Gå til innhold

Tror dere at dere er gode i senga

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Det er altfor lenge siden, så tror ikke jeg veit

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...godt spørsmål. Vanskelig å bedømme sånt selv må jeg si. Sambo sier jo så klart at jeg er god, men jeg vet ikke helt jeg... Er sikkert sånn midt på treet

Gjest Gjest
Skrevet

Overraskende ubeskjeden til meg å være må jeg bare innrømme at jeg er fantastisk med den rette mannen. Noe som for meg innebærer å ha ekte følelser. Hva jeg legger i det? Lidenskap, begjær, utholdenhet, oppmerksomhet, kreativitet. Og selvfølgelig et totalt fravær av komplekser eller hemninger. I'm good. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Er super, sier elskeren. Er trang, selv etter 4 barn (mye knipeøvelser, ja), liker å finne på noe nytt innimellom, er veldig åpen om sex, snakker mye om sex, har veldig ofte lyst på sex. Elskeren min mener jeg er den beste han noen gang har hatt og at det tenner han veldig at jeg er så åpen om sex, han sa en gang at jeg var så hærlig "dirty". Vi har hatt sex i alle rom i huset nå, hehe så nå når våren kommer så må vi prøve oss ute i det fri....

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Om jeg er god i senga?

Absolutt :ler:

Er dog ikke perfekt, så jeg jobber stadig med å forbedre meg. Og så forbedrer jeg mannen i samme slengen. Vi har det morsomt sammen, ja ;) Og har beholdt gnisten etter ca 140 år sammen, ikke dårlig bare det...

Gjest Gjest
Skrevet
Vi har det morsomt sammen, ja ;)  Og har beholdt gnisten etter ca 140 år sammen, ikke dårlig bare det...

Nei det må jeg si. Jeg er virkelig imponert! Det krever nok både sin mann og sin kvinne å beholde gnisten etter 140 år! :klappe::hoho:

Også 140 år med samme partneren da! Kjempeimponert! :grine2:

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet
Nei det må jeg si. Jeg er virkelig imponert! Det krever nok både sin mann og sin kvinne å beholde gnisten etter 140 år!  :klappe:  :hoho:

Også 140 år med samme partneren da! Kjempeimponert!  :grine2:

Ikke så kjapt i svingene, nå, gjest!

Hvis du leser nøye, ser du at det står "ca 140 år".

Hehe :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke så kjapt i svingene, nå, gjest!

Hvis du leser nøye, ser du at det står "ca 140 år".

Hehe :sjarmor:

:grine2:

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, jeg suger skikkelig

Det er etter hva jeg har hørt en høyt skattet kvalitet.

Skrevet
Det er etter hva jeg har hørt en høyt skattet kvalitet.

:ler:

Har ikke fått noen klager selv heller :sjarmor:

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet
Jeg og kjæresten min er gode sammen :sjarmor:

bøyer meg for dette svaret. sammen er vi dynamitt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...