Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 28 år og jeg har lyst å jobbe med regnskap på et regnskapskontor etc

Hva slags utdannelse og skoler må jeg gå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei, tror de har sånne kurs for å bli regnskapsmedarbeider som ikke er spesielt vanskelig på ett år tror jeg. Ta et søk på regnskapsmedarbeider på nettet så kommer det frem kurs

Jeg tar en bachelorgrad i revisjon som varer i 3 år og den er kjempe tøff, og blir da revisor etterpå.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo men jeg er ute etter noe som er seriøst, og som arbeidsgivere tar seriøst..

NA er utelukket bla

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke alle privatskoler som er like useriøse! Utdanningshuset har f.eks. bedre rykte enn NA.. Men det spørs jo hvor lang utdanning du ønsker å ta da.

Gjest Gjest
Skrevet

Vil ha noe yrkesrettet, og som ikke tar så forferdelig mange år. Jeg er snart 29 år og jeg har lyst på et barn til etterhvert, hadde håpet å være ferdig med skolen før det var baby på vei.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg ville styrt unna alle privatskolene som NA osv. Ta heller 2-årig kandidatstudium for å bli regnskapsfører på BI. BI har et mye bedre rykte i bransjen (selv om ikke alt er bra med BI heller for å si det sånn..). Og så kan du studiet som nettstudent.

Mange som tar revisorutdannelsen jobber etter endt utdannelse som regnskapsførere. bachelorstudiet i revisjon er ikke så vanskelig å gjennomføre. Men å bli autorisert er svært vanskelig (85% stryk) og det er karakterkrav.

Skrevet

Hei

Jeg tok autorisert regnskapsfører på BI og fikk jobb etter to mnd. Trives med jobben. Anbefales hvis du liker tall og litt hodebry. :)

Skrevet

Ellers har de et 2 årig regnskapsmedarbeider eller noe sånnt på høyskole.

Gjest Gjest
Skrevet
Ellers har de et 2 årig regnskapsmedarbeider eller noe sånnt på høyskole.

Ikke alle høyskoler har det

Har sett på BI og regnskapsfører, men dette blir fra høsten av en 3 årig utannelse, og jeg synes 3 år er så lang tid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...