Gå til innhold

Kongehuset

Tråden gjenåpnes automatisk den kl. 06:00

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd. Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesifikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

I forbindelse med den kommende høyprofilerte saken rundt Marius Borg Høiby vil også denne tråden bli stengt på natten, samt i helger da vi ikke har mulighet til å konsant overvåke tråden hele døgnet. Tråden kan også bli stengt i perioder utenom dette for moderering, men vi ønsker hovedsakelig å unngå dette. 

Denne tråden omhandler medlemmene av Kongehuset.  Diskusjoner rundt Marius Borg Høiby skal gjøres i egen tråd. 

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hebbe-lille skrev (13 minutter siden):

Det står ikke hvem av barna som er med. 

https://www.aftenposten.no/norge/i/pBpboW/nye-epstein-dokumenter-epstein-ville-hjelpe-kronprinsesse-mette-marit-med-tannbleking?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Sitat frå Aftenposten Publisert: 30.01.2026 22:10 | Oppdatert: 30.01.2026 22:55(tekstmeldingsdialog):

19.09

We r coming over

Kronprinsesse Mette-Marit
19.11

Great

Jeffrey Epstein
19.16

If you Walk towards the other side we’ll meet on the way

19.16

Im walking with the kids

Endret av Vonbrotenrojalist
Kjeldepresisering
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ms.Hannigan skrev (2 minutter siden):

Nå gir behovet for en lengre privat ferie, enda mer mening.

Det same slo meg.

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (3 minutter siden):

Har ventet på det..

Jeg , også …,

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
Natttåke skrev (15 minutter siden):

Var Marius der?

Det vil såfall forklare en god del

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Vonbrotenrojalist skrev (15 minutter siden):

Sitat frå Aftenposten Publisert: 30.01.2026 22:10 | Oppdatert: 30.01.2026 22:55(tekstmeldingsdialog):

19.09

We r coming over

19.11

Great

Jeffrey Epstein
19.16

If you Walk towards the other side we’ll meet on the way

19.16

Im walking with the kids

Jeg regner med med the kids refererer til MMs barn? Og at hun ikke hadde med noen  andre barn dit ? Å ta med barn til Epstein høres  uansett ikke helt bra ut🥶

Endret av FruR
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Krinoline skrev (17 minutter siden):

Hun hadde kontakt med ham fordi hun er en sosial klatrer uten utdannelse og talenter. Og han hadde kontakt med henne fordi de et fascinert av «kongelige» i USA.

En landens enkel sjel fra Vågsbygd ble nok imponert over hans kjendisnettverk. Det her var jo i perioden hvor MM bygget opp et solid nettverk av kjendisvenner. Kanskje hun lot seg bergta av dette. At Epstein var en enkel vei inn til disse Hollywoodkjendisene. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Hebbe-lille skrev (1 time siden):

Omfattende kontakt er ikke lett å bortforklare med at «alle andre hadde også kontakt med den pedofile ekle mannen». Når forklaringen på at kronprinsessen valgte å bryte kontakten er fordi «hun (Mette)  opplevde at Epstein prøvde å bruke forbindelsen», ikke fordi hun på eget inititativ skjønte at å ha omfattende kontakt med en overgriper er moralsk forkastelig. Ikke mye girls girl over denne kommende dronningen. 

Hun har jo løyet uansett og minimert kontakten hun hadde med Epstein utad, og er ikke et troverdig og ei heller et verdig dronningemne. Angående  Marius har hun fra før av vist en elendig dømmekraft.

MM (og hennes rådgivere) var et googlesøk fra å finne ut av hvilken mann Epstein var, jeg nekter å tro at hun ikke visste! Forhåndsregler må man ta som medlem av kongehuset!

Endret av K_mb
  • Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 14
Skrevet
FruR skrev (11 minutter siden):

Jeg regner med med the kids refererer til MMs barn? Og at hun ikke hadde med noen  andre barn dit ? Å ta med barn til Epstein høres  uansett ikke helt bra ut🥶

Håper virkelig ikke det er kids som i unge jenter på 14ish som Epstein kjente …

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Det som fremkommer i dokumentene om kronprinsesse Mette er alvorlig. Det er lett å flåse om innholdet, men her må pressen kjenne sin besøkelsestid og dele de dokumentene som viser hvor tett kontakten mellom denne seksual forbryteren og Norge sin neste dronning har vært.  Det nevnes øytur, og en del andre detaljer som er totalt upassende for et medlem av det norske kongehuset. 

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
FruR skrev (23 minutter siden):

På dette tidspunktet var Epstein dømt for sex med mindreårig. Og det var offentlig kjent.

Dette er så ille at jeg synes synd på henne. At hun selv er skyld i rotet, hindrer meg ikke i å synes synd på henne. På en måte synes jeg mer synd på henne av den grunn.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Nymerïa skrev (1 minutt siden):

På dette tidspunktet var Epstein dømt for sex med mindreårig. Og det var offentlig kjent.

Dette er så ille at jeg synes synd på henne. At hun selv er skyld i rotet, hindrer meg ikke i å synes synd på henne. På en måte synes jeg mer synd på henne av den grunn.

Hun kaller Epstein, en seksualforbryter  for «Love». Hun har oppført seg idiotisk, klarer ikke å syns synd henne. 

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Har rådgiverne sovet på jobb? Har de og hun selv bare ikke fått med seg det som kom frem ganske lenge før første kontakt? Det går jo nesten ikke an.

Endret av -Pusheen-
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Man kan ha flere tanker i hodet. Man kan være medfølelende for noe og reagere på annet. Vi er ikke sorrthvit, men dette er helt klart langt over grensene.

Endret av Natttåke
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

Har rådgiverne sovet på jobb? Har de og hun selv bare ikke fått med seg det som kom frem ganske lenge før første kontakt? Det går jo nesten ikke an.

Nei, enig!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Natttåke skrev (Akkurat nå):

Man kan ha flere taker i hodet. Man kan være medfølelende for noe og reagere på annet. Vi er ikke sorrthvit, men dette er helt klart langt over grensene.

100%

• Liker 5
Skrevet

Veldig spesielt at kveldsnytt hadde Epstein filene som hovedoppslag, men kun ang. Torbjørn Jagland. Kronprinsessen ble ikke nevnt. Helt merkelig!

Og ja, det er fullt ut forståelig at det nå kan bli litt vel mye for de med blått blod her i landet, men dette er jaggu så selvforskyldt, så underkommunisert, så bagatellisert... Omtrentlig omgang med ærligheten synes å være et fremtredende problem som åpenbart går i generasjoner i enkelte familier.

Blir så andpusten av alt det mindre bra de kongelige foretar seg...

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
-Pusheen- skrev (Akkurat nå):

100%

Vår fremtidige dronning utviser på en dømmekraft som er helt fraværende.

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud,dette er ille. Og kom ikke her å si at hun som Norges kronprinsesse ikke visste i 2011. Jeg spyr

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Nymerïa skrev (6 minutter siden):

Så tenker jeg at man må stå i rotet man selv er skyld i. Skulle da bare mangle, det må alle som blir avslørt gjøre.

Det er ikke synd i henne fordi hun blir avslørt, den er jeg ikke med på. Hun kan ikke få i pose og sekk. Hun skal være sin rolle bevisst og akte deretter. 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...