lille__lulu Skrevet 6. april 2006 #1 Del Skrevet 6. april 2006 Vi er et reisefølge på 4 stk. som har tenkt å bestille en veeldig billig sydentur i mai.. Det er jo utrolig mye billige uspesifiserte reiser, men jeg for min del vet ikke om jeg tør å prøve dette.. Har hørt om folk som ble plassert på DE lekre hotellene, men også om folk som omtrent fikk et mareritt.. Noen som har prøvd uspesifiserte reiser? Hvordan var det? Noen som absolutt ikke vil anbefale dette? Det er meg, mine foreldre og min søster, altså ingen vrøle-ferie, så det har endel å si hvor vi havner.. Tror sikkert ikke vi kommer til å velge uspes. nå, men jeg er også nysgjerrig på å høre fra andre, med tanke på senere en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. april 2006 #2 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) jeg og sambo reiste en gang på uspesifisert reise. KOm på et kjempe fint hotell på et bra sted. Min venninne og hennes mor reiste en gang på uspesifisert reis, kom på et "høl" av et hotell, men de fikk ordnet det med at de betalte noen hundrelapper så fikk de komme på et mye bedre hotell.. Uansett, når man er på ferie så sitter man som regel ikke på hotellrommet hele dagen, så for meg spiller det ingen rolle om hotellet er superfint eller ikke, bare det er reint. Endret 6. april 2006 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 6. april 2006 #3 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har bare gjort det en gang. Vi var 4 venninner og fikk en leilighet med 2 soverom på et fire stjerners hotell med eget svømmebasseng og perfekt plassering omtrent på stranden. Så vi var heldige! Men er det ikke slik at du havner på et av stedene som står i reisekatalogen? For da kan man jo velge et sted som ingen av hotellene er "høl". FOr jeg regner med at du spesifiserer reisemålet til et konkret sted og ikke bare "Syden"? Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #4 Del Skrevet 6. april 2006 Har hatt minst like stor fornøydhet (i gjennomsnitt) som på spesifiserte. For oss har det aldri vært kjempefarlig, siden det ikke er hotellrommet som er ferien uansett. Men vi vet jo også at vi ikke må bli på hotellet vi er plassert på. Sannsynligvis kan dere oppgradere via reiseselskapet og uansett kan dere finne dere noe annet selv.. (det gjør vi ofte unasett vi.. et par dager på slutten.. finner ofte noen skikkelige perler på det viset) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 6. april 2006 #5 Del Skrevet 6. april 2006 Kjenner flere som bare reiser på uspesifiserte. De sier de aldri har kommet på et dårlig hotell, for de billigste hotellene går først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 6. april 2006 #6 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har bare gjort det en gang. Vi var 4 venninner og fikk en leilighet med 2 soverom på et fire stjerners hotell med eget svømmebasseng og perfekt plassering omtrent på stranden. Så vi var heldige! Men er det ikke slik at du havner på et av stedene som står i reisekatalogen? For da kan man jo velge et sted som ingen av hotellene er "høl". FOr jeg regner med at du spesifiserer reisemålet til et konkret sted og ikke bare "Syden"? Hilsen Lille meg ← Det står i reisevilkårene at man kan bli inkvartert på hoteller som ikke er omtalt i katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 6. april 2006 Men er det ikke slik at du havner på et av stedene som står i reisekatalogen? For da kan man jo velge et sted som ingen av hotellene er "høl". FOr jeg regner med at du spesifiserer reisemålet til et konkret sted og ikke bare "Syden"? Hilsen Lille meg ← Jo, men.. Jeg sitter å leser da vettu.. "Minimum 2 maks 4 personer i dobbeltrom/leilighet uten garanti for egen dusj/wc. Reisefølge på 2 personer kan risikere å dele dusj/wc/oppholdsrom med et annet reisefølge. Flytting kan forekomme." f.eks. Uten garanti for egen dush/wc.. mener de at om man er 2 personer kan man måtte dele dush/wc (rom) med et annet reisefølge?.. Også flytting kan forekomme.. aldri hørt om noen som er blitt bedt om å flytte heller liksom... Forekommer vel ikke så ofte? eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 6. april 2006 Det står i reisevilkårene at man kan bli inkvartert på hoteller som ikke er omtalt i katalogen. ← Ja akkurat, var det jeg egentlig skulle nevne ovenfor.. Er vel om man blir det at man kan komme til å treffe på et skikkelig "høl"? kanskje.. Men er det så ofte de plasserer folk på sånne hoteller da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 6. april 2006 #9 Del Skrevet 6. april 2006 Når min mor har vært i Syden tar de alltid uspesifisert. Som regel har de vært fornøyd, og når de ikke har vært det, har de tatt kontakt med reiseselskapet og fått byttet hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 6. april 2006 Virker ikke på dere som om det skal være noe problem å bytte hotel gjennom reiseselskapet om man skal bli misfornøyd! Det er jo bra..men Jeg har nok sett altfor mange skrekk-dokumentarer om folk som havnet på skit-plasser og ikke fikk noen som helst hjelp.. Tror jeg må prøve å glemme disse dokumentarene om jeg velger uspes. ..blir jo så utrolig negativ!! heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #11 Del Skrevet 6. april 2006 Jo, men.. Jeg sitter å leser da vettu.. "Minimum 2 maks 4 personer i dobbeltrom/leilighet uten garanti for egen dusj/wc. Reisefølge på 2 personer kan risikere å dele dusj/wc/oppholdsrom med et annet reisefølge. Flytting kan forekomme." f.eks. Uten garanti for egen dush/wc.. mener de at om man er 2 personer kan man måtte dele dush/wc (rom) med et annet reisefølge?.. Også flytting kan forekomme.. aldri hørt om noen som er blitt bedt om å flytte heller liksom... Forekommer vel ikke så ofte? eller.. ← Går fint an å få egen do og bad på uspesifisert, er bare å si i fra ved bestilling og betale for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 6. april 2006 Går fint an å få egen do og bad på uspesifisert, er bare å si i fra ved bestilling og betale for det. ← Okei.. Men om man ikke sier ifra.. hvor stor sjanse er det for å ikke få egen dush og wc liksom?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 6. april 2006 #13 Del Skrevet 6. april 2006 Den teksten er vel bare med for å advare på forhånd slik at du ikke kan klage i etterkant? Men det virker jo ikke på svarene du får her at det er noe problem. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #14 Del Skrevet 6. april 2006 Okei.. Men om man ikke sier ifra.. hvor stor sjanse er det for å ikke få egen dush og wc liksom?.. ← Det er det da ingen som vet før situasjonen oppstår. Hvis egen do og bad er viktig for deg, så har du altså mulighet for å få det hvis du betaler litt ekstra. Liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 6. april 2006 Bare lurte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #16 Del Skrevet 6. april 2006 En gang til Tyrkia med Detur: fikk helt nytt hotell som vat kjempe fint En annen gang til Egypy med Apollo, fikk verdens værste hotell med skittne senger etc. Betalte 4000kr for å bytte så det ble ikke sååå billig. Etter dette reiser jeg aldri mer uspesifisert Men dere kan jo være heldige. Spania etc har vell mest fine hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #17 Del Skrevet 6. april 2006 Et par jeg kjenner ble flyttet tre ganger på 1 uke med uspes reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 6. april 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 6. april 2006 Et par jeg kjenner ble flyttet tre ganger på 1 uke med uspes reise. ← Huffda.. pakke ut, pakke, pakke ut, pakke, pakke ut, pakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. april 2006 #19 Del Skrevet 6. april 2006 Sambo reiste uspesifisert sammen m en kompis for noen år siden. De valgte KRETA men visst ikke mere. De kunne velge å etale noen hundrelapper extra for å garanterte privat do og dusj men det gadd de ikke. (Guttaboys på tur....) De fikk kjempe fint 4 stjernes hotell på stranda i Rethymnon og hadde det helt toppen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 7. april 2006 #20 Del Skrevet 7. april 2006 Vi reiste uspesifisert til Bulgaria i fjor, og havnet på et ok hotell, men litt langt fra der det skjedde. Vi fikk også tilbud om å bytte hotell, men tok det ikke. Det var greit der, og jeg reiser gjerne uspesifisert igjen. Man kan reise uspesifisert, men på et prisnivå der man er garantert privat dusj/do. Det gjorde vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå