AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Litt hardt å svelge at jeg snart blir 40. Har dere noen oppmuntrende ord? Har hørt noen si st livet faktisk blir bedre etter denne overgangen. Anonymkode: 13dac...f7f
Maleficenta Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Litt hardt å svelge at jeg snart blir 40. Har dere noen oppmuntrende ord? Har hørt noen si st livet faktisk blir bedre etter denne overgangen. Anonymkode: 13dac...f7f Det er ikke så ille å bli 40 som du tror. 40 er de nye 30 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar Hva er vanskene dine med å bli 40? Gammel og ferdig? Jeg har aldri skjønt den redslen for å bli eldre. Noen har kanskje latt seg påvirke for mye av SoMe og vektlegger det overfladiske i stede for det som er ekte. Man har dette ene livet, og man er glemt etter noen generasjoner så det er bedre å gjøre mest mulig ut av det og feire hver dag man får. Ingen en du selv bryr seg nevneverdig over at du blir 40, så dette er et problem du skaper selv. Var du bra nok som 39 er du bra nok som 40 også. Anonymkode: 962b7...f9e
makkapakka Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar Ingen som hindrer deg i å oppføre deg som en barnslig 20 åring for det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar Jeg er 51, og kan berolige deg😄 Både 40 og 50 er helt fint👍 Faktisk var jeg mer stressa da jeg ble 30; da følte jeg at jeg vinket farvel til ungdommen😄 Vi lever her og nå, og glemmer ofte at vi også forandrer oss innvendig med åra. Heldigvis! Tenk deg hvordan 18-åringens tankegang hadde funket i en 40 år gammel kropp😆 Nå er barna mine voksne og jeg har god tid til meg selv igjen. Jeg har fått selvtillit nok til å prioritere det som gjør meg godt, og da merker jeg at jeg liker hverdagene nesten like godt som helger og ferier. Anonymkode: f7884...f9a
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Du er jo heldig som får leve så lenge. Ikke alle her i verden er like heldige som deg. Anonymkode: d19fa...d58 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar Overgang? Hva mener du? Anonymkode: 0147c...e0f
Thyra Skrevet 1. februar #9 Skrevet 1. februar Skulle ønske jeg snart ble førti, men det er ti år siden...
AnonymBruker Skrevet 1. februar #10 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Litt hardt å svelge at jeg snart blir 40. Har dere noen oppmuntrende ord? Har hørt noen si st livet faktisk blir bedre etter denne overgangen. Anonymkode: 13dac...f7f Ikke så oppmuntrende, men mer I feel you. Føler jeg nesten ikke husker 30-årene og føler jeg har kastet så mye bort på den tiden. Også plutselig er jeg 40 år 😭 Anonymkode: 05c70...4de 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke så oppmuntrende, men mer I feel you. Føler jeg nesten ikke husker 30-årene og føler jeg har kastet så mye bort på den tiden. Også plutselig er jeg 40 år 😭 Anonymkode: 05c70...4de Ja, sånn jeg og ser det Anonymkode: 13dac...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar #12 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er vanskene dine med å bli 40? Gammel og ferdig? Jeg har aldri skjønt den redslen for å bli eldre. Noen har kanskje latt seg påvirke for mye av SoMe og vektlegger det overfladiske i stede for det som er ekte. Man har dette ene livet, og man er glemt etter noen generasjoner så det er bedre å gjøre mest mulig ut av det og feire hver dag man får. Ingen en du selv bryr seg nevneverdig over at du blir 40, så dette er et problem du skaper selv. Var du bra nok som 39 er du bra nok som 40 også. Anonymkode: 962b7...f9e Ja, er kanskje det med sosiale medier. Er også evig singel og føler meg litt ferdig Anonymkode: 13dac...f7f
AnonymBruker Skrevet 1. februar #13 Skrevet 1. februar Var ille å bli 30, men å bli 40 var fint. Du har en fin alder foran deg. Gratulerer! Anonymkode: da974...785
AnonymBruker Skrevet 1. februar #14 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ille å bli 30, men å bli 40 var fint. Du har en fin alder foran deg. Gratulerer! Anonymkode: da974...785 Helt enig! Anonymkode: 96dc8...423
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå