AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:35 #1 Skrevet fredag kl. 21:35 Hvilken kokebok er din favoritt? Jeg skal ha en ny kokebok, gjerne med både middag og dessert oppskrifter Både kjøtt, fisk og vegetarretter er fint. Hva er din favorittkokebok? 😊 Anonymkode: d14e2...8c4 1
Miss Meilir Skrevet fredag kl. 21:42 #2 Skrevet fredag kl. 21:42 Jeg vet du ikke skal ha denne altså, men min absolutt favoritt-kokebok er denne: Mikke Mus kokebok | FINN-torget En kokebok for barn, som er sååå søt 😍Den har faktisk kommet i flere opplag også, sist var i ca 2015 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:48 #3 Skrevet fredag kl. 21:48 Miss Meilir skrev (4 minutter siden): Jeg vet du ikke skal ha denne altså, men min absolutt favoritt-kokebok er denne: Mikke Mus kokebok | FINN-torget En kokebok for barn, som er sååå søt 😍Den har faktisk kommet i flere opplag også, sist var i ca 2015 Kjempefin, og sette pris på favoritter! 😍 Anonymkode: d14e2...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Jeg liker de fra Vidar Bergum godt, han har bloggen Et kjøkken i Istanbul. Anonymkode: ef9f8...faa
Leppeblomst Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden (endret) Aicha Boulou og alt asiatisk er mine mest brukte ❤️ Endret 18 timer siden av Leppeblomst Og: verdens beste supper!
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Finnes det noe andre kokebøker enn den blå fra boller til burritos? 🤭 Anonymkode: 9b252...8e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Linda Stuhaug er god på middager! Jeg liker også Vidar Bergum sine - et friskt pust. Trines matblogg har også utrolig mange gode middager, liker faktisk de to første bøkene hennes best. Anonymkode: f0793...a79
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Den med røde ruter av Ingrid Espelid Hovig. Anonymkode: c9d90...6c5 1
Puppenlun Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Finnes det noe andre kokebøker enn den blå fra boller til burritos? 🤭 Anonymkode: 9b252...8e1 Skal ikke kimse av fra boller til burritos , den fikk jeg ikke ta med meg når jeg flytta hjemmefra😂
Edie Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Jeg har alt for mange kokebøker, og klarer ikke si én favoritt. Mine to mest brukte er nok Naturleg av Margit Dale, og Aichas salatfantasier av Aicha Bouhlou. På en god tredjeplass er faktisk Cravings av Chrissy Teigen.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden Edie skrev (1 minutt siden): Jeg har alt for mange kokebøker, og klarer ikke si én favoritt. Mine to mest brukte er nok Naturleg av Margit Dale, og Aichas salatfantasier av Aicha Bouhlou. På en god tredjeplass er faktisk Cravings av Chrissy Teigen. Aichas salatfantasier er ✨FANTASTISK✨ Utrolig inspirerende, flotte bilder, spennende ingredienser brukt på nye måter. Vi har brukt mye av denne! Liker også Mer enn mett av Mia Frogner. Den er vegansk, gode basisoppskrofter. En blomkål-salat med bønnemiks er vår favoritt fra den! Anonymkode: f0793...a79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå