Stimo3012 Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Noen som har erfaring med bruk av Lithium ifm angst/psykiske problemer?
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Ja. Det skrudde ned angsten hos meg, og ingen andre bivirkninger enn at jeg fikk så mye psoriasis at jeg måtte bare slutte. De hjalp ikke 100%, men jeg likte de og skulle gjerne fortsatt i kombinasjon med noe annet, men som sagt så ble psoriasisen så gale at jeg måtte bare slutte. Men absolutt verdt et forsøk, og så kan dere heller koble på noe mer. Nå står jeg på 20 mg Cipralex som jeg ikke er helt fornøyd med pga bivirkningene. Skulle heller hatt Litium + 10 mg Cipralex for eksempel. Anonymkode: 95475...d57
Stimo3012 Skrevet 20 timer siden Forfatter #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Det skrudde ned angsten hos meg, og ingen andre bivirkninger enn at jeg fikk så mye psoriasis at jeg måtte bare slutte. De hjalp ikke 100%, men jeg likte de og skulle gjerne fortsatt i kombinasjon med noe annet, men som sagt så ble psoriasisen så gale at jeg måtte bare slutte. Men absolutt verdt et forsøk, og så kan dere heller koble på noe mer. Nå står jeg på 20 mg Cipralex som jeg ikke er helt fornøyd med pga bivirkningene. Skulle heller hatt Litium + 10 mg Cipralex for eksempel. Anonymkode: 95475...d57 Fikk du litium via fastlegen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå