AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:35 #1 Skrevet søndag kl. 09:35 Noen som har tips til en sovesofa som er god å ligge i? Anonymkode: 8a601...89e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:41 #2 Skrevet søndag kl. 09:41 Hovden. Føles ut som en ordentlig seng. Anonymkode: 92c34...819
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:27 #3 Skrevet søndag kl. 12:27 Vi har Forma sovesofa XL fra Bohus. Brukes som sofa i stua, men er helt fin å sove på også! Sleng på en passe tykk overmadrass (som kan oppbevares under når den ikke er seng) så føles det helt som vanlig dobbeltseng ☺️ Anonymkode: 2dd14...7df
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:42 #4 Skrevet mandag kl. 20:42 Takker for tips! Noen billigere? Skal brukes på gjesterom, så føler ikke helt for å bruke 5sifret sum på noe som kanskje blir brukt max 5-6 ganger i året 😅 Anonymkode: 8a601...89e
solsolsol Skrevet tirsdag kl. 12:03 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:03 (endret) Vi har den her (tror jeg, men eldre versjon), man kan velge madrass selv og den er enkel å slå opp og ned. Liker den veldig godt både som seng og sofa, men har ikke plass til sengetøy og i tillegg ganske stygg..https://www.ikea.com/no/no/p/nyhamn-3-seters-sovesofa-med-pocketfjaermadrass-naggen-mork-gra-s99494620/ Endret tirsdag kl. 12:09 av solsolsol
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:00 #6 Skrevet tirsdag kl. 21:00 solsolsol skrev (8 timer siden): Vi har den her (tror jeg, men eldre versjon), man kan velge madrass selv og den er enkel å slå opp og ned. Liker den veldig godt både som seng og sofa, men har ikke plass til sengetøy og i tillegg ganske stygg..https://www.ikea.com/no/no/p/nyhamn-3-seters-sovesofa-med-pocketfjaermadrass-naggen-mork-gra-s99494620/ Stygg ja 😅 Men den er god? Pocketfjær eller skum? Anonymkode: 8a601...89e
solsolsol Skrevet onsdag kl. 08:55 #7 Skrevet onsdag kl. 08:55 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Stygg ja 😅 Men den er god? Pocketfjær eller skum? Anonymkode: 8a601...89e Man kunne velge mellom flere forskjellige da vi kjøpte, er vel ikke fjær i vår tror jeg. Synes den er kjempegod, men jeg er også en sånn som liker å ha beina oppi sofaen. Har den på tv-stua nå. Jeg pleier å sove der om vi får langtidsbesøk (så får de rommet vårt med litt mer privatliv), synes den er kjempegod, men verdt å prøve på butikken først da.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:33 #9 Skrevet onsdag kl. 09:33 Jeg har ikke prøvd denne, men synes den ser veldig grei ut. Vurderte selv om jeg skulle hatt en sovesofa, men kom til at jeg har nok gjestesenger. https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=447792456 Anonymkode: d078f...b6b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Skal den kun brukes som en gjesteseng noen netter pr år, eller skal rommet også brukes som ett oppholdsrom? Jeg synes Ikea Holmsund er god, både for å sitte i, og sove på. Så hvis gjesterommet skal være TV-rom eller lignende oppholdsrom så vil jeg anbefale den. Skal rommet hovedsaklig brukes som gjesterom, og ellers stå ganske urørt, så kan en dagseng være bra, som en Brimnes eller Hemnes. Jeg har Holmsund sovesofa i stue, og bruker den daglig som vanlig sofa. Brukte den også som ekstraseng tidligere da jeg ikke hadde gjesterom. Har hatt den i 6-7 år nå. På gjesterommet har jeg Brimnes dagseng, for å ha noe som ikke tar så mye plass, men som kan brukes som enkeltseng og dobbeltseng, og har oppbevaring under. Anonymkode: b63c3...4cd
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Vi har hatt Hemnes med en god madrass. Anonymkode: 48052...bb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå