Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde termin 24. januar. Rierne startet 26. januar natt, og dagen etter var jeg 3–4 cm åpen, men det har ikke forandret seg siden. Jeg har maserier 60–90 sek som kommer hvert 5.–6. minutt, spesielt om natta, og er nå på min tredje sovedose for å få litt hvile.

Jeg er førstegangsfødende, er det flere som har hatt så lang latensfase? Begynner å gå på veggen, sykehuset sier at alt er i orden, jeg må bare være mer tålmodig. 

Anonymkode: 62032...bd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det ikke selv, men har snakket med ei som hadde latensfase i fire døgn. 

Anonymkode: 7530a...067

Skrevet (endret)

Jeg hadde 5 døgn latensfase med første. Hadde til gjengjeld veldig kort aktiv fødsel da, når hun først kom gikk det fort 🙈

Men skjønner det er jævlig! Før andre fødsel grudde jeg meg mer til latensfasen enn til aktiv fødsel. Fyf så sliten jeg var 🙃🙃

Håper det kommer i gang snart 🌟

Endret av IDGAF
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hvordan ungen er innstilt i bekkenet? Tror jaggu jeg hadde prøvd litt spinning babies (forward leaning inversion) for å se om du kan «nullstilles» litt. Lang latens kan i noen tilfeller være tegn på feilinnstilling. 

er dessverre ikke uvanlig og særlig ved første barn. Men absolutt ekstremt krevende !! Masse lykke til ❤️

Anonymkode: 634cc...b19

AnonymBruker
Skrevet

Har de gitt deg noe åpning? Er riene sterke? Eller klarer du å få de bort med en dusj?

Anonymkode: 24e58...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...