Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om man hadde kjørt en faktisk gallup idag med "Styrker MM og kongehusets løgner om deres involvering med Epstein din tillitt til kongehuset", tror jeg du skal lete ganske lenge før du finner den siste ihuga royalist-gjengen.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie42 skrev (Akkurat nå):

Om man hadde kjørt en faktisk gallup idag med "Styrker MM og kongehusets løgner om deres involvering med Epstein din tillitt til kongehuset", tror jeg du skal lete ganske lenge før du finner den siste ihuga royalist-gjengen.

Enig. 

• Liker 2
Skrevet

Om han ikke skiller seg, bør han hvertfall si fra seg plassen sin i arverekken, han kan ikke bli konge om han fortsetter ekteskapet 

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Natttåke skrev (På 25.1.2026 den 1.20):

Alt kongefamilien gjør har en symbolverdi og det er konstanden av gullburet. Det kan man elske eller hate, men slik er det!

Må sitere meg selv.

Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Om han ikke skiller seg, bør han hvertfall si fra seg plassen sin i arverekken, han kan ikke bli konge om han fortsetter ekteskapet 

Vil vi ha Martha da?

Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Vil vi ha Martha da?

Nei!!!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå kommer det ting ut minutt for minutt. I Nettavisen står det nå at hun hadde googlet han allerede i 2011. Jeg tenker på Marius i forbindelse med dette jeg nå.. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Kløftfrid skrev (Akkurat nå):

Nei!!!

Da er det jo ingen som kan ta over. 

Skrevet

Det som er utrolig at jeg vil nesten ha hvemsomhelst ellers enn de faktiske alternativene🤣

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Det er vel ingen som tror at MM har vært utro med Epstein? Det har nå dukket opp bevis på at hun har pleiet et svært upassende, nært vennskap med ham, og at hun omtaler i forbindelse med narkotika (substance) og at hun er "a mess", men ingenting som beviser faktisk utroskap. 

A mess ja, sto det. Leste du neste setning også? For den indikerer jo litt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Tror vi hadde funnet en bedre egnet kommende dronning om vi hadde tatt bind for øynene, slått opp på en tilfeldig side i en gammel telefonkatalog og sagt "si stopp!"

Dette går faktisk ikke lenger. 

Endret av Hirondelle
  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Da er vel IA den neste i rekka, så da må hun bli dronning. Jeg synes heller ikke han kan bli konge om han fortsetter dette.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (30 minutter siden):

Så de har liksom aldri truffet hverandre alene…. I denne mailvekslingen fra januar 2013 avtaler de et treff og MM spør spesifikt om han kommer alene og han svarer ja. Når han spør om klokkeslett osv så blir hun liksom-fornærmet og spør: Hvaaa, har du andre planer enn å treffe meg??? Og hun følger opp med å spørre enda en gang : Hva har du å gjøre annet enn å treffe meg????? Denne gangen med FEM spørsmålstegn.

EFTA00951792.pdf 123.21 kB · 16 Nedlastninger

..Og hva skal dette bevise? At de hadde kontakt? Det vet jo alle at de hadde. Er det ulovlig? Nei. Har hun begått noe straffbart? Nei. 

Så hva er poenget ditt?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hirondelle skrev (Akkurat nå):

Tror vi hadde funnet en bedre egnet kommende dronning om vi hadde slått bind for øynene, slått opp på en tilfeldig side i en gammel telefonkatalog og sagt "si stopp!"

Dette går faktisk ikke lenger. 

Vi får hente noen sunne etterkommere av den gamle kongelinjen.

• Liker 1
Skrevet
blvck skrev (15 minutter siden):

Tror aldri Haakon skiller seg fra MM. Tipper han har visst om dette, ut fra epostene virker det som Boris og Epatein har kontakt med Haakon også, og jeg tror han oppriktig elsker MM. Jeg syns han virker så veik, så tror ikke han vil foreta seg noe i det hele tatt, jeg. 

Det tror ikke jeg heller. 
Men at han har vist om omfanget av epostene tror jeg ikke. De er så personlige og intime, grenser opp mot emosjonell utroskap.

Resten av innlegget er jeg enig i. Tror kongehuset kommer til å skrangle videre, med riper i lakken, dessverre.

• Liker 15
Skrevet

Jeg forstår at man er nysgjerrig på mailene her, men sånn overordnet tenker jeg at det er nok å vite at kontakten har vært i et mye større omfang enn hva som er kommunisert. De har løyet (og vi vet jo heller ikke om de fortsatt lyver). Kan vi ha tillit til statsoverhoder som lyver i en så alvorlig og omfattende sak? Som skal representere Norge utad for våre skattepenger? 
Jeg er ganske overbevist om at hadde dette vært Støre så hadde han ikke overlevd helgen i statsministerboligen… Vi må ha tillit. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår at man er nysgjerrig på mailene her, men sånn overordnet tenker jeg at det er nok å vite at kontakten har vært i et mye større omfang enn hva som er kommunisert. De har løyet (og vi vet jo heller ikke om de fortsatt lyver). Kan vi ha tillit til statsoverhoder som lyver i en så alvorlig og omfattende sak? Som skal representere Norge utad for våre skattepenger? 
Jeg er ganske overbevist om at hadde dette vært Støre så hadde han ikke overlevd helgen i statsministerboligen… Vi må ha tillit. 

Han hadde selvsagt både måtte gå av, og måtte holdt pressekonferanse for å svare for seg.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det må vel være noen lover og regler for hvordan dette embetet skal praktiseres? Det virker nesten som at MM kun har hatt godene ved det, og ikke tatt innover seg "ulempene" det medfører å være kongelig.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...