Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (Akkurat nå):

Det har vært tydelig lenge at MM gjør som MM vil.

Likevel burde man jo kunne forvente bittelitt dømmekraft😬 Men, joda...

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sitat fra Epsteins mailer er i alle fall sant (men hvilken betydning det hadde den gang er ikke godt å si): 

«Mette is a mess» 😅

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Likevel burde man jo kunne forvente bittelitt dømmekraft😬 Men, joda...

Har ikke vært for mye av det opp igjennom akkurat.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Er nok så spesielt at slottet hadde behov å fortelle at MM ikke har hatt sex med Epstein. Som er det som nok mange tenker at hun har når man ser epostene. 

Det er så mye personlig informasjon at jeg ser ikke bort fra at UD eller noen ber det amerikanske justisdepartementet fjerne filene. For alt vi vet forlanger Trump penger for å gjøre det.

image.thumb.png.8037b465e61f9ca2996238a6e7a3263b.png

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 9/EFTA00951170.pdf

Jeg lurer på om journalister i Norge laster ned for harde livet før det forsvinner.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Det er så mye personlig informasjon at jeg ser ikke bort fra at UD eller noen ber det amerikanske justisdepartementet fjerne filene. For alt vi vet forlanger Trump penger for å gjøre det.

Jeg lurer på om journalister i Norge laster ned for harde livet før det forsvinner.

Wow… man får tro hun har med en psykolog på sin reise i disse dager…

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Hvem er det hun snakker om? Hvem er "he" som får henne til å føle seg som verdens vakreste?

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nymerïa skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte det samme som deg først, men når man ser nærmere på eposten så ser det ut som om denne Boris forteller Epstein om en middag. Altså er det ikke så sikkert at Epstein var der.

Ah, ja - det er sant. Han var jo ikke der (epstein), ellers trengte ikke boris fortelle om det. Fort gjort å trekke feil konklusjoner.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De ser unektelig veldig nære ut..

IMG_0193.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Hvem er det hun snakker om? Hvem er "he" som får henne til å føle seg som verdens vakreste?

Vet ikke. Men merk at hun skriver i fortid. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Andrea59 skrev (2 minutter siden):

Wow… man får tro hun har med en psykolog på sin reise i disse dager…

Psyken rakner nok fullstendig snart. Snakk om "dårlig timing" på sluppet av disse filene, når rettssaken starter snart. Tro om de som er nevnt i filene, har fått en heads up om at de kom til å komme.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Nymerïa skrev (6 minutter siden):

Virker som hun var veldig begeistra for den legen 🤯 

Hun sluttet også å røyke i 2002, men tydeligvis ikke! 

https://www.dagbladet.no/nyheter/roykfri-mette-marit-ler-av-tyske-ukeblader/65832025

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Ninaen skrev (39 minutter siden):

På engelsk/amerikansk er det ofte en vennskapelig adressering, ikke flørt/kjærlighet. Men vennskap er mer enn ille nok her! 

Ja jeg vet det men Ikke når du itilegg sier at noen er charming og at Paris er en flott by for utroskap . Og noen som heter Boris sier at du vil bli gravid med ham( Epstein)?  

Endret av FruR
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Nymerïa skrev (Akkurat nå):

Vet ikke. Men merk at hun skriver i fortid. 

"I know I will have to find that somewhere else" 

Hm... Føler jeg leser noens dagbok, føles nesten ulovlig ut. Det er så intimt😬

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
FruR skrev (1 minutt siden):

Ja jeg vet det men Ikke når du itilegg sier at noen er charming og at Paris er en flott by for utro skap . Og noen som heter Boris sier at du vil bli gravid med han?  

Kan du legge ved lenker? 

• Nyttig 2
Skrevet
Nymerïa skrev (7 minutter siden):

Jeg tenkte det samme som deg først, men når man ser nærmere på eposten så ser det ut som om denne Boris forteller Epstein om en middag. Altså er det ikke så sikkert at Epstein var der.

Har endret

• Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Psyken rakner nok fullstendig snart. Snakk om "dårlig timing" på sluppet av disse filene, når rettssaken starter snart. Tro om de som er nevnt i filene, har fått en heads up om at de kom til å komme.

Jeg tror egentlig det hadde vært tøft for noen og enhver av oss å få offentliggjort sånne mengder med privat kommunikasjon. Dette er jo nesten intimt.

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Nymerïa skrev (3 minutter siden):

Jeg tror egentlig det hadde vært tøft for noen og enhver av oss å få offentliggjort sånne mengder med privat kommunikasjon. Dette er jo nesten intimt.

Javisst. Har full forståelse for at dette er uhyre tungt, og med alt annet i tillegg... Når det er sagt - man kunne jo latt vær å ha kontakt med ham...

Endret av -Pusheen-
  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Nymerïa skrev (12 minutter siden):

Tipper Se & Hør har hatt hele redaksjonen på overtid i natt og lastet ned. 😀

Har jo vært kritikk fra noen ofre at navnene deres ikke ble sensurert. Så det er mulig justisdepartementet legger ut en ny revidert versjon. Hvor Mette er fjernet..

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (5 minutter siden):

"I know I will have to find that somewhere else" 

Hm... Føler jeg leser noens dagbok, føles nesten ulovlig ut. Det er så intimt😬

Hvis ikke det med «somewhere else» hadde stått der, kunne det ha blitt forklart med HM….men…

i samme mailutveksling forklarer hun også om første tegn til lungesykdommen. Og, ja, man får følelsen av å lese dagbok 😳

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (3 minutter siden):

Javisst. Har full forståelse for at dette er uhyre tungt, og med alt annet i tillegg... 

Jeg synes HM så spesielt sliten og trist ut på pressekonferansen på onsdag, reagerte veldig på det. Kan ikke skjønne annet enn at han visste mye allerede da. 

• Liker 11
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...