AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Vi hadde date nummer to i går og endte opp med å ha sex, så kommer det frem at han ikke har testet seg for sykdommer på et par år og har hatt ubeskyttet sex med flere siden da. Jeg: Du vet at det er anbefalt å teste seg etter hver ny sexpartner. Han: Jeg har ikke hatt noe symptomer. Jeg: 90 % får ingen symptomer. Han: Jeg får bestille en test da. Det kommer også frem at han har hatt sex med forskjellige nasjonaliteter og over 100 stykker. Han sier han ofte bruker kondom, men det ble ikke gjort med meg. Jeg liker fyren som person, men dette synes jeg var veldig uansvarlig. Han virket ikke til å ha god kunnskap på dette med sykdommer og mannen er snart 60 år. Men jeg har jo vært like uansvarlig selv som ikke krevde kondom der og da. Jeg har ikke hatt sex på tre måneder og jeg testet meg etter sist partner som er en kompis av meg, og alt var fint. Han hadde uansett vært i forhold i ett år med eksen, så jeg visste en del om hans historie. Nå er jeg redd for å ha blitt smittet og må vente minst 6 uker for å teste seg. Tenk om han har gitt meg HIV? Hva er sannsynligheten for det? Han kom ikke inne i meg da vi ble enige om at han ikke skulle det. Anonymkode: 8673c...996
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Du er vel like uansvarlig som det han er, når du også valgte å ha ubeskyttet sex? Jeg shamer ikke, men dobbeltmoralen kan du vel legge bort. Anonymkode: bdb03...c46 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er vel like uansvarlig som det han er, når du også valgte å ha ubeskyttet sex? Jeg shamer ikke, men dobbeltmoralen kan du vel legge bort. Anonymkode: bdb03...c46 Hun visste ikke han har en ekstra ordinært farlig blanding av mulig smitte på seg. Hadde hun hadde hun nok ikke ligget med han. Anonymkode: 94f0c...701 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun visste ikke han har en ekstra ordinært farlig blanding av mulig smitte på seg. Hadde hun hadde hun nok ikke ligget med han. Anonymkode: 94f0c...701 Hun er uansett ansvarlig for egen helse, uavhengig av hva hun visste eller ikke visste. Anonymkode: bdb03...c46 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun er uansett ansvarlig for egen helse, uavhengig av hva hun visste eller ikke visste. Anonymkode: bdb03...c46 Han er ansvarlig for sin! Slutt å frata han alt ansvar! Han må være komplett blåst i skallen for å utsette noen for en menneskelig koktail av denne skalaen han bærer på i 2026. Anonymkode: 94f0c...701 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ansvarlig for sin! Slutt å frata han alt ansvar! Han må være komplett blåst i skallen for å utsette noen for en menneskelig koktail av denne skalaen han bærer på i 2026. Anonymkode: 94f0c...701 Ja, de er begge ansvarlig for egen helse, derfor sier jeg at TS skal legge bort dobbeltmoralen. Anonymkode: bdb03...c46
TLR Skrevet 58 minutter siden #7 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi hadde date nummer to i går og endte opp med å ha sex, så kommer det frem at han ikke har testet seg for sykdommer på et par år og har hatt ubeskyttet sex med flere siden da. Jeg: Du vet at det er anbefalt å teste seg etter hver ny sexpartner. Han: Jeg har ikke hatt noe symptomer. Jeg: 90 % får ingen symptomer. Han: Jeg får bestille en test da. Det kommer også frem at han har hatt sex med forskjellige nasjonaliteter og over 100 stykker. Han sier han ofte bruker kondom, men det ble ikke gjort med meg. Jeg liker fyren som person, men dette synes jeg var veldig uansvarlig. Han virket ikke til å ha god kunnskap på dette med sykdommer og mannen er snart 60 år. Men jeg har jo vært like uansvarlig selv som ikke krevde kondom der og da. Jeg har ikke hatt sex på tre måneder og jeg testet meg etter sist partner som er en kompis av meg, og alt var fint. Han hadde uansett vært i forhold i ett år med eksen, så jeg visste en del om hans historie. Nå er jeg redd for å ha blitt smittet og må vente minst 6 uker for å teste seg. Tenk om han har gitt meg HIV? Hva er sannsynligheten for det? Han kom ikke inne i meg da vi ble enige om at han ikke skulle det. Anonymkode: 8673c...996 Jeg tror sjansen er liten for at du har blitt smittet. Men man vet jo aldri. Ønsker deg lykketil.
Gratis Skrevet 24 minutter siden #8 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde date nummer to i går og endte opp med å ha sex, så kommer det frem at han ikke har testet seg for sykdommer på et par år og har hatt ubeskyttet sex med flere siden da. Jeg: Du vet at det er anbefalt å teste seg etter hver ny sexpartner. Han: Jeg har ikke hatt noe symptomer. Jeg: 90 % får ingen symptomer. Han: Jeg får bestille en test da. Det kommer også frem at han har hatt sex med forskjellige nasjonaliteter og over 100 stykker. Han sier han ofte bruker kondom, men det ble ikke gjort med meg. Jeg liker fyren som person, men dette synes jeg var veldig uansvarlig. Han virket ikke til å ha god kunnskap på dette med sykdommer og mannen er snart 60 år. Men jeg har jo vært like uansvarlig selv som ikke krevde kondom der og da. Jeg har ikke hatt sex på tre måneder og jeg testet meg etter sist partner som er en kompis av meg, og alt var fint. Han hadde uansett vært i forhold i ett år med eksen, så jeg visste en del om hans historie. Nå er jeg redd for å ha blitt smittet og må vente minst 6 uker for å teste seg. Tenk om han har gitt meg HIV? Hva er sannsynligheten for det? Han kom ikke inne i meg da vi ble enige om at han ikke skulle det. Anonymkode: 8673c...996 Trusa de datt liksom av når han tok på deg under date nummer 2?😯 Jeg regner med at dette handler kun om sex for deg også TS, jeg mener forventer du noe mer fra en mann som kun ligger rundt fordi han kan? Kjønnssykdommer er bare prisen du betaler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå