Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Hvor står dette? Kommer så mye på en gang i tråden, må ha oversett det. Litt ironisk at det da virker til å være ok at hennes 15-åring har bilder av nakne jenter på veggen...

I samme dumpen hvor hun ikke vil ringe. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rastebenk skrev (3 minutter siden):

Da beklager jeg hvis jeg har misforstått. Jeg tok det for gitt, siden MM avslo og skrev at hun ville være ukomfortabel med å møte henne siden jenta var 17 år. Det avslører jo at MM kjente til hans kriminelle fortid (noe vi uansett vet er fakta, da MM til og med skrev at hun googlet ham og at det "ikke så bra ut"). Flott at du presiserer, det er uansett mer enn nok som skurrer helt forferdelig her. 

Ja, så enig. Så det var ikke for å rette på deg 🙏🏻 Det er nok av ting å bli overrasket over i alle disse filene 😳

Noen skriver over at guddatter kanskje er kode for noe annet, og hvorfor MM skulle være ukomfortabel med at hun var 17. Jeg aner jo ikke, men hvis det er helt uskyldig er det uansett ikke så rart at man som voksen synes det er litt merkelig å henge med en tenåring. Men jeg vet det jo ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Junijulia skrev (2 minutter siden):

HM har all min sympati, syns veldig synd på han, med alt han må stå i.
 Det må være enormt ydmykende for han å lese disse mailene. 

Min også, for fy fader... Jeg har skikkelig vondt av ham.

Natttåke skrev (1 minutt siden):

I samme dumpen hvor hun ikke vil ringe. 

Må scrolle meg opp og se.

• Liker 4
Skrevet

I miss my crazy friend… 🙄

og i en av mailene nevner boris eller epstein at hun har det vanskelig, å måtte leve på den måten (tolker det, som kronprinsesse). 

IMG_6235.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Ja, i England var det i alle fall tak i Kong Charles, der var det ingen nåde og broren hans ble strippet for alt - til og med prinsetittelen på grunn av han tilknytning til Epstein. Men her hjemme kommer vel dette antageligvis bare til å blåse over etter litt dempede skriverier? 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
parmanoia skrev (Akkurat nå):

Ja, i England var det i alle fall tak i Kong Charles, der var det ingen nåde og broren hans ble strippet for alt - til og med prinsetittelen på grunn av han tilknytning til Epstein. Men her hjemme kommer vel dette antageligvis bare til å blåse over etter litt dempede skriverier? 

Ja, dessverre så blir det nok ingen kong Charles-takter her til lands. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gulline skrev (Akkurat nå):

Ja, dessverre så blir det nok ingen kong Charles-takter her til lands. 

Og det gjør meg så forbanna! Makan til feighet. Nothing to see here! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (4 minutter siden):

Slik tolket jeg i alle fall innlegg 11044 i denne tråden.

Ja, enten upassende pga egen situasjon (påkledning) eller i forhold til andre i bildet, hvem hun var sammen med….

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (17 minutter siden):

Alt kan være kode, for det vi vet. Dette med tannlege er jo en av de tingene som skurrer i mine ører.

For meg også - hvorfor i alle dager skulle Epstein fikse tannbleking for henne? Det gir ingen mening 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Morgan Le Fay skrev (38 minutter siden):

Så de har altså en avtale om at all kommunikasjon mellom dem skal inneholde ordet «fuck»? Tror nesten ikke det jeg leser.

MM bak fasaden her altså. Pinlig og avslørende. 

Jeg sitter nå igjen med spørsmålet "Hvorfor skal jeg tro på at hun IKKE har forsøkt å skjule spor for sønnen sin ?" 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 24
Skrevet
Junijulia skrev (15 minutter siden):

HM har all min sympati, syns veldig synd på han, med alt han må stå i.
 Det må være enormt ydmykende for han å lese disse mailene. 

Enig.

Og ikke minst så er det synd i kongeparet som har gjort en fantastisk jobb i alle år. En svigerdatter blottet for dømmekraft og uten forståelse for hvilken rolle hun innehar, og som med det drar kongehuset ned i søla. Trist!

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Man tror virkelig ikke det man leser. Og så denne Boris, som hun visstnok vill ha barn med..

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Andrea59 skrev (10 minutter siden):

I miss my crazy friend… 🙄

og i en av mailene nevner boris eller epstein at hun har det vanskelig, å måtte leve på den måten (tolker det, som kronprinsesse). 

IMG_6235.jpeg

Åh, alle spørsmålstegnene. Skikkelig juvenile måte å skrive på.

parmanoia skrev (10 minutter siden):

Og det er hans egen bror. Noe sier meg at det sitter lengre inne å strippe sin egen bror for titler enn det er å gi konsekvenser til MM, som egentlig ikke har noen rettigheter til tronen bortsett fra via ekteskap. Håper dette får konsekvenser på en eller annen måte.

Nymerïa skrev (8 minutter siden):

Se der ja. Er "your little goddaughter" denne 17-åringen, eller er det noen andre? For jeg ville ikke kategorisert en 17-åring som liten. Men jeg ville heller aldri hengt med, og hatt kontakt med Epstein, så der er jeg jo forskjellig fra MM.

blvck skrev (7 minutter siden):

For meg også - hvorfor i alle dager skulle Epstein fikse tannbleking for henne? Det gir ingen mening 

Nei, enig.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nymerïa skrev (3 timer siden):

Helt enig. Det er underlig. 

En annen sak er at kommunikasjonssjefen på Slottet poengterer to ganger at MM og Epstein ikke har vært alene.

Jeg hadde ikke engang tenkt i de baner. Saken er ille nok som den er. Når de uttaler noe sånt lurer jeg på hvorfor de er så påpasselig med at vi får med oss akkurat den informasjonen.

Nok en løgn fra kongehuset. Det blir beskrevet i dokumentene at Haakon har vært med på middager han og. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Offf, har sett intervjuet med HM, får helt vondt av ham😞

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
blvck skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor skulle hun være det nå? Hun har jo visst om dette i lang, lang tid, og de har hatt gooooood tid på å forberede seg på at dette kom ut. 

Sånn isolert sett tror jeg ikke man kan forberede seg på det i forkant. Så jeg har full forståelse for at dette tærer på psyken. Men som noen sa, det kan være forsiktighet rundt dette pga barna også, og ikke minste Haakon, kongen og dronningen.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Nok en løgn fra kongehuset. Det blir beskrevet i dokumentene at Haakon har vært med på middager han og. 

Var den ikke den middagen Boris beskrev til Epstein, hvor det er tydelig at han ikke var på? Eller er det snakk om flere middager også? 

• Liker 5
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Se der ja. Er "your little goddaughter" denne 17-åringen, eller er det noen andre? For jeg ville ikke kategorisert en 17-åring som liten. Men jeg ville heller aldri hengt med, og hatt kontakt med Epstein, så der er jeg jo forskjellig fra MM.

Det høres ut som om det er samme person.

Og hvis du hadde blitt bedt om å gjøre noe med en 17-åring som gjorde deg så ukomfortabel at du følte at du måtte si det rett ut, så regner jeg med at du hadde avsluttet kontakten med personen.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...