Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tok slanke operasjon i 2019 har gått ned 70 kg (Dual switch).  Og i 2025 tok jeg bukplastikk T snitt,  det angrer jeg på , på grunn av att tarmene ble ødelagt av å gå med korsett i 6 uker. Hadde ikke problemer i det hele tatt helt fra 2019 til 2025. Men nå 7 mnd etter bukplastikk er magen hoven etter bare 1 litt tung dag med litt løfting eller gå mye.  Nå skal jeg inn på sykehus i uken å se hva som har skjedd.  Er det noen andre som har opplevd noe av dette.  De har utelukket tarmslyng 

Endret av helle2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig rart ut at tarmene skal bli ødelagt av å gå med kompresjonsbodyen. Bukplastikk er ikke i nærheten av tarmene, og berører ikke disse i det hele tatt. Hvis det er noe som er galt med tarmsystemet er det slankeoperasjonene som er grunnen, og det er en helt kjent komplikasjon, og en grunn til at mange ikke tar slankeoperasjon.

Anonymkode: ea53d...d9e

• Liker 2
Skrevet

@Helle2 i dag er tirsdag, hva sa de i går? Fant de ut av noe?

Skrevet

Er ikke sikkert det har noe med korsett å gjøre,  det kan være at tarmen beveger seg i hulrom i magen eller at du har fått samenvoksinger pga arr.

Har 0 problem etter t-snitt. Men har fått samenvoksing i tarm, som de har løsnet opp nå

Jeg fikk og beskjed å helst ikke ta tunge løft på ca 12 mnd der jeg ble operert 

Anonymkode: 10135...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...