AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:05 #1 Skrevet søndag kl. 10:05 Dere som jobber i barnehage og har senvakt. Går dere hjem når siste barn blir henta på avdelingen? Anonymkode: d2323...b3f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:10 #2 Skrevet søndag kl. 10:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere som jobber i barnehage og har senvakt. Går dere hjem når siste barn blir henta på avdelingen? Anonymkode: d2323...b3f Ja hvis jeg hadde ryddet ferdig så gikk jeg alltid når siste barn gikk. Anonymkode: f4564...af1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:13 #3 Skrevet søndag kl. 10:13 Nei. Jeg jobber selvfølgelig alltid til arbeidstiden min er ferdig. Det er jo ALLTID arbeidsoppgaver i en barnehage. Anonymkode: 2ea2e...26c 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:17 #4 Skrevet søndag kl. 10:17 Der jeg jobbet skulle vi gå når vi var ferdig. Så hvis siste barnet var hentet kl 15.30 og var ferdig å rydde og satt på oppvaskmaskin med flasker og vaskemaskin så dro vi. Vaske hjelp åpnet oppvaskmaskin når ho kom og hang opp klutter osv Anonymkode: 34f3d...1f3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:18 #5 Skrevet søndag kl. 10:18 Nei, vi har arbeidstid til 16.30 uansett. Kan gå typ 5 minutter før om det er tomt for barn. Anonymkode: 3bd99...93f
Stavangerrrr Skrevet søndag kl. 10:21 #6 Skrevet søndag kl. 10:21 Det er alltid barn til stengetid, ganske ofte blir vi stående over fordi foreldrene kommer rett før 16:30, og ikke klarer å komme seg ut, jeg kommer meg aldri ute døren før minst 10 min etter stengetid, er alltid litt å ta etter at siste barn har gått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå