Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 jeg har bleket håret å vil ha ha litt lysere bryn, bare litt, de er ganske tynne så blir ikke sånn fete gule bryn.. men kan jeg bruke sånn bleking til kroppshår ? har en sånn andrea krem eller noe...
blå Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Det finnes eget blekemiddel til hår i ansiktet. det har jeg brukt. Vet ikke noe om forskjellen, men for sikkerhets skyld syns jeg det var best. Finnes på parfymerier eller vita.
*CHOUCHOU* Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Uff dette ville jeg ikke gjort selv men radfört meg med en frisör e.l.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 ja men det er for ansiktshår også tror jeg, den derre jeg har kjøpt. eller jeg vet ikke..he he
blå Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 (endret) Neida, dette går så fint så. (vet ikke hvilken du har da, men den jeg har er kun for ansiktet) Det står at det skal være på i 5-10 min. Men siden jeg ikke ville ha hvite bryn, bare en anelse lysere. Hadde jeg det i ca 1,5-2 min. Og det ble fint. Vet du ikke hva kremen er for??? Men du kan vel lese?? så da står det vel på om det er til ansiktet eller til kroppen??? eller begge deler som du sier??? Endret 6. april 2006 av blå
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 hehe jo jeg har bare ikke sjekka om det er til ansiktet enda, for jeg har brukt den på kroppen bare, på magen litt syns de hårene er litt mørke, den stripa under navlen liksom.. så har bare brukt den der å ikke lest på pakken enda sånn ordentlig.. men ok, kan jo prøve å bare eventuelt ta noen sek..
blå Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Du får gjøre som du vil. men jeg ville i allefall funnet frem den pakka og lest hva det står på den før jeg begynte. Hadde det vært meg så hadde jeg i allefall ikke begynt å farge bryn med den som er beregnet for kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå