Gå til innhold

Verdens styggeste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du hatt en sånn? SamTror faktisk dette er den eneste hunden jeg kunne hatt, rett og slett fordi den ser så morsom ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg får så vond av ham jeg. . :grine:

Skrevet

Syns så synd på han, jeg...

Jeg ville ikke gått hen og kjøpt meg en slik hund nei, men nå vil ikke jeg ha hund i utgangspunktet, da.

Skrevet

Så ikke hva som var så stygt med den, den er jo nærmest søt...

Gjest Gjest
Skrevet

Disse må da sees på som tragiske eksempler på hvor ille det kan gå med generasjoner av innavl?

Hunden har ikke tenner, kan ikke se skikkelig, kan ikke holde tunga inne i munnen... *synes fryktelig synd på, og håpe at folk snart tar til fornuft og slutter å avle frem slike stakkarer* :tristbla:

Tenk om det var sånn med mennesker.. "Nei jeg synes kjæresten min er sååå søt, han er tross alt dekket av vorter, tannløs, hårløs og omtrent blind. Det er jo sånne gutter som er de mest sexy".. :overrasket::sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Er det ikke lov å se sjarmen i skamstygge ting nå, heller? :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

kanskje se sjarmen i at han er så stygg, men han hadde et utall sykdommer og hudproblemer og var nærmest blind osv, mener han døde av en eller annen sykdom, og det synes ikke jeg er greit å avle frem...

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, men han var jo utrolig gammel også. Kanskje like greit å avlive dem før de blir sånn, egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel denne hunden ser bedre en en mange mennesker faktisk.

Gjest Gjest
Skrevet

hvilken hund? rasen, eller "ugly sam" som var nesten blind?

Skrevet

Jeg synes de er forferdelig stygge, og kunne aldri hatt noe slikt i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...