Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 10.

Fikk akutte sterke magesmerter, etter en time begunte jeg å blø, mye, blør mindre, men fortsatt litt  ennå etter en time, smertene er avtagende

Syns også blodet lukter fostervann.

Men sjekket med Doppler, og det er fortsatt hjertelyd.

Bør jeg kontakte legevakt? 
De kan vel ikke gjøre noe uansett?

Noen med kunnskap eller erfaringer?

Anonymkode: e77b7...539

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring å høre...om du mister er de vel dessverre ikke noe man kan gjøre. Men dra og få skjekket deg opp 

• Liker 1
Skrevet

jeg hadde bestilt time hos privat gyn

Anonymkode: 88036...838

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det? 

Anonymkode: 0de96...7b9

Skrevet

Er det mulig å høre med doppler så tidlig? Kan jo være dine egne hjerteslag. Akutte magesmerter og blod er dessverre ikke noe positivt. Blødninger alene kan ofte være tilfeldig. Men kun ultralyd kan vise. Håper det går bra❤️❤️

Anonymkode: 4f397...ffa

• Nyttig 4
Skrevet

Om du vil ha fagkyndige svar bør du ringe legevakten eller føden fremfor å spørre her inne. Håper spiren klarer seg❤️

Anonymkode: 648cb...72c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det mulig å høre med doppler så tidlig? Kan jo være dine egne hjerteslag. Akutte magesmerter og blod er dessverre ikke noe positivt. Blødninger alene kan ofte være tilfeldig. Men kun ultralyd kan vise. Håper det går bra❤️❤️

Ja det er mulig. Man hører veldig forskjell på egen puls og barnet sitt. Eneste er at man kan ta feil av morkaken/navelstrengen. 

Anonymkode: 09580...326

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hører tydelig med Doppler ja ligger på rundt 170, jeg har fire barn fra før, så ingen tvil.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det? 

Jeg har hatt minimalt med smerter i natt, livmor føles fortsatt litt øm og sår ut, blør litt nå på morningen . 

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt på legevakta, alt sto bra til alle testene av meg og  ultralyd av spiren i magen enn så lenge viste at alt så bra ut, aktiv liten tass, og anlegget satt godt… så ja, vente fortsatt. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt på legevakta, alt sto bra til alle testene av meg og  ultralyd av spiren i magen enn så lenge viste at alt så bra ut, aktiv liten tass, og anlegget satt godt… så ja, vente fortsatt. 

Har hørt flere som har styrtblødd men st det likevel har gått fint! Krysser fingrene 🤞🏻 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så godt å høre❤️❤️ Hva kunne smertene komme av? Har du sjekket om du har sånn hematom eller? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...