Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Jeg spør rett ut. Tror dere at dere selv er gode i senga ?.
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Skal høre med elskeren. Selv vil jeg si at jeg er helt middels.
Snefrid Frost Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 Jeg er en super sex-partner, og har det skriftlig. Riktignok fra mannen min, men flott å ha det liggende i mitt svært personlig skrin
Gjest Varg-Menja Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 Nei, jeg har for mange hemninger og er for dårlig til å kommunisere. Men jeg vet hvilke feil jeg har, og jobber med dem.
Gjest King James II Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 Jeg er den verste sex opplevelsen et menneske kan få....
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Ja, etter reaksjonene hans å dømme, og det at han har lyst på meg, tror jeg det. Men hvordan kan egentlig ei jente være god i senga, sånn bortsett fra ridning?
Buster Skrevet 6. april 2006 #10 Skrevet 6. april 2006 Vil ikke påstå at jeg er et godt ligg, jeg kan være både reservert og ikke den beste til å ta iniaitiv til sex. Derimot vet jeg at jeg gjør det jeg kan for at vi begge skal ha mest mulig nytelse sammen med den man er glad i, og har sex med. Har ikke fått noe klager, utenom at man skulle verdt flinkere til å vise iniaitiv.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #11 Skrevet 6. april 2006 Men hvordan kan egentlig ei jente være god i senga, sånn bortsett fra ridning? ← Hva har 'woman on top' med å være god i senga og gjøre? Tror det kreves litt mer enn det for å bli betraktet som god...
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #12 Skrevet 6. april 2006 Hva har 'woman on top' med å være god i senga og gjøre? Tror det kreves litt mer enn det for å bli betraktet som god... ← Ja, det var det jeg spurte om, jo. For det er den eneste stillingen vi har kontrollen egentlig. Jeg spør hva som kvalifiserer ei jente i å være god i senga. At hun beveger seg mye, stønner og klorer og kniper igjen?
Superlammet Skrevet 6. april 2006 #13 Skrevet 6. april 2006 Etter hva dama sier så er jeg nok en racer i senga! Men det kan godt hende at ei annen ville synes jeg var skikkelig dårlig.. Smak og behag, og min kjære og jeg synes vi passer ypperlig sammen og har utrolig bra sex. Hva som gjør at ei jente er bra i senga? Det kan være så mangt. Det kommer også helt ann på hva gutten synes er snadder. Noen liker det trangt, andre liker at det er litt plass. Noen liker at jenta bruker musklene i musa, andre synes det er ekkelt.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 6. april 2006 #15 Skrevet 6. april 2006 Alene er jeg middels på gode dager. Sammen med kjæresten min kan vi allikevel ha det helt strålende!
Gjest Shadowlyn Skrevet 6. april 2006 #16 Skrevet 6. april 2006 Eksen min synes det men jeg føler det ikke..
Gjest *nurket* Skrevet 6. april 2006 #17 Skrevet 6. april 2006 I følge han jeg har meg med så er jeg vanvittig god
Gjest lurven Skrevet 6. april 2006 #18 Skrevet 6. april 2006 (endret) med min nåværende partner er jeg kjempeflink. men sånn er det jo ikke hver gang, handler om kjemi Endret 6. april 2006 av lurven
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #19 Skrevet 6. april 2006 Av og til er jeg super, andre ganger er jeg middels, og noen ganger er jeg kjip. I perioder synes jeg sex er vanvittig deilig, andre ganger vil jeg ha kroppen min i fred. Jeg kan være deltagende og aktiv, men også litt tilbaletrukket og reservert. Alt etter dagsform og humør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå