AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Ca 15 gram gull. Smykker fra mormor som har ligget i skuffen i 30 år. Det er jo ikke min stil, men arv er arv samtidig snakk om noen tusen. Hadde dere solgt? Anonymkode: 5d99a...053 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Lurer på det samme selv. Prisene er jo rekordhøye sier de. Men jeg aner ikke hvor det er lurest å sende til. Jeg har bare noen få gram da av gull som jeg har kjøpt selv. Hadde jeg hatt 15 gram hadde jeg iallfall solgt 😅 Anonymkode: 3d20a...0db
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar Nope. Isåfall skulle du gjort det forrige uke. Anonymkode: e2189...03e
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ca 15 gram gull. Smykker fra mormor som har ligget i skuffen i 30 år. Det er jo ikke min stil, men arv er arv samtidig snakk om noen tusen. Hadde dere solgt? Anonymkode: 5d99a...053 Hadde prøvd å sette meg inn i hvem/hva som hadde produsert smykkene. Det kan være at du får en bedre pris på en som samler på slikt enn hva du får for vekta ⚖️ Anonymkode: 005c9...ee6
Spinnvilla Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Nei. Da måtte jeg i såfall ha vært i pengeknipe, og det var siste utvei
Fru Uperfekt Skrevet 1. februar #8 Skrevet 1. februar Nei, det skjer ikke det tilhører ikke meg men men mine etterkommere
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Skrevet 1. februar Jeg ønsker ikke å sende det i posten, og ble litt skeptisk da jeg i butikken fikk en helt annen pris enn det som står på nettsidene. Samt at det sto ingen gebyr, noe som heller ikke stemte. Anonymkode: 14ce2...0e2
Snipa Skrevet 1. februar #10 Skrevet 1. februar Men hvis jeg vil selge, hvor gjør jeg det tryggest? Har ikke arvegull, men et par småting fått av tidligere kjærester.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Skrevet 1. februar Snipa skrev (45 minutter siden): Men hvis jeg vil selge, hvor gjør jeg det tryggest? Har ikke arvegull, men et par småting fått av tidligere kjærester. Jeg har solgt gullsmykker på Finn og fått mer for dem enn bare prisen for vekten i gull. Det var ganske klassiske smykker som aldri ble brukt, så de var ikke så vanskelige å selge. Anonymkode: 0f829...a13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå