AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:11 #1 Skrevet fredag kl. 19:11 Noen som har tips til kremer,serum,pads eller lignende som faktisk virker? Anonymkode: 1c82a...901
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:23 #2 Skrevet fredag kl. 19:23 Dette er ikke det du ba om, men fra noen som ikke har poser under øynene. Det er fint med. Kunne ønske jeg hadde mer fyll under øynene, da mine er mer hule om du skjønner. Kanskje du ikke trenger noe, om du ikke finner noe som fungerer? Anonymkode: 12b10...1e9
Roci Skrevet fredag kl. 19:26 #3 Skrevet fredag kl. 19:26 Når du skriver poser under øynene, er det da slapp hud under øynene eller er du hoven under øynene? Dette har ulike årsaker, og dermed er det ulike virkestoffer som kan ha effekt.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:28 #4 Skrevet fredag kl. 19:28 Roci skrev (1 minutt siden): Når du skriver poser under øynene, er det da slapp hud under øynene eller er du hoven under øynene? Dette har ulike årsaker, og dermed er det ulike virkestoffer som kan ha effekt. Jeg er hoven. Anonymkode: 1c82a...901
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:31 #5 Skrevet fredag kl. 19:31 Følger denne, sliter med det samme Anonymkode: e9852...a9e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:31 #6 Skrevet fredag kl. 19:31 Håper noen har noen gode tips 🤞 Anonymkode: e9852...a9e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:28 #7 Skrevet fredag kl. 20:28 Jeg har slitt med dette i mange år. Bruker the ordinary caffine eye serum, og cerave øyekrem - nå er posene borte. Anonymkode: 4bdf3...fa0 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:35 #8 Skrevet fredag kl. 20:35 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har slitt med dette i mange år. Bruker the ordinary caffine eye serum, og cerave øyekrem - nå er posene borte. Anonymkode: 4bdf3...fa0 Det høres fantastisk ut! Var jo ikke så dyrt heller. Bruker du begge samtidig? Anonymkode: 1c82a...901
Roci Skrevet fredag kl. 21:34 #9 Skrevet fredag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er hoven. Anonymkode: 1c82a...901 I tillegg til serum med koffein og øyekremen som AB....fa0 anbefaler, vil jeg foreslå at prøverlymfedrenasje. Hovenhet under øynene skyldes ofte væskeansamling, og da kan lymfedrenasje være til hjelp. Søk f.eks. etter ",Facial massage for puffiness" eller "Lymphatic drainage facial massage"på YouTube. Ofte er det bare noen minutter som skal til. Det kan også hjelpe med en ekstra pute om natten for å heve hodet og bedre sirkulasjonen, og det kan også hjelpe å kjøle ned området under øynene om morgenen, f.eks. med et par teskjeer som har ligget i kjøleskapet over natten. Kosthold har også betydning - høyt inntak av salt, sukker og alkohol kan forverre problemet. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:39 #10 Skrevet fredag kl. 23:39 Roci skrev (2 timer siden): I tillegg til serum med koffein og øyekremen som AB....fa0 anbefaler, vil jeg foreslå at prøverlymfedrenasje. Hovenhet under øynene skyldes ofte væskeansamling, og da kan lymfedrenasje være til hjelp. Søk f.eks. etter ",Facial massage for puffiness" eller "Lymphatic drainage facial massage"på YouTube. Ofte er det bare noen minutter som skal til. Det kan også hjelpe med en ekstra pute om natten for å heve hodet og bedre sirkulasjonen, og det kan også hjelpe å kjøle ned området under øynene om morgenen, f.eks. med et par teskjeer som har ligget i kjøleskapet over natten. Kosthold har også betydning - høyt inntak av salt, sukker og alkohol kan forverre problemet. Takk for tips! Anonymkode: 1c82a...901
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:48 #11 Skrevet fredag kl. 23:48 Er du blå under augene, eller berre "puffy"? Anonymkode: 0bcb7...13b
AnonymBruker Skrevet i går, 00:41 #12 Skrevet i går, 00:41 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er du blå under augene, eller berre "puffy"? Anonymkode: 0bcb7...13b Litt blå også,men det fikser jeg med concealer. Anonymkode: 1c82a...901 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #14 Skrevet i går, 09:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: dbf39...9d6 Takk! Har du prøvd disse selv? Anonymkode: 1c82a...901 1
Roci Skrevet i går, 10:27 #15 Skrevet i går, 10:27 Glemte å få det med i forrige innlegg, men jeg liker Elementre Firming Eye Serum - 10% Peptides, Bakuchiol & Squalane veldig godt. Opplever at den demper hovenhet under øynene, og den har også litt oppstrammende virkning på "kreppede" øyelokk.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #16 Skrevet i går, 10:33 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Takk! Har du prøvd disse selv? Anonymkode: 1c82a...901 Alle. Jeg varierer mellom bruk hver dag. Anonymkode: dbf39...9d6
AnonymBruker Skrevet i går, 10:36 #17 Skrevet i går, 10:36 ingen kremer, serum o,l hjelper. Kun de jeg viste over. Den svarte er hudfarget, PTR er veldig sterk- jeg tar veldig lite på, den gule er mer myk og hudvennlig men varer kun noen timer. Anonymkode: dbf39...9d6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Jeg har skikkelig puffy eyes fordi jeg sover dårlig. Har kosthold uten sukker, mye salt, alkohol og prosessert mat. Har prøvd ordinary caffine eye serum en ukes tid nå og den har kanskje hjulpet litt men gjør ikke suses. Anonymkode: 585c2...228
Roci Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har skikkelig puffy eyes fordi jeg sover dårlig. Har kosthold uten sukker, mye salt, alkohol og prosessert mat. Har prøvd ordinary caffine eye serum en ukes tid nå og den har kanskje hjulpet litt men gjør ikke suses. Anonymkode: 585c2...228 Nei, det er nok dessverre ingen kremer eller serum som kan erstatte en god natts søvn. Søvnmangel forstyrrer kroppens væskebalanse, slik man lettere får vannansamlinger i kroppen, deriblant under øynene. For lite søvn reduserer også blodsirkualsjonen, noe som bidrar ytterligere til problemet. Som jeg foreslo tidligere, kan lymfedrenasje hjelpe, jeg opplever også at reseptfrie øyedråper mot allergi hjelper noe dersom jeg e veldig hoven. Livostin skal ikke være farlig å bruke selv om man ikke har allergi, samtidig er det ikke sikkert at du vil ha effekt av dem.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden Roci skrev (59 minutter siden): Nei, det er nok dessverre ingen kremer eller serum som kan erstatte en god natts søvn. Søvnmangel forstyrrer kroppens væskebalanse, slik man lettere får vannansamlinger i kroppen, deriblant under øynene. For lite søvn reduserer også blodsirkualsjonen, noe som bidrar ytterligere til problemet. Som jeg foreslo tidligere, kan lymfedrenasje hjelpe, jeg opplever også at reseptfrie øyedråper mot allergi hjelper noe dersom jeg e veldig hoven. Livostin skal ikke være farlig å bruke selv om man ikke har allergi, samtidig er det ikke sikkert at du vil ha effekt av dem. Hva hjelper når man ikke er hoven? Mannen min har de siste årene fått poser under, eller at det er dratt under. Han har jobbet natt i over 20 år, sluttet for 8 år siden, men sliter med søvnen., sover 4-5 timer hver natt og sier at han er uthvilt men føler seg trøtt 🤷♀️🙈 Men det er nå, siste 2 årene at han er slik under øynene. Anonymkode: 0250c...596
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå