AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Og hvem tar initiativet? Når var sist? Anonymkode: 4423b...afb
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Nesten aldri. En gang i året da vi samles til julebord. Vi er alle mødre og bor et stykke unna hverandre, dagene og helgene er hektiske. Anonymkode: 6c5cc...1a3 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Aldri. Kanskje treffer en eller to 10 minutter en gang i året. Anonymkode: 002e2...5a9
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Exn er min eneste venn, så vi møtes men han vil egentlig aldri finne på noe fordi han er så mye opptatt og fordi jeg er en ex. Mest at vi cammer på snap og prater i telefonen. Men vi hadde en film kveld for litt siden. Jeg tok først initiativ, men så tok han det etterpå fordi han kunne ikke, så kunne han allikevel. Savner å ha venner å finne på ting med, men det kjennes litt skummelt ut etter å ikke ha hatt noen på lang tid. Kjenner dere på frykten å ikke være underholdene eller tilgjengelig nok for en nærere venn? Eller venne gjeng? Anonymkode: 5733d...0de
frøkna Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Jeg er småbarnsmor på 35. Har to små venninnegjenger som jeg møter en kveld kanskje annenhver måned.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden 40 år og ingen barn, men samboer. Ser venner altfor sjeldent og har egentlig ingen nære lenger. Er ensom. Anonymkode: caafc...f47 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Ganske lite med mine nærmeste venner nå for tiden fordi vi er i helt forskjellige faser av livet. Jeg er etablert med mann og små barn, mens de fleste av mine venner fortsatt er single/samboere/kjærester uten barn som fortsatt er mye på fest og sånn. Merker at jeg ikke er helt der😅 men har fått tettere kontakt med flere som tidligere kun har vært bekjente (som jeg gikk på vgs med, f. eks.), som er litt mer på samme sted i livet mtp. barn. Og det er jo veldig koselig! Kan møtes en dag i uka for kaffe, f. eks. Anonymkode: 797c4...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Så sjeldent jeg klarer. Anonymkode: 70fea...bdf
Gyllen Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Er 44 år, samboer og 3 relativt store barn. Møter mine venninner flere ganger i uken, går som regel på kveldsturer. Men har og venninneklubb og møtes for det annenhver uke. Venninnene mine er en stor rikdom❤️ 1 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Varier. Ei venninne har jeg fast avtale med helgebesøk hos hverandre hver vår. Ei venninne møter jeg hver gang vi begge er på besøk der vi vokste opp samtidig - 3 - 5 ganger i året + innimellom er på helgebesøk hos hverandre. Ei venninne møter jeg fast hver gang vi har sommerferie. Ei venninne reiser jeg på tur med en gang i året + at vi møtes hver gang hun er i bygda. 3 - 4 andre venninner møter jeg sporadisk gjennom året. Varier hvor ofte.
Crazydoglady Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Og hvem tar initiativet? Når var sist? Anonymkode: 4423b...afb Varierer stort. Jeg er naturlig nok mest med de som jeg har mye til felles med her og nå, rett og slett av praktiske årsaker. Har barn å lite "fritid" så det blir jo mest med folk som er enkle å flette inn i hverdagen. Samt de som jeg spiller med vi snakkes jo hver dag som regel så da er det jo mye enklere at det droppes random og spontane planer der. Vi har vell adhd og div hele gjengen både de jeg omgås mye nå og andre som jeg var mer med før. Jeg tar gjerne initiativ når jeg kommer på det. Driter i hvem som gjorde hva sist eller mest eller minst så lenge jeg har inntrykk av at folk vil være med meg. I andre perioder sliter jeg mer selv og blir stille, sånn er det bare, men prøver å være flink til å si ja da viss andre spør. Når jeg hadde hund og ikke barn var det andre venner som jeg traff hver uke eller til og med hver dag som jeg nå treffer mye sjeldnere. Men det er jo fordi de ikke nødvendigvis er så gode til å ta initiativ de heller så da blir det sånn. Vi er alle gode venner uansett hvor ofte eller sjelden vi møtes. -Spiller online og skravler med en del venner daglig, gjelder de som gamer, ikke alle gjør det. -Har venner i ca samme livssituasjon/barn på samme alder osv som vi treffer kanskje ett par ganger i mnd med barn og 1-2 ganger bare oss voksne ute å tar en kaffe eller noe. Varierer litt. -Har venner jeg fortsatt anser som mine nærmeste og gode venner som er opptatt på sin kant og jeg på min, treffes kanskje 2-3 ganger i året. Kvinne, straks 40. Endret 8 timer siden av Crazydoglady 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden Vet ikke. Kanskje en dag i uken i snitt. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Har samboer så henger sånn sett med min beste venn henimot hver dag. Anonymkode: d4982...345
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden Sjeldnere og sjeldnere.. Anonymkode: 6c412...571
Strigiformes Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hvem tar initiativet? Når var sist? Anonymkode: 4423b...afb Vi har klubb og samles en gang i måneden om vi har overskudd. Så prøver vi å huske på hverandre, om det skjer noe gøy som vi har muligheten til og være med på. Ellers er jeg så heldig, og har en veldig god venninne ikke langt unna her jeg bor. Så da blir det noen spontane småtreff innimellom. Jeg er veldig heldig og har et stort nettverk, og har stort sett ofte noen å snakke med, om jeg trenger det og ønsker det. Er dessverre ikke alle jeg kar kapasitet til med tanke på overskudd. Jeg må ta vare på meg selv. Endret 6 timer siden av Strigiformes 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Mitt sosiale liv er kollegaene mine, vi jobber ikke på samme avdeling men i samme firma. Spesielt en kollega er som min beste venninne, så jeg får dekket mitt sosiale behov med disse jentene. Jentene har jeg kjent i over 20 år og vi har delt det meste vi har vært igjennom, så vi er mer venner enn kollegaer. De er grunnen til at jeg gleder meg til å gå på jobb 🥰 ellers møter jeg barndoms venner på middag 2-3 gange i året, noen ganger bare 1 gang. Vi alle har barn og rekker ikke eller har energi til mye sosialt. Anonymkode: 95999...72e 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Jeg har ingen venner. Anonymkode: 41807...481
MissStiles Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden Det varierer. Ei venninne kan jeg se flere ganger i måneden, mens en annen venninne hver 3. måned. Mens en tredje venninne i ny og ne når vi trenger å prate eller vil komme oss ut. Men jeg vet jo at jeg kan sende melding dem å si fra om jeg vil prate eller møtes. Noen perioder har jeg behov for å være mer alene, mens andre perioder vil jeg være veldig sosial. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Jeg møter venninner 1-2 dager i uken. Jeg er småbarnsmor. Vi gjør gjerne noe hyggelig med barna sammen og så får vi vært sosiale samtidig. Anonymkode: b0eec...419
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Nesten aldri. Har fibromyalgi og trenger helgene til å hente meg inn etter en uke med jobb og trening De fleste forstår dette, men ikke alle. Jeg synes det er vanskelig å planlegge å møtes om f eks 5 dager, da jeg ikke vet hvordan kroppen er. Pga det har noen venner trukket seg unna Anonymkode: 64b78...b4e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå