AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar hva blir man kategorisert som dersom man kan ha seksuelle tanker om begge kjønn. Jeg er kvinne, gjør dette meg bifil? Anonymkode: 181c5...acc
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Biseksuell hvis du tenner seksuelt på begge kjønn. Bifil hvis du forelsker deg i begge kjønn. 🍳Pan hvis du forelsker deg i menneskset, uansett kjønn og identitet Anonymkode: 66df1...387 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar An nysgjerrighet; hva er forskjellen på Pan og bifil hvis begge handler om å forelske seg uavhengig av kjønn? Anonymkode: 14602...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar «Bi» er et latinsk prefiks som betyr to (2). Bifili er å like to kjønn. Bismak er å ha to smaker i munn. Binær er et system som er todelt. Bilingual er å kunne to språk. Ser du mønsteret? Anonymkode: 12e79...1d2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): An nysgjerrighet; hva er forskjellen på Pan og bifil hvis begge handler om å forelske seg uavhengig av kjønn? Anonymkode: 14602...1a6 Bifil om du foreksler deg i kvinner og menn. Pan om kjønnsidentitet hos den du forelsker deg i er temmelig uvesentlig for deg, og du forelsker deg i mennesket uavhengig om kvinne, mann, trans, og så videre. Så synes jeg personlig at dette er vanskelig å vurdere. Jeg vet at jeg er bifil, men det er jo mennesket jeg har forelsket meg i, og jeg har rett og slett ikke truffet på tilstrekkelig med mennesker med andre kjønnsidentiteter enn kvinne og mann for å få utfordret spørsmålet om jeg er bifil eller panfil. Kan være panfil. Har bare ikke forelsket meg i de kanskje fire menneskene jeg har truffet på som hadde annen kjønnsidentitet. Skulle jo litt til for å treffe blink med slike odds også. Jeg har derimot møtt tusenvis av mennesker som identifiserer seg som kvinne eller som mann. Bedre odds for å være "kun" bifil da. 😅 Føler litt at noen kaller seg panfil fordi det liksom er litt finere og rausere, og så har jo bifil vært litt uglesett på en måte. Pynte på??? 😆 Anonymkode: ab026...b8b
veronica<3 Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg