to the imagination».

I tillegg fremkommer det at hun er involvert i et shady kjøp av eiendom i Dubai som skal gå igjennom et Epstein-selskap. Og de traff hverandre fysisk minst så sent som sommeren 2014.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 30
Skrevet
Pilaff skrev (1 minutt siden):

Kongen? Du mener samme kongen som i flere år har sagt at de skal ha samtaler med datteren om hvordan hun bruker prinsessetittelen? Det kommer ikke til å skje.

Dersom skillsmisse kan det skje. Det er en annen situasjon og kong Harald sa vel da Mette Marit var fersk at man måtte holde muligheten åpen for skillsmisse, også i hans familie. Vi har en våken konge og dronning, selv om resten svikter.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Natttåke skrev (11 minutter siden):

Vi kjøper jo ikke kortet vår sårbare og gråtende prinsesse igjen. Det er ikke mulig nå.

For å være brutal kunne jeg ikke brydd meg katta i MM. All min sympati går til ofrene for monsteret Epstein og den heksa Ghislaine Maxwell. 
Alle sympati ord fra MM og HM både i denne saken og etter Marius sine overgrep er bare tomme falske ord. Handling betyr mer enn alt. 

Endret av Annus horribilis
.
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (3 minutter siden):

IMG_4693.thumb.jpeg.22e09b3de6b4f20cfabcd3ae05b5a44b.jpegIMG_4694.thumb.jpeg.c246da3d35e6d9c5ca68bd49583dfc86.jpegIMG_4695.thumb.jpeg.fdc00b1ade047ccf926d0537cb6bb5b2.jpegNår man blar litt rundt i disse e-postene så  danner det seg jo en bilde av en ganske «kort» kvinne som kjeder seg på offisielle oppdrag, ikke vil være i Norge og helst bruker tiden sin på private reiser til Karibia og Paris og Dubai, er opptatt av klær og shopping, elsker ville fester og dill. Hun omtales som «crazy», «twisted» og «a mess» - og det av selveste Epstein! 
Det er mye annet rart også, tydelig at de har en felles forkjærlighet for snuskete litteratur. Bøkene hun anbefalte ham skriver han at han godt skjønner hvorfor HUN liker, for det er «powerful images, nothing left to the imagination».

I tillegg fremkommer det at hun er involvert i et shady kjøp av eiendom i Dubai som skal gå igjennom et Epstein-selskap. Og de traff hverandre fysisk minst så sent som sommeren 2014.

Og de 20.000 USD hun har fått av Epstein, fremkommer det noe om hvorfor hun har fått pengeoverføringer fra ham? 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Annus horribilis skrev (1 minutt siden):

For å være brutal kunne jeg ikke brydd med katta i MM. All min sympati går til ofrene for monsteret Epstein og den heksa Ghislaine Maxwell. 
Alle sympati ord fra MM og HM både i denne saken og etter Marius sine overgrep er bare tomme falske ord. Handling betyr mer enn alt. 

Jeg er enig, men mange trykket kronrprinsessen til sitt hjerte da hun gråtende fortalte om fortiden selv. For andre av oss var det åpenbart at dette gjorde hun under press.

Ofrene er alt her, og vi står med dem og glemmer aldri!

Endret av Natttåke
  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...