Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Det høres ut som om det er samme person.

Og hvis du hadde blitt bedt om å gjøre noe med en 17-åring som gjorde deg så ukomfortabel at du følte at du måtte si det rett ut, så regner jeg med at du hadde avsluttet kontakten med personen.

Åh, definitivt!!

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (2 minutter siden):

Og det er hans egen bror. Noe sier meg at det sitter lengre inne å strippe sin egen bror for titler enn det er å gi konsekvenser til MM, som egentlig ikke har noen rettigheter til tronen bortsett fra via ekteskap. Håper dette får konsekvenser på en eller annen måte.

Det håper jeg også, på en eller annen måte. Men når jeg ser det som popper opp hos meg fra media i dag er mest opptatt av hvilken kontakt enkelte politikere har hatt med Epstein, og det er bare vi "vanlige" folk som steiler over MM sin kontakt, så er det ikke mye håp. Tror jeg da. Håper jeg. tar feil. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

En følelse av walk of shame, hvor detaljene fra gårsdagens fest demrer, og minner sakte henter en inn. 

Ikke ofte jeg nikker anerkjennende av ordet "skandale", men fy faen..

Nå holder det, selv for en monarki tilhenger. 

Endret av Tradegy
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Ellie42 skrev (Akkurat nå):

Lille-Marius fått litt inspirasjon hos pedo-kongen i Florida? Hva er det med denne dama? 

Herregud!

Disse avsløringene får meg til å tro at hun fortsatt er rimelig "utsvevende" (eller har lyst til å være det)  bak kronprinsessefasaden sin. 

Spørs om HM er like rørt nå.. 

https://www.nrk.no/norge/bruden-bekreftet-sin-fortid-1.6408573

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
parmanoia skrev (1 minutt siden):

Det håper jeg også, på en eller annen måte. Men når jeg ser det som popper opp hos meg fra media i dag er mest opptatt av hvilken kontakt enkelte politikere har hatt med Epstein, og det er bare vi "vanlige" folk som steiler over MM sin kontakt, så er det ikke mye håp. Tror jeg da. Håper jeg. tar feil. 

Synes man skal være opptatt av dem også, ingen skal slippe unna. Men mulig at de viser litt mer varsomhet rundt H.K-H kronprinsessen... Det er i så fall urettferdig.

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
rebella81 skrev (2 timer siden):

Leit at slottet «glemte» at MM sin kontakt med Epstein dro seg inn i år tre etter avsløringene i media om overgrep, og ikke «bare» år to. 

U are very charming you know.

Hvor har du dette fra?

• Liker 1
Skrevet
K_mb skrev (11 minutter siden):

Enig.

Og ikke minst så er det synd i kongeparet som har gjort en fantastisk jobb i alle år. En svigerdatter blottet for dømmekraft og uten forståelse for hvilken rolle hun innehar, og som med det drar kongehuset ned i søla. Trist!

Dronning Elizabeth var vel på samme alder da informasjonen om Andrew begynte å komme fram i lyset. Hun inndro noen privilegier fra han, og det var hennes egen sønn. Da skjønner jeg ikke at det skal være verre for Kongen å foreta seg noe med MM.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Disse avsløringene får meg til å tro at hun fortsatt er rimelig "utsvevende" (eller har lyst til å være det)  bak kronprinsessefasaden sin. 

Spørs om HM er like rørt nå.. 

https://www.nrk.no/norge/bruden-bekreftet-sin-fortid-1.6408573

SItat fra MM selv: "Jeg har fortsatt mye opprør i meg". Sagt i intervju på tv.  Det kan jo bety så mangt.

• Liker 13
  • Hjerte 2
Skrevet
Snurrevippen skrev (Akkurat nå):

Hvor har du dette fra?

Hva tenkte du på? At Guri Varpe uttaler at de glemte å informere om at kontakten MM hadde med Epstein varte inn i 2014, og ikke 2013 som først forespeilet? Dvs TRE år etter Epsteins overgrepsdom? 

Eller at MM i en av de mange utvekslingene hun hadde med Epstein skrev at han var veldig sjarmerende?

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Nymerïa skrev (2 timer siden):

Tips: bruk søkeord kronprinsessen. Da kommer det flere direkte eposter mellom MM og Epstein.

Det er haugevis av eposter med en svært personlig tone. Slottets poengtering av at de aldri har vært alene sammen gir mer mening nå.

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 10/EFTA02013755.pdf

Får opp 919 treff med det søkeordet🙄

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Må ha vært en rimelig kontinuerlig kontakt med, og om henne, hvis de rakk å komme opp i det antallet.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Ja, mer enn om du søker på Mette. Men resultatene på Mette viser mange eposter mellom assistentene til Epstein om flyavganger og sjåførtjenester. Med kronprinsessen så får man opp epostene som er gått direkte mellom MM og Epstein. Når man leser flere av dem så ser man at det er en tone som er iøynefallende. Én slik epost kunne kanskje ha blitt avskrevet som dårlig formulering eller ustø etikettehåndtering.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette føler jeg også på. Kanskje en filledetalj for Slottet, men for oss som ser dette utenifra, blir det mer alvorligere enn som så.

Mette-Marit og Jeffrey Epstein: Ekspert reagerer på Slottets versjon

– Det er manglende ryddighet her, og det får ekstra konsekvenser når det gjelder en sak som dette. Selv små unøyaktigheter blir store, sier eksperten, og viser til at Slottet tidligere hevdet at kontakten tok slutt i 2013.

• Liker 9
  • Hjerte 3
Skrevet
rebella81 skrev (4 minutter siden):

Hva tenkte du på? At Guri Varpe uttaler at de glemte å informere om at kontakten MM hadde med Epstein varte inn i 2014, og ikke 2013 som først forespeilet? Dvs TRE år etter Epsteins overgrepsdom? 

Det, ja. Takk. 

Skjønner fremdeles ikke hva folk prøver å konkludere med her.  Ja, de har utvekslet mange e-poster frem og tilbake. Ingenting i disse e-postene som for øvrig publiseres her inne (uten kilder) tilsier at hun visste noe eller var involvert i noe straffbart. Dårlig dømmekraft kan vi være enig om, og burde visst bedre. Men det er vel også noe som er enklere å konkludere med i ettertid, men det man vet i dag. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (37 minutter siden):

Slik tolket jeg i alle fall innlegg 11044 i denne tråden.

Jeg fant omsider innlegget med dokumentet du referer til. 

iRack skrev (9 timer siden):

Hmm.

RDT_20260131_0224582868524510212063903.jpg

Det er så ille! 

Men jeg tviler dessverre på at dokumenter som det, pluss "Substance", "Mette is a mess", "Paris er en fin by å være utro i"  "MM vil ikke være i Oslo", noen gang vil havne på forsiden til tradisjonelle medier. Ikke engang Se & Hør skrev om MBHs rusproblemer før lovbruddene hans startet. Det handler nok om privatlivets fred, på samme måte som at mediene ofte ikke skriver om utroskap. 

Men dette omhandler like fullt Norges kommende dronning. Og jeg håper at tradisjonelle medier velger å avsløre for det norske folk hva slags drittpakke Haakon Magnus faktisk har dratt inn i det norske kongehuset. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Må ha vært en rimelig kontinuerlig kontakt med, og om henne, hvis de rakk å komme opp i det antallet.

Enig i det - og sikkert en del kommunikasjon som ikke er sporet. Dog, for å være etterrettelig: noe av dette er duplisert, man får treff i flere mailer, både fra den ene og den andre, både start-mailen og de videre svarene. Men man ser jo til overmål at kommunikasjonen har vært omfattende nok til å ha fått en vennskapelig/flørtende/humoristisk/tullemobbete tone… 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Snurrevippen skrev (1 minutt siden):

Det, ja. Takk. 

Skjønner fremdeles ikke hva folk prøver å konkludere med her.  Ja, de har utvekslet mange e-poster frem og tilbake. Ingenting i disse e-postene som for øvrig publiseres her inne (uten kilder) tilsier at hun visste noe eller var involvert i noe straffbart. Dårlig dømmekraft kan vi være enig om, og burde visst bedre. Men det er vel også noe som er enklere å konkludere med i ettertid, men det man vet i dag. 

Har hun ikke sagt i ene mailen at hun hadde googlet ham og at "it didn't look too good : )"? Noe har hun visst.

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Nymerïa skrev (1 minutt siden):

Ja, mer enn om du søker på Mette. Men resultatene på Mette viser mange eposter mellom assistentene til Epstein om flyavganger og sjåførtjenester. Med kronprinsessen så får man opp epostene som er gått direkte mellom MM og Epstein. Når man leser flere av dem så ser man at det er en tone som er iøynefallende. Én slik epost kunne kanskje ha blitt avskrevet som dårlig formulering eller ustø etikettehåndtering.

Så du sier at alle de 919 er direktemailer mellom dem? Tenkte jeg skulle bruke lørdagen til litt annet også😬

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Andrea59 skrev (1 minutt siden):

Enig i det - og sikkert en del kommunikasjon som ikke er sporet. Dog, for å være etterrettelig: noe av dette er duplisert, man får treff i flere mailer, både fra den ene og den andre, både start-mailen og de videre svarene. Men man ser jo til overmål at kommunikasjonen har vært omfattende nok til å ha fått en vennskapelig/flørtende/humoristisk/tullemobbete tone… 

Aha! Takk for presisering. Det gir mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...