AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 02:51 #41 Skrevet lørdag kl. 02:51 Jørn Bu skrev (2 timer siden): Godt etablert med vakker kvinne som alle misunner, og vi begge storfornøyd. Lykke til, med du og rødvinen din. En ting mine kvinneøyne klarte var å få med seg, var å lese at det ikke er lov å veksle mellom brukernavn og "anonym" her på forumet. Ellers på tide å legge seg..? Anonymkode: c95c8...7e5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:00 #42 Skrevet lørdag kl. 03:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En ting mine kvinneøyne klarte var å få med seg, var å lese at det ikke er lov å veksle mellom brukernavn og "anonym" her på forumet. Ellers på tide å legge seg..? Anonymkode: c95c8...7e5 Så hvorfor i all verden har ikke du selv, gått og lagt deg ... Veel, skift/nattarbeid har derimot jeg innimellom, og ikke drikker jeg særlig heller i det jevne, og selvfølgelig ikke i kveld/natt. Men dette ditt innspill, blir ytterligere en god lattervits i blant oss guttaboys, i jaktteltet. Når den den tiden kommer 😄😁 Anonymkode: c5b9e...852
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:18 #43 Skrevet lørdag kl. 03:18 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så hvorfor i all verden har ikke du selv, gått og lagt deg ... Veel, skift/nattarbeid har derimot jeg innimellom, og ikke drikker jeg særlig heller i det jevne, og selvfølgelig ikke i kveld/natt. Men dette ditt innspill, blir ytterligere en god lattervits i blant oss guttaboys, i jaktteltet. Når den den tiden kommer 😄😁 Anonymkode: c5b9e...852 Tenker du helt seriøst at det fungerer som en slags trussel at innleggene våre skal bli sitert til "gutta boys i jaktteltet"? Anonymkode: 10d17...c7d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 03:21 #44 Skrevet lørdag kl. 03:21 Logg av KG og sett deg heller å se "Ølhunden Berit". Anonymkode: 10d17...c7d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå