Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
42. skrev (Akkurat nå):

Herregud,dette er ille. Og kom ikke her å si at hun som Norges kronprinsesse ikke visste i 2011. Jeg spyr

Det må hun ha gjort og likevel.... 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Vår fremtidige dronning utviser på en dømmekraft som er helt fraværende.

Ja, dette ser jo virkelig ikke bra ut.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 minutt siden):

Ja, dette ser jo virkelig ikke bra ut.

Nei, og dette må få konsekvenser.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Bare så det er sagt. Kommunikasjonen mellom de kan ikke bagatelliseres, den fremstår som meget tett og forbi overfladisk. På tross av flyskrekk så hadde hun flere turer over til USA for å møte denne fyren.

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Hebbe-lille skrev (5 minutter siden):

Bare så det er sagt. Kommunikasjonen mellom de kan ikke bagatelliseres, den fremstår som meget tett og forbi overfladisk. På tross av flyskrekk så hadde hun flere turer over til USA for å møte denne fyren.

Herregud, dette nærmer seg jo vennskap 😕 Jeg forstår ikke at det er mulig, at noen kan ha så elendig dømmekraft. Dette kan vi ikke spare henne for, det går ikke.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og jeg er altså en av dem som har sagt og forstått at hun drar bort nå og berømmet at hun verner seg selv. Men at dette sprekker samtidig er jo tvilsomt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Natttåke skrev (3 minutter siden):

Herregud, dette nærmer seg jo vennskap

Det kan man trygt si, Se og Hør har mye materiale de kan lage en story på. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hebbe-lille skrev (Akkurat nå):

Det kan man trygt si, Se og Hør har mye materiale de kan lage en story på. 

Ja, jeg anser ikke SE og hør som den beste kilden, ,men jo,,,

• Liker 1
Skrevet

Her burde hun ha vært mer åpen om hva kontakten gikk ut på, slik at man hadde sluppet å fått dette i fleisen som en bombe. Det har jo spøkt lenge for at filene skulle bli offentliggjort.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Her burde hun ha vært mer åpen om hva kontakten gikk ut på, slik at man hadde sluppet å fått dette i fleisen som en bombe. Det har jo spøkt lenge for at filene skulle bli offentliggjort.

Helt åpen, enig! Hun vet jo hva hun har gjort eller ikke gjort.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg anser ikke SE og hør som den beste kilden, ,men jo,,,

NRK kommer ikke til å grave i dette :filer:

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Natttåke skrev (3 minutter siden):

Og jeg er altså en av dem som har sagt og forstått at hun drar bort nå og berømmet at hun verner seg selv. Men at dette sprekker samtidig er jo tvilsomt.

Hvorfor det? Alt er jo mega korrupt i usa så hun kan fint ha fått varsler om at dette lekkes

Endret av blvck
  • Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet
blvck skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? Alt er jo mega korrupt i usa så hun kan fint ha fått varsler om at dette lekkes

Ja, det er jo det jeg mener at der er tvilsomt at hun drar bort nettopp nå.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt åpen, enig! Hun vet jo hva hun har gjort eller ikke gjort.

Javisst. Og ikke bare hun, men de andre som også er nevnt... Har de ikke gjort noe shady, er det ikke et problem å si det. Med en gang man lar vær å si noe, og heller blir møtt med sluppede filer, er det jo straks verre.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, det er jo det jeg mener at der er tvilsomt at hun drar bort nettopp nå.

Sorry, da misforstod jeg! 

• Hjerte 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Javisst. Og ikke bare hun, men de andre som også er nevnt... Har de ikke gjort noe shady, er det ikke et problem å si det. Med en gang man lar vær å si noe, og heller blir møtt med sluppede filer, er det jo straks verre.

Helt sant, så denne feingen under tepper bør både kongevennlige og ikke kunne omforenes om at er forkastelig.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
blvck skrev (Akkurat nå):

Sorry, da misforstod jeg! 

No worries, jeg jobber med å bedre  klarspråk, men er ikke alltid like god :)

• Hjerte 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...