Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Holder på å pusse opp, og i stua har jeg lyst til å ha tapet på en vegg. Har lyst på noen store blomster eller liknende, litt 70- tallstil, kanskje. Er det noen som har tips om hvor jeg finner tapet som ser litt "design" ut uten å koste skjorta? Rett nok er det bare en vegg, men den er relativt stor (Har ikke målt opp, men vil tippe 4 meter lang, uten vindu)
Fru Fomle Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 (endret) Åhlens har begynt å selge tapet, kanskje du kan finne noe som passer der? De er veldig billig, men jeg vet ikke hvor god kvalitet det er. Vi har tapetsert en vegg på soverommet med denne tapeten: Den ble kjøpt på en Fargerike-butikk og kostet ca. 500,- per rull. Vi kjøpte 3 ruller, men brukte bare 1 1/2. Veggen er ca. 3 m bred. Endret 6. april 2006 av Fru Fomle
Gjest Asti Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 (endret) . Endret 27. september 2017 av Asti
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Åhlens skal jeg jammen sjekke! Liker den butikken godt. Når det gjelder kvalitet så er jo dette litt en motegreie, så det er langt fra sikkert at jeg vil ha det sånn om 10 år. Men at det er mulig å sette den opp uten å få masse bukler og liknende er såklart en fordel. (Fint soverom, forresten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå